Hej
ik heb wat vraagjes over de pioneer efx-500, ben namelijk van plan om deze aan te schaffen.
1) Kan ik met de efx-500 ook stukjes opnemen (loops maken) en deze naar de efx-500 sturen zodat je op je cd speler een ander liejde ect kan opzetten (je kan hem in princiepe dus uit zetten) maar dat de loop steeds door speelt. Hier een filmpje om het iets begrijpelijker te maken
2) Ik heb (nog) een Reloop RMX-40BPM als mixer, hoe kan ik de efx dan het beste aansluiten, gewoon via send en return (en hoe moet dat dan precies) of kan ik hem beter tussen de mixer en versterker zetten (hoe moet dit dan precies)
3) Ik was van plan om er een 2de hands aan te schaffen, waar moet ik dan naar kijken (is er bijvoorbeeld een onderdeel wat snel schade oploopt bij de efx-500) en wat is een nette prijs voor een 2de hands efx-500 (+/- 2 jaar oud en geen garantie meer)
Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
Poster: Adrien1989
Met de 500 kan je wel een loop maken! Dat doe je als volgt:
- Zet de efx500 op echo
- Druk het 4 beats knopje in
- Depht potmeter helemaal op max zetten
- Mix knopje helemaal naar rechts toe draaien en dan heb je een 4 maats loop
Poster: Ilja
Top het werkt. ( nu nog effe de ruis weghalen?
Dank-je, zal zeker kijken,? komende zaterdag mijn Booth update ( en een update ( is een klein woord?)
Poster: Stefjuuh
Ik doelde niet op jou en rik, maar op Ilja, die nu een EFX-500 en een DJM-400 heeft, toevallig dezelfde combi die ik gehad heb. Toevallig ook dezelfde EFX![]()
Voor Rik moet je even zoeken: Rik parkinson HTFR of Rik Parkinson Efx 500
Vraagje, hoe kan ik de Jogdial van de EFX500 afhalen om onder schoon te maken, want door al die stof is ie een beetje stroef.?