Beetje offtopic, maar al mijn gear wordt altijd warm. Rechts achter van mijn 5000fx, waar de effecten unit zit, is soms zo warm dat je je hand er niet op kan houden. Was al toen ik hem net nieuw had. Daarbij komt nog dat hij niet in een case zit of wat dan ook.
Het is denk ik vrij logisch dat apparatuur waarin veel dingen aan de gang zijn gewoon warm worden.
Poster: dancedimension
Zo beetje ABN mag wel tom-j, moet gewoon door je zinnen heen spitten.
Maar zoals tom-j aangaf ligt het waarschijnlijk omdat het koelelement afgesloten zit in de flightcase waardoor die z'n warmte niet goed kwijt kan. Verstandig is om je cdj's eruit te halen wanneer je ze (lang) gaat gebruiken. Voor de rest is het niet vreemd of iets dergelijke.
Poster: SteevBeetje offtopic, maar al mijn gear wordt altijd warm. Rechts achter van mijn 5000fx, waar de effecten unit zit, is soms zo warm dat je je hand er niet op kan houden. Was al toen ik hem net nieuw had. Daarbij komt nog dat hij niet in een case zit of wat dan ook.
Het is denk ik vrij logisch dat apparatuur waarin veel dingen aan de gang zijn gewoon warm worden.
wij hadden laats mijn cdj800 op een feestje staan waar die ik denk van 4 tot 7 en van 10 tot 3 heeft aangestaan nou hij was ook gloeiend heet! maar dat hoort zo denk ik dan.
Poster: bambamstudio
handig, heb je geen kachel nodig in je huis.....tegen je vriendin: neuh geen nieuwe radiatoren, ik koop gewoon 6 cdj'sheb je een legitieme rede om dj gear te kopen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.