Gevraagd door stichting BALANS (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 12-05-2008 20:45
Wat een eer, ik ben gevraagd om op een skate-wedstrijd van stichting balans te draaien. Het lijkt mij super, ik krijg er welliswaar niets voor ( Unhappy ) Maar ik denk dat dit een goede reclame stunt is aangezien alle skaters.  Al die ouders komen natuurlijk ook mee... Ik reken op ongeveer 150! man.

Ik heb wel één vraagje aan jullie zouden jullie dit ook doen, ook als je er geen geld voor krijgt?
Hier is natuurlijk ook de poster te zien.
Poster, skateboard-wedstrijd, stichting BALANS

Greetz,
Flippin' Double

What do you think about Gevraagd door stichting BALANS ??

Vote :   

Roov    posted on 13-05-2008 18:45
Ja klopt. Maar dat gaat wel lukken Winking my eye Heb net even gebeld en ik krijg waarschijnlijk spullen van stichting balans, ookal is het fijner werken met je eigen stuff :P
Xtremer    posted on 13-05-2008 18:54

Als het je eerste feest is zou ik het wel gratis doen en zorgen voor een hele berg reclame! Het is misschien jammer dat je er geen geld voor krijgt maar je moet het er voor over hebben. Denk er dan ook aan dat je een goede zichtbare plek krijgt op een podium ofzo! En laat vooral niemand aan je gear zitten alleen jij zelf of een eventuele dj partner, heb het maar al te vaak gehad dat ze het leuk vinden om eraan te zitten namelijk. Je zou wel kunnen zeggen dat een vrijwillige bijdrage altijd welkom is voor de moeite. Of je zegt dat je er iets voor wilt hebben omdat je een risico neemt voor je gear als je die zelf moet verzorgen. Succes ermee!

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Twello    posted on 13-05-2008 19:06
Mmh skaters houden vaak van Rock, ik neem aan dat je dit niet draait. Vraag eerst van te voren even wat voor muziekstyle je gaat draaien.

Je kunt daar wel trance gaan draaien, als niemand dat leuk vind... Daarom vind ik beter geen referentie dan een slechte referentie Winking my eye
Roov    posted on 13-05-2008 21:48
@ DJ-Xtremer, ik krijg waarschijnlijk stuff van hun, ookal is het toch makkelijker om eigen spullen mee te nemen. Er is geen podium, er komt wel een grote partytent

@ Twello, ik denk dat ik iets in de richting van house ga draaien. Rock ga ik idd zeker niet draaien. Ik kijk ook wel een beetje in welke stemming de mensen daar zijn Winking my eye
dj-nick    posted on 14-05-2008 12:27
ik zou het ook niet doen, je krijgt er niks voor maar dat is opzich het probleem niet.

maar je ook nog is je eigen apparatuur mee nemen en geloof me als het kapot gaat ben JIJ de gene die het moet betalen.

verder zie ik je naam nergens op die flyer staan dat is toch wel het minste dat ze voor je kunnen betekenen.

zou het volgende voorstellen aan ze:
1. vraag of ze je alsnog op een flyer erbij zetten, als die nog gedrukt moeten worden
2. vraag of hun apparatuur regelen.
3. zo niet vraag dan vergoeding voor je eigen apparatuur
4. als je je eigen apparatuur mee moet nemen laat ze iets tekenen
    bijvoorbeeld als het kapot gaat dat hun het moeten vergoeden
Roov    posted on 14-05-2008 18:02
Beste Nick,
Flyers zijn al gedrukt.
En ik heb appertatuur geregeld. Ik krijg 2 CDJ-800 MK2's en ik krijg een Numark DXM09. Wat wil je nog meer Winking my eye
Twello    posted on 14-05-2008 18:08
in dat geval zou ik het wel doen, met die apparatuur is goed te mixen Cry wel jammer van die flyers... maarja wat doe je eraan
Adrien1989    posted on 14-05-2008 18:11
Aaight is in Soest, misschien eventjes kijken voordat ik aan het werk gaHappy, laughing
Roov    posted on 14-05-2008 18:11
Ja dat is zo, maar ze hadden die flyers al gedrukt voor dat ze mij vroegen, jammer maar helaas Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.325 days.
 Post CommentThat would be 210.8 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

203 Users online: 124 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 78.014
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.345.987