Ik heb een aantal krassen op mijn display van mijn cd-speler! Is er een mogelijkheid om die weg te krijgen?
Thnx
Dylan
What do you think about Krassen op Display ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Koperpoets en een katoenen doek.... Als er echter een hele diepe kras in zit kun je alleen het display nog maar (laten) vervangen... kleine krasjes kun je weg poetsen.
Het zijn kleine krassen en het is mijn schuld ook niet, een vriend heeft met zijn zakdoek over de display gewreven om vingerafdrukken weg te krijgen en zo zijn ze erop gekomen!
Die zitten op mn rmp display, en me vu meter van me djm. Njaa het spul wordt toch gebruikt? anders had ik het wel in een glazen vitrinekast gezet met een Slotje erop!
Poster: sparckless Die zitten op mn rmp display, en me vu meter van me djm. Njaa het spul wordt toch gebruikt? anders had ik het wel in een glazen vitrinekast gezet met een Slotje erop!
Haha! Zonde van je krasjes. Koperpoets lijkt me idd een goede oplossing!
Hoe maak je de displays dan het beste schoon want ik doe het met een stofdoek en zown swiffer stofborsteltje maar je krijgt volgens mij altijd kleine krasjes. Ook maak ik ze 1x in de maand schoon met vochtig doek voor vette vingers enzo
En af en toe poets ik me deckplate van me djm flink met polish, maar dan tape ik alle faders en knopjes wel goed af.
This is an old Topic
No new postings for 6.326 days. Post CommentThat would be 210.9 months or a whopping 17.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.