In dit topic wil ik steeds een aantal posts doen om jullie verder te helpen. Aangezien ik een heleboel gekke vragen zie (moet ik een scan op een dimmer aansluiten?)is dit wel nodig.
Ik zou graag af willen trappen met de verschillende soorten licht.
Je hebt Conventioneel licht en Intelligent licht.
Conventioneel is al het licht dat niet kan veranderen als het eenmaal hangt. Bijvoorbeel dus een Par.
Intelligent licht is, zoals de naam al zegt, slim licht!
Intelligent licht kan veranderen van positie, kleur, gobo's(figuurtjes) enz. Bijvoorbeeld Scans.
Dit was het dan even voor deze keer, eerst maar eens zien of dit topic een beetje een succes is.
Andere mensen die ook weten waar ze het over hebben mogen ook meeschrijven. Dit topic moet een soort van algemeen raadpleeg topic worden.
P.S
Nog even een ding. Als we het hebben over een Scan, dan hebben we het niet over een Scanner. Dit zijn 2 aparte dingen. Een scan hangt in het dak en geeft licht (meervoud: Scans). Een scanner is een ding dat je aan je pc hangt om een afbeelding te kunnen digitaliseren (meervoud Scanners).
P.S2
Corrigeren van mijn posts mag altijd hoor!
What do you think about Het algemene Drive-in verlichting topic! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 6.187 days. Post CommentThat would be 206.2 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.