Mijn website
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

VmaX    posted on 06-05-2008 19:05
Hey net mijn site gemaakt, pagina met de keuze van de taal is maar tijdelijk (Ik ben op iets bezig met photoshop) en is dus vrij simpel. Reacties altijd welkom!! Cry

www.djvmax.be
To stay tuned, become a fan on my facebookpage

What do you think about Mijn website ??

Vote :   

NielsR    posted on 06-05-2008 19:07
Ziet er al leuk uit, de eerste pagina waar je de taal kunt kiezen kun je die niet centraliseren?
En de lettertype van de menu is zo slecht uitgevalle precies mischien iets dikker?
User edit by NielsR on 06-05-2008 @ 19:08:17 (3%)
McBany    posted on 06-05-2008 19:21
Mooi gedaan, ik zal alleen de buttons bij je media enzo uitwerken dan ziet het er net wat beter uit :P
VmaX    posted on 06-05-2008 20:12
Poster: NielsR
Ziet er al leuk uit, de eerste pagina waar je de taal kunt kiezen kun je die niet centraliseren?
En de lettertype van de menu is zo slecht uitgevalle precies mischien iets dikker?

Zal die in het vetjes zetten gaat waarschijnlijk beter zijn dan Cry

Poster: McBany
Mooi gedaan, ik zal alleen de buttons bij je media enzo uitwerken dan ziet het er net wat beter uit

Zou je dat dan met afbeeldingen doen ipv buttons ofzow? Cry
User edit by VmaX on 06-05-2008 @ 20:12:33 (1%)
MartinDuncan    posted on 07-05-2008 16:40
ziet er leuk uit wel een paar opmerkingen..
het  nummer dat begint te spelen waneer je op de home page komt klinkt een beetje overstuur zou dat kunnen? ok kreeg ik een franse foutmeldibg toen ik de tracklist wilde checken niet heel erg.. maar als je dat kunt veranderen zou ik dat zeker doen.
Nandi    posted on 07-05-2008 16:45
Mooi man ! 

Wat me wel opvalt is dat je logo zo kleurrijk is en je site aleen maar grijze en donkere tinten heeft
Collin    posted on 07-05-2008 16:59
Ziet er goed uit

ik zou het Nederlands en Engels doen

in plaats van Nederlands en Frans

en misschien iets andere lay out kwa kleuren , dat het iets duidelijker wordt
_Ivan_    posted on 07-05-2008 17:09

Leuke site,
zou ook de begin pagina centraliseren en de talen Engels en Nederlands aanmaken. Kan me niet voorstellen dat veel mensen naar frans kijken. Wat me verder opvalt is dat inderdaad je logo zo kleurrijk is en je site zo grijs.
Verder zou ik de apparatuurlijst van je site afhalen. Je spekt de aandacht van de klant denk ik niet als je bij licht maar 1 apparaat hebt staan en uiteindelijk maakt het de klant niet uit of je met een cdj200 komt of 400.

Wat me verder opviel was dat het contact formulier franse tekst bevat boven in.
Tot slot, ik zou je biografie nog eens doorlezen want er zitten nog wat taalfouten in naar mijn idee. Je legt de lat hoger en je plaatst hem niet hoger.

Succes ermee!

Feel&.Celebrate.Life!
NielsR    posted on 07-05-2008 17:12
Poster: DjCollinBosgraaf
ik zou het Nederlands en Engels doen

in plaats van Nederlands en Frans

ik weet niet of jullie het weten maar hij komt uit brussel en op dit moment zal zijn clienteel zich daar bevinden en daar spreken ze frans (voor 80%) en nederlands (dit was btw vroeger wel anders maja lolCry)
_Ivan_    posted on 07-05-2008 17:17
Poster: NielsR

ik weet niet of jullie het weten maar hij komt uit brussel en op dit moment zal zijn clienteel zich daar bevinden en daar spreken ze frans (voor 80%) en nederlands (dit was btw vroeger wel anders maja lolCry)

De meeste mensen kunnen toch wel een beetje engels? Als ik op de grens met duitsland zou wonen zou ik mijn site ook gewoon in het nederlands én engels maken.
Feel&.Celebrate.Life!
MoXeGy    posted on 07-05-2008 20:06
leuke site hoor, je menu tekst komt hier wel maar magertjes door, maar is net genoeg om het te lezen.
JollyJunkie    posted on 07-05-2008 20:12
Leuke site!, maar dat nummer (ik geloof 215) beweegt normaal niet, maar als je het met je muis probeert te vershuiven verplaatst het daarna heel raar! Cry
OneSixty    posted on 07-05-2008 22:08
Hey, leuke site!

Ik vind je fotoboek echt vet, mooi hoe je media pagina eruit ziet.
patrick-allen    posted on 07-05-2008 22:12
@ Lightzone:

Had het niet door maar je was hier nog onder jou naam ingelogd..
_Ivan_    posted on 07-05-2008 22:12
Ik zie toevallig dat je nu je intro pagina hebt verandert maar nu vind ik eerlijk gezegt het logo op je home pagina niet mee zo goed passen. Kun je niet gewoon nog wat dingen in de layout gaan aanpassen zodat je site wat meer kleur krijgt?
Feel&.Celebrate.Life!
VmaX    posted on 07-05-2008 23:07
Poster: _Ivan_

Leuke site,
zou ook de begin pagina centraliseren en de talen Engels en Nederlands aanmaken. Kan me niet voorstellen dat veel mensen naar frans kijken. Wat me verder opvalt is dat inderdaad je logo zo kleurrijk is en je site zo grijs.
Verder zou ik de apparatuurlijst van je site afhalen. Je spekt de aandacht van de klant denk ik niet als je bij licht maar 1 apparaat hebt staan en uiteindelijk maakt het de klant niet uit of je met een cdj200 komt of 400.

Wat me verder opviel was dat het contact formulier franse tekst bevat boven in.
Tot slot, ik zou je biografie nog eens doorlezen want er zitten nog wat taalfouten in naar mijn idee. Je legt de lat hoger en je plaatst hem niet hoger.

Succes ermee!

Hey meeste mensen die mijn diensten vragen zijn namelijk franstalig en ik ben zelf ook franstalig (verklaart misschien sommige taalfouten). In het begin was de site enkel in het frans dan dacht ik van er ook een nederlandse versie bij te maken. Meer dan 90% van mijn kennissen zijn ook franstalig en ik denk dat de site eerder via hun in het begin zal rondraaien. Engels is mij buisvak op school, als ik een engelse site moet gaan beginnen wordt het echt een ramp. Cry

Toch weel zeer bedankt voor de tips en de vermeldingen van de foutjes. Cry

Poster: Jasper777
Leuke site!, maar dat nummer (ik geloof 215) beweegt normaal niet, maar als je het met je muis probeert te vershuiven verplaatst het daarna heel raar! Cry

Ik snap niet wat je bedoeld bij mij schuft die niet.

Poster: Lightzone
Hey, leuke site!

Ik vind je fotoboek echt vet, mooi hoe je media pagina eruit ziet.

Vetjes he!! Is gemaakt met Adobe Photoshop Lightroom echt vet programma

Poster: MoXeGy
leuke site hoor, je menu tekst komt hier wel maar magertjes door, maar is net genoeg om het te lezen.

Ja mcBany had het al gezegd maar ik moet het nog aanpassen. Cry

Juist enkele aanpassingen gedaan:

- Menu is dikker
- Ik gebruik nu PHP Include() in plaats van iframes
- Achtergrondgeluid weggehaald omdat vele dat irritant vonden
- Materiaal weggehaald
User edit by VmaX on 08-05-2008 @ 00:39:24 (66%)

This is an old Topic

No new postings for 6.323 days.
 Post CommentThat would be 210.8 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

245 Users online: 116 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 86.627
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.883.664