Hej
ik heb wat vraagjes over de pioneer efx-500, ben namelijk van plan om deze aan te schaffen.
1) Kan ik met de efx-500 ook stukjes opnemen (loops maken) en deze naar de efx-500 sturen zodat je op je cd speler een ander liejde ect kan opzetten (je kan hem in princiepe dus uit zetten) maar dat de loop steeds door speelt. Hier een filmpje om het iets begrijpelijker te maken
2) Ik heb (nog) een Reloop RMX-40BPM als mixer, hoe kan ik de efx dan het beste aansluiten, gewoon via send en return (en hoe moet dat dan precies) of kan ik hem beter tussen de mixer en versterker zetten (hoe moet dit dan precies)
3) Ik was van plan om er een 2de hands aan te schaffen, waar moet ik dan naar kijken (is er bijvoorbeeld een onderdeel wat snel schade oploopt bij de efx-500) en wat is een nette prijs voor een 2de hands efx-500 (+/- 2 jaar oud en geen garantie meer)
Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
Poster: Sandr
Er staat een EFX FC.. met andere woorden een flightcase voor de EFX
Poster: djdolivieira
Vriend Dat is de feedbackloop!!!
Poster: Tekhead
Wat is een feedbackloop ?
Poster: Sicco
Misschien een vreemde vraag, maar bestaat er ook een flightcase of soort van bag voor de efx-500? Of zou er van uitgegaan worden dat er geen effecten units meegenomen worden naar een optreden? Heb toch al even gezocht, maar kan echt niets vinden..![]()
Poster: Tekhead
Wat is een feedbackloop ?
Poster: Lead
Er zijn geen officiele bags van Pioneer, maar die kleine UDG tassen voor CDJ-400, daar past een EFX-500 wel in volgens mij...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.