Poster: erikselhorst
Gemakshalve ga ik even uit van 2 dance platen...
Poster: FlippinDoube
Beatmatchen en daarna rustig met crossfader. Of crossfader in het midden en dan de volume rustig opengooien. Ik heb nog wel andere tactieken maar geen zin om allemaal op te noemen
Hoop dat ik je vraag zo beanwtoord heb.
Poster: djmamo
ik speel helemaal op het publiek in, kan zoveel overgangen maken, ook zonder te beatmixen.
en ik gebruik niet echt een "standaard" overgang, want dat ligt heel erg aan je publiek en je muziek keuze
- Beatmatchen
- meestal 8 beats loop
- Of effect op draaiende plaat tijdens effect harder doen bijv mid tonen langzaam weghalen en dan in een keer effect weg en andere plaat aan , Of low bijna helemaal weg mid half en high vol en dan langzaam inmixen
- Tijdens Break Of langzaam de 1ste plaat wegfaden Of Effect over de 2de plaat Eq iets aanpassen en dan plosteling Eq weer normaal effect weg en 1ste plaat weg.
Maar dit betekent niet dat ik het altijd zo doe, dit is gwn een variant!
Poster: erikselhorstis het niet interessanter om eerst je cue point vast te zetten, zodat je dit kan gebruiken om me ete beatmachen...
- Beat matchen
- Que punt zoeken. 4 of 8 maten loop maken (bijvoorbeeld een vocal of ander leuk geluidje)
Poster: D-Jaz
nah dit vind ik dus helemaal echt nergens op slaan ik draai echt vaak genoeg en ik mix nooit met de zelfde techniek of zo weetje hoe saai voor de mensen check youtube maar daar staan vaak genoeg mensen op die demonstraties geven of zie je filmpjes van hoe echt grote dj s mixen je hebt NOOIT EEN VASTE TECHNIEK!!! remember dat
Wat ik zelf ook wel leuk vindt,
-snelheid gelijkzetten(op gehoor)
-Effect echo bijna vol openzetten
-fader openzetten
-en dan met de que spelen, en het plaatje erin echo'en
Poster: Desist
Ik doe het met 2 cd spelers en 2 platenspelers en een mixer.
zo draai ik me platen aan elkaar!