Ik ben sinds kort bezig met mixen & heb nu een goedkoop simpel setje staan(JB System Disco 2000 2x & JB System mixer)
Maar 1 van mijn naalden is kapot, nu wil ik een nieuwe(doh), maar ik zou niet weten welke ik moet hebben..
Deze heb ik nu:
(Deze werkt nog)
Sorry de foto is een beetje wazig, maar ik met telefoon genomen.
Alvast bedankt!
What do you think about Welke naald ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
En is het simpel om te monteren? Gewoon die 2 kleine schroevjes losdraaien, draadjes los eraf en erop meer niet??
en ik heb een beetje zitten kijken, en 100 euro vind ik op het moment een beetje duur & het is een beginnend setje, dus wil niet meteen duurste spullen kopen.. ik zat rond de 50/60 euro te denken en zijn de naalden van Stanton een beetje oke??
De vraag is wat ook wat wil je ermee, miss heb je hier iets aan. Als je een nieuw element koopt is het vaak gewoon een kwestie van afschroeven en er weer op. Voorbeeldje van een concorde pro element:
Ortofon Concorde Pro set versies. Zit een extra naaldje bij, erg handig als hij een keer stuk gaat. Naalden van de Concorde kun je echt super lang mee doen, als je er maar wel normaal mee om gaat.
Uhm.. op Ortofon kan ik als enige verschil vinden dat de stylus tip radius anders is. Voor de rest is alles hetzelfde. :s het is toch gewoon de zwarte versie, of zie ik nou iets verkeerd?
Ze zijn volgens mij precies het zelfde, behalve de Stylus tip Radius & de Pro S is wat goedkoper
En ik heb m'n keuze gemaakt, het word 2 maal de Pro S kan ik die andere als reserve gebruiken, mocht er toch nog iets fout gaan
Bedankt allemaal
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.329 days. Post CommentThat would be 211 months or a whopping 17.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...