Verjaardagsfeest (18 jaar) van mijn nicht!
Had totaal nog niet de interesse die ik nu heb, maar ik had het beloofd aan haar dat ik voor wat muziek ging zorgen :p! En sindsdien addicted to DJ
Poster: JuniorDDPVerjaardagsfeest (18 jaar) van mijn nicht!
Had totaal nog niet de interesse die ik nu heb, maar ik had het beloofd aan haar dat ik voor wat muziek ging zorgen :p! En sindsdien addicted to DJ
Poster: Flexii
dat is wel een vrij uniek verhaal denk ik zo:P,, heeft opzich wel wat
Poster: djvnzza
In een grote club in de buurt voor ik schat zo'n 600/700 man gelijk
Binnekort weer!
xxx v-ness
2-3 jaar terug op 'electrofied', een lokaal georganiseerd feestje door een maat van mij in een JOC (jeugd ontmoetings centrum) voor een 100-tal peeps. Ik was dood van de zenuwen, dat weet ik nog. Geen monitor, een rotte djm 500 die geluid langs alle kanten geluid lekte en nog eens cdj 500's waar de pitch versprong. Ik heb gezweet!
Poster: DNR
welke club? de waag?
ik heb alleen nog maar op kleinere feestje gedraait.. tegen de 80 man volgensmij.. maar weet niet maar wanneer eerste was.
Zag er beetje uit zoals in ZAK... Wel lachen:P, eigenlijk zou ik voor maar stuk of 100/200 man gaan draaien, maar er kwamen er beetje heel veel meer als dat we verwachtte...:$
haha
maarja:P
xxx v-ness
M´n eigen klassenfeest. Daar heb ik ook gelijk besloten nooit meer op feestjes te draaien waar ik zelf ben uitgenodigd. Hebben jullie ook wel eens dat klasgenoten/bekenden aan je vragen om te draaien en zodra je geld vraagt vinden ze je een gier?
Poster: fistfullM´n eigen klassenfeest. Daar heb ik ook gelijk besloten nooit meer op feestjes te draaien waar ik zelf ben uitgenodigd. Hebben jullie ook wel eens dat klasgenoten/bekenden aan je vragen om te draaien en zodra je geld vraagt vinden ze je een gier?
Poster: fistfullM´n eigen klassenfeest. Daar heb ik ook gelijk besloten nooit meer op feestjes te draaien waar ik zelf ben uitgenodigd. Hebben jullie ook wel eens dat klasgenoten/bekenden aan je vragen om te draaien en zodra je geld vraagt vinden ze je een gier?