Poster: Flexii
dat is wel een scan,, je hebt 2 soorten scans, scans met platte spiegel,, en scans met zo'n rollen spiegel, zoals foto hierboven,, ben alleen ff de namen kwijt, kan er niet opkomen,, als iemand het even weet?
Poster: Lightzone
een barrel scan zoals bouncy al zij
Poster: Flexii
ja en die andere dan?
Poster: JollyJunkie
Je hebt tog 3 verschillende scans: Barrels, Rond geslpen scan, Vierknt geslepen scan.
Ik dacht dat vierkant scherper was dan rond ofso, of zit ik nou helemaal verkeerd?
Ik citeer uit een of ander kut reclame boekje van JB:
De populaire Patriot wordt hier voorzien van een scanspiegel met vier vlakken. Dit geeft nog betere en dynamischer effecten.
Dat gaat over de Tomahawk en op het plaatje ziet de scan spiegel er vierkant uit en helemaal niet als een barrel, op het plaatje kan je ook zien dat er wel 4 lichtbundels van af komen...
Maar bij een barrel zijn dat er meestal wel meer als vier, toch?
Poster: Lightzoneik vind dit serieus maar een vaag topic.
waarom maak je niet gewoon 1 grote text met duidelijke categorien ?
Poster: FlippinDouble
Oeh, die eerste zou ik wel willen hebben! Ik zag hem volgens mij hangen bij Van Hove in Amersfoort (dj winkel)
Je hebt tog 3 verschillende scans: Barrels, Rond geslpen scan, Vierknt geslepen scan.
Ik dacht dat vierkant scherper was dan rond ofso, of zit ik nou helemaal verkeerd?
Poster: Bouncy
Ok, zullen we met z'n allen een betere naam gaan verzinnen voor dit topic?
Disco licht klinkt zo goedkoop, terwijl dat het niet is.
Poster: dj_jr
Kennen jullie Vari*Lite?
Poster: dj_jr
Kennen jullie Vari*Lite?
Nooit van gehoord,
nee geintje,
Wel eens wat over gehoord, maar denk ik geen state of the art merk
Poster: ceesietopc
Noem het dan maar het pro-lightning topic.Klinkt beter als Disco licht, dan krijg ik gelijk aldi en blokker ideeën van lichtorgeltjes.
Ik denk dat deze titel beter is
Omdat de meeste het toch gebruiken voor drive in's. (op een paar theatertechnicussen na hier)