Te koop: CDJ 200's leeftijd: een 2 jaartjes jong toestand: Perfect! zowel optisch als technisch... Eigenlijk niet veel gebruikt (max 3 uurtjes in de week, gezien ik enkel dan thuis ben) reden: overstap op platenspelers extra: incl. een flightcase op maat voor ze beiden op te borgen ( 2 keer gebruikt, toen ik moest draaien en ikzelf de CD-spelers moest meedoen)
prijs: 350 EUR/ stuk of set= 700 incl. de flightcase
(foto's zullen nog 2 weken op zich moeten wachten, want ik ben dan pas terug thuis... ben al 5 weken aant zweten op examenperiode..dus al 5 weken zonder dj-booth;( )
interesse iemand?
Ik woon in België dus eigenlijk voor de Belgen bedoeld, tenzij je ze komt ophalen want verzenden doe ik niet ( de cdj's zijn perfect in orde en dat zou ik zo willen houden)
User edit by EloidELot on 15-06-2008 @ 21:24:40 (27%)
What do you think about [TK] CDJ-200 (2x) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 6.284 days. Post CommentThat would be 209.5 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.