Poster: NielsR
Ziet er al leuk uit, de eerste pagina waar je de taal kunt kiezen kun je die niet centraliseren?
En de lettertype van de menu is zo slecht uitgevalle precies mischien iets dikker?
Poster: McBany
Mooi gedaan, ik zal alleen de buttons bij je media enzo uitwerken dan ziet het er net wat beter uit
Leuke site,
zou ook de begin pagina centraliseren en de talen Engels en Nederlands aanmaken. Kan me niet voorstellen dat veel mensen naar frans kijken. Wat me verder opvalt is dat inderdaad je logo zo kleurrijk is en je site zo grijs.
Verder zou ik de apparatuurlijst van je site afhalen. Je spekt de aandacht van de klant denk ik niet als je bij licht maar 1 apparaat hebt staan en uiteindelijk maakt het de klant niet uit of je met een cdj200 komt of 400.
Wat me verder opviel was dat het contact formulier franse tekst bevat boven in.
Tot slot, ik zou je biografie nog eens doorlezen want er zitten nog wat taalfouten in naar mijn idee. Je legt de lat hoger en je plaatst hem niet hoger.
Succes ermee!
Poster: DjCollinBosgraaf
ik zou het Nederlands en Engels doen
in plaats van Nederlands en Frans
Poster: NielsR
ik weet niet of jullie het weten maar hij komt uit brussel en op dit moment zal zijn clienteel zich daar bevinden en daar spreken ze frans (voor 80%) en nederlands (dit was btw vroeger wel anders maja lol)
Poster: _Ivan_Leuke site,
zou ook de begin pagina centraliseren en de talen Engels en Nederlands aanmaken. Kan me niet voorstellen dat veel mensen naar frans kijken. Wat me verder opvalt is dat inderdaad je logo zo kleurrijk is en je site zo grijs.
Verder zou ik de apparatuurlijst van je site afhalen. Je spekt de aandacht van de klant denk ik niet als je bij licht maar 1 apparaat hebt staan en uiteindelijk maakt het de klant niet uit of je met een cdj200 komt of 400.Wat me verder opviel was dat het contact formulier franse tekst bevat boven in.
Tot slot, ik zou je biografie nog eens doorlezen want er zitten nog wat taalfouten in naar mijn idee. Je legt de lat hoger en je plaatst hem niet hoger.
Succes ermee!
Poster: Jasper777
Leuke site!, maar dat nummer (ik geloof 215) beweegt normaal niet, maar als je het met je muis probeert te vershuiven verplaatst het daarna heel raar!
Poster: Lightzone
Hey, leuke site!
Ik vind je fotoboek echt vet, mooi hoe je media pagina eruit ziet.
Poster: MoXeGy
leuke site hoor, je menu tekst komt hier wel maar magertjes door, maar is net genoeg om het te lezen.