sorry om hier eventueel wat te breken met de rest, maar persoonlijk zou ik het niet doen.
Ik zou op zijn minst eisen dat mijn naam vermeld wordt op al hun reclame (groot genoeg), zeker omdat je het gratis doet en dan nog je eigen gear moet meebrengen ook.
Verder is het publiek niet direct een ideaal doelpubliek. de skaters zijn daar voor de competitie, de ouders om hun kinderen te steunen. alles zal - uiteraard - rond het skate event draaien, en niet om de DJ die voor de achtergrondmuziek zorgt...
(aangezien zij geen discobar huren neem ik aan dat het geluid gewoon op de PA van de microfoons zal aangesloten zijn)
ik snap dat je elke kans wil grijpen om bij te leren en voor publiek te draaien, maar 't is niet de brave huisvader die je achteraf nog eens zal boeken. wil je echt meer voor publiek draaien zou ik enkele dans cafe's afgaan met demo's of met de vraag je even een avond mag proefdraaien. dat is veel interessanter. als je zo bekend geraakt gaan mensen je kennen van op café en zal je vanzelf geboekt worden voor andere feesten ook

u ziet maar.