Poster: Flexii
ja precies het was vroeg, als pro member zou ik normaal gesproken ook de linkvan de topic erbij posten in plaats van alleen "gebruik de search" ,, maar ik kon hem vanmorgen zelf ook niet vinden:P
het staat toch allemaal zo klaar als een klontje op de pioneer site...
zie
dat je de bestandsgrootte van de file kloptheb je wel je cd afgesloten? dus niet dat je later nog files kan toevoegen?
Poster: orsonwelsh
gedownload van de site van pioneer..maar ik vertrouw het niet...het is ipv de vorige files, welke iso waren, nu ineens een Hex file!!!
dus lead...zou je dit willen uitzoeken aub?
thanks!
Poster: barthawk
Ik dacht, kom hier ook nog maar is ff langs....ik heb hetzelfde probleem....krijg steeds error's heb tot 2 keer toe een nieuwe cd gebrand...Rene kuppens van dit forum had hetzelfde probleem...hij heeft er zelfs al 10 cd's aan verspild....kan ik er niet gewoon een krijgen van pioneer??
Poster: GrandmasterB
ik heb ze gister ge-update en ging meteen prima en de hele avond gedraaid en geen enkel probleem gehad, je zou zeggen dat het niet simpeler kan. het lukt zelfs met een cd-rw. gebrand op 4x.
groeten
Poster: barthawk
hmm ik heb t gebrand met een speed van 16x...dat was t minimale was ik kon branden...toch lijkt t me sterk dat het hierop misloopt...muziek enzo brand ik ook altijd op die snelheid....