Iedereen zet zijn headphone anders op zijn oren. Sommige volledig op de oren. Andere weeral in hun nek.
En anderen half op hun oren
Nu wat vindt jij het lekkerste draaien? Misschien ook even zeggen welke headphone je hebt.
dj2dj.nl
What do you think about Hoe Zet Jij Je Headphone op ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik doe de mijne nooit af. Als ik ga draaien zet ik de monitors direct af. Ik doe alles in mijn koptelefoon en zet hem gewoon op mijn hoofd zoals het hoort. Ik heb een HD-25.
Met cue'en en loopen helemaal op m'n hoofd, als ik ga beatmatchen half op me hoofd, en als ik inmix leg ik hem in me nek en luister ik voornamelijk naar me monitoren. Soms luister ik dan nog heel even in me headphones om te luisteren of alles nog strak loopt. Dan heb ik 'm dus in me nek liggen .
Maar soms ook wel 1 oorschelp op me linker oor en dan de rechter richting de monitor als die aanwezig is :P Ik gebruik de RH-3500 PRO MK2, maar wil binnenkort een Technics kopen
Eigenlijk half op mijn oren, maar hierdoor doe ik het toch in mijn nek(dat heb ik ook gestemd). Als ik het goed heb, ik zou het niet eens in een X zo weten:p
Mijn nieuwe headphone, blijft de kabel hangen aan mn DJ-plank als ik um in mn nek hang. Daarbij vind ik hem minder zitten in mn nek. Ben dus (bewust) dat ding op mn hoofd gaan zetten (ook als zit hij niet op mn oren!)
Vol op m'n oren en ook met inmixen. Op die manier geen monitors nodig waardoor ik het volume voor mijzelf binnen de perken kan houden voor een eventuele gehoorschade.
volledig op men oren! bij het inmixen soms wel ff in de schouder, maar meestal vol op de oren soms bij het inmixe om te controllere ff in de nek...
kheb een pio se dj 5000 en een sennheiser hd 25-1 II
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.021 days. Post CommentThat would be 200.7 months or a whopping 16.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...