Ja dat is wel zo, maar je zult toch ergens moeten beginnen. En ook al weet je van te voren al dat je niet zal winnen, je zult waarschijnlijk wel veel leren
en anders is het gewoon een leuke middag of avond :D
Wie zegt dat je eerst een dj contest moet winnen dan om er in te rollen ofzo?
Vaak is een dj contest geen eens noemenswaardig te noemen. Ik heb in het verleden een aantal gedaan en ik je vertellen dat ik er niks wijzer van ben geworden or er meer boekingen of vette prijzen mee heb gekregen.
Vaak is het een manier om de zaal vol te krijgen, en zijn de prijzen een avond gratis stappen ofzo. ook heb ik weleens meegemaakt dat bij een inschrijving van een contest inschrijfgeld van 50 euries betaald moest worden. echt zielig is dat dan.
Als je succes wilt hebben bij zo'n contest, moet je zorgen dat je bij een echte bekende terecht komt waar of veel grote sponsors bij zitten of dat je er zelf gewoon beter van woordt d.m.v. bijv een eerste prijs als resident of zo iets. 9 van de 10 dj contesten stellen namelijk niks voor. klinkt hard maar het is wel de realiteit. maar goed als je het puur voor de lol doet zou ik zeggen go for it.