Gevraagd door stichting BALANS (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 12-05-2008 20:45
Wat een eer, ik ben gevraagd om op een skate-wedstrijd van stichting balans te draaien. Het lijkt mij super, ik krijg er welliswaar niets voor ( Unhappy ) Maar ik denk dat dit een goede reclame stunt is aangezien alle skaters.  Al die ouders komen natuurlijk ook mee... Ik reken op ongeveer 150! man.

Ik heb wel één vraagje aan jullie zouden jullie dit ook doen, ook als je er geen geld voor krijgt?
Hier is natuurlijk ook de poster te zien.
Poster, skateboard-wedstrijd, stichting BALANS

Greetz,
Flippin' Double

What do you think about Gevraagd door stichting BALANS ??

Vote :   

bastianhecker    posted on 12-05-2008 20:47
moet je gear meenemen? of staat er al zoja wat staat er en mag je je eigen genre draaien?
Roov    posted on 12-05-2008 20:51
Tsja, ik ben dus bang dat ik iets verkeerds draai voor al die skaters, ik hoop mijn eigen style. Ik denk iets van house, dat doet het altijd wel goed! Ik moet mijn eigen gear meenemen, en dan zit je ook nog met het weer. Misschien kan ik iets van een party-tent regelen
ceesietopc    posted on 12-05-2008 20:52
Ik zou het zeker doen..
jammer dat je naam niet op de  poster staat, ergens wel logisch eigenlijk.
Zorg wel dat het ook echt als reclame dient, dus een groot bord met flippin'double voor je booth enzo.
PatrickBeuken    posted on 12-05-2008 20:54
Het antwoord op de vraag of wij dat ook zouden doen verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Als drive-in DJ zeg ik bijvoorbeeld 'nee' :P Wat ik draai zal niet hun muziekstijl zijn en ik heb werk tot over m'n oren, dus ik ben geen voorstander van gratis dingen doen.
Roov    posted on 12-05-2008 20:55
Dat is dus het probleem, ik heb geen super set ofzo, en ik heb ook geen booth :S
Misschien is dat wel te regelen. Wel even iets van een triplex plaat met mijn naam erop! Goed idee!
Roov    posted on 12-05-2008 20:56
@ Patrick, het punt is dus dat ik niet veel draai feesten heb. Ik denk dat je het gewoon als een dikke reclame-stunt moet zien :P
unspecified    posted on 12-05-2008 20:58
en tip: skaters draaien meestal rock achtige muziek

dat je het weetCry
Roov    posted on 12-05-2008 21:01
Ja daarom zei ik dus dat ik ook bang was dat ik iets verkeerds draai. Er zullen allemaal oudere jongens komen en ik ben 15!! Boeien trouwens wat doe ik moeilijk...

I'm The Motherfucking DJ :P
Nandi    posted on 12-05-2008 21:03
doen , een ervaring rijker !Happy, laughing
Roov    posted on 12-05-2008 21:04
@ Nandi, dat is zo ja Winking my eye
unspecified    posted on 12-05-2008 21:07

hoelang draai je al?

Roov    posted on 12-05-2008 21:07
Bijna anderhalf jaar Winking my eye
unspecified    posted on 12-05-2008 21:08
al vaak gedraaid? op feesten dan he
Roov    posted on 12-05-2008 21:10
Nee, pas 5 feesten. Dit wordt mijn 6de feest :P
Boyd    posted on 12-05-2008 21:39
Eey, nog een soester. Ik zou gewoon gaan hoor, als je zelf geen zin heb. Zeg je maar dat je iemand anders weetCry Najaa, veel suc6 met je beslissing. (ik zou gewoon gaan)
Roov    posted on 12-05-2008 21:41
Jeej soesters :P Als ik niet ga dan tip ik ze je jou ok? Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Lijkt me wel lachen :P
Nvie    posted on 12-05-2008 21:43
Als ik het zo lees zou ik het zeker doen. Je hoeft niet overal geld voor te krijgen. Je doet in dit geval ervaring en een goede referentie op, wat ook goud geld waard is.
Boyd    posted on 12-05-2008 21:47
btw, moet je een eigen set meenemen? Laat ze maar wat regelen hoor, al zijn het cdj100'tje en een djm 600.
OneSixty    posted on 12-05-2008 22:24
voor rock moet je een band huren , laat ze dat maar effe duidelijk weten....
MartinDuncan    posted on 12-05-2008 23:47
Het is idd ontzettend goede reclame. Ik zou het gewoon gaan doen als ik jou was, niet bang zijn, jij bent idd the motherfocking DJ Winking my eye. Als ik jou was zou ik wel zorgen dat je iets van rock muziek bij hebt bijv. van the offspring of dat soort muziek. Draai dat af en toe en verder gewoon lekker je ding doen. Van dit soort dingen leer je ontzettend veel... Succes! 
Gery    posted on 13-05-2008 00:06
sorry om hier eventueel wat te breken met de rest, maar persoonlijk zou ik het niet doen.
Ik zou op zijn minst eisen dat mijn naam vermeld wordt op al hun reclame (groot genoeg), zeker omdat je het gratis doet en dan nog je eigen gear moet meebrengen ook.

Verder is het publiek niet direct een ideaal doelpubliek. de skaters zijn daar voor de competitie, de ouders om hun kinderen te steunen. alles zal - uiteraard - rond het skate event draaien, en niet om de DJ die voor de achtergrondmuziek zorgt...
(aangezien zij geen discobar huren neem ik aan dat het geluid gewoon op de PA van de microfoons zal aangesloten zijn)

ik snap dat je elke kans wil grijpen om bij te leren en voor publiek te draaien, maar 't is niet de brave huisvader die je achteraf nog eens zal boeken. wil je echt meer voor publiek draaien zou ik enkele dans cafe's afgaan met demo's of met de vraag je even een avond mag proefdraaien. dat is veel interessanter. als je zo bekend geraakt gaan mensen je kennen van op café en zal je vanzelf geboekt worden voor andere feesten ook Happy, laughing

u ziet maar.
DJ - Producer
Roov    posted on 13-05-2008 14:55
@ Gery, het probleem is alleen dat ik nog helemaal niet goed genoeg ben om in café's te draaien, ik ben pas 15.
Verder wil ik nog even reageren op dat mijn naam op de poster moet. Het event was al eerder gepland, DJ kwam er dus pas later bij. Dus ze hadden eerst het evenement geregeld en daarna pas alles met muziek enzo. Ik denk dat je het gewoon moet zien als een soort van training. En ten slote doe ik het met veel plezier!
Bedankt voor al jullie reactie, meer reacties zijn altijd meer dan welkom!
OrsonWelsh    posted on 13-05-2008 14:57
Zeker doen! Altijd goed voor je dj ervaring...
Roov    posted on 13-05-2008 14:59
Poster: orsonwelsh
Zeker doen! Altijd goed voor je dj ervaring...

Zeker, dat is ook zeker belangrijk voor mij Winking my eye
Boyd    posted on 13-05-2008 17:35
Maar je moet het zelf weten, of je er klaar voor bent of niet. Niet dat je dan daar staat en focking afgaat. Maar zn event is natuurlijk ook weer anders dan draaien in een cafe/club. Over de muziekstijl, als ik aan skaten denk, denk ik ook aan schratch, r&b, je weet wel.

193 Users online: 121 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 78.157
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.346.130