Poster: Bastian
Oneens, met effecten kan je de mix tot een hogere climax brengen alleen wat de meeste dus irriteren is dat sommige mensen dus niet met effecten om kunnen gaan of zo zenuwachtig zijn of whatever dat ze alleen maar aan die knopjes zitten.
Nou heb ik thuis geen effecten mixer maar als ik met een djm 800 draai gebruik ik wel regelmatig effecten alleen dan wel op een goede manier vind ik zelf.
Poster: Cyspoz
Ik vind deze uitspraak van Bastian wel een mooie samenvatting waar ik ook achter sta. Ik krijg overigens bij dit topic in eens een flashback naar dit topic.
bij terror ken je juist lekker helemaal los gaan met effecten,, ( kijk maar naar akira)
Poster: jeroen8215
Ik word zo moe van al dat gekloot met die effecten etc, ook dat filmpje op youtube met de DJM 800, als je een echte dj bent moet je kunnen werken met een 100 waar niet eens een BPM op zit...
al die jochies die nu opeens willen DJen
begin zonder BPM, zonder effecten etc, ga daarna es een duurdere Player kopen
als je gevordert bent, gebruik dan ook geen effecten, gebuik de 3 bands EQ en verder niets
de rest is echt voor annoying DJs
vertel wat je ervan vind
ben je het er mee eens of oneens
Poster: Bouncy
K heb thuis een DJM-800 staan, en ik gebruik de effecten die er op zitten echt bijna nooit...
Waarom?
Tsja, dat weet ik zelf eigenlijk niet, misschien dat ik ze niet kan toepassen. Of dat ik het niet mooi vind...
Poster: Bouncy
K heb thuis een DJM-800 staan, en ik gebruik de effecten die er op zitten echt bijna nooit...
Poster: Renzis
ik heb gezegd:D
Poster: MaD
Maar als je goed bent met FX moet je dat zeker gebruiken, kun je Live een remix van het nummer maken.