hey ik maak al heel lang house nummers maar ik wil toch wel eens weten of ze goed genoeg zijn voor verkoop.
hoe doe ik dat? ik bedoel, hoe krijg ik ze in de winkel. naar welke platenmaatschapij moet ik gaan. en dat soort dingen. ik denk namelijk dat ik wel toe ben aan de overgang van amateur/semi-pro/pro producer. thanks
What do you think about welke platenmaatschapij en hoe ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Labels moet je zelf zoeken, gewoon demo's sturen naar labels waarvan jij denkt dat jouw nummers daarbij passen. Je krijgt vanzelf een mailtje/bericht terug of het wat is
stuur niet een mailtje met link en tekst in de trant van 'hier mijn songs'. Stuur wat bio mee, vertel iets over jezelf en de song. Labels tekenen niet de song maar de artiest.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
"Gerne" daar zijn platenmaatschappijen/labels aangekoppeld. dus als jij nu progressive maakt (voobeeld) dan zou je moeten gaan focussen op labels dat veel progressive uitbrengt.
kan je heel snel op beatport op gerne zoeken en kijken wat voor label daar achterstaan en die jongens even contacten.
let wel het is niet echt makkelijk om daar tussen te komen....
Meestal zijn er op de sites van de labels wel een speciale demo sectie waar je je demo kunt uploaden enzo, voor house moet je mischien is southern fried proberen (wel groot label armand van helden brengt daar op uit) gewoon even googlen dan de site en dan gewoon demo en daar kun je een demo opsturen.
This is an old Topic
No new postings for 6.322 days. Post CommentThat would be 210.7 months or a whopping 17.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.