In Search of Sunrise 7
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Collin    posted on 06-05-2008 15:47
He Hallo Mensen , ik kwam dit tegen , met de vraag van wat jullie van deze CD mix complicatie gaan verwachten ,.

In de succesvolle serie van zijn geografisch geïnspireerde mixcompilaties brengt Tiësto ons wederom zijn visie op een werelddeel en neemt ons deze keer mee naar het Verre Oosten met In Search Of Sunrise 7 – Asia.

In Search Of Sunrise 7 – Asia, gemixed en opgenomen in Thailand, geeft de vreedzame en intens gepassioneerde manier van leven weer, gecombineerd met de drukke activiteit die Tiësto tegenkwam tijdens zijn tour door de regio, deze lente. Met voorgaande titels als Latin America, Los Angeles en Ibiza nog in het achterhoofd, laat Tiësto zien dat Azië hem de inspiratie gaf voor een gloednieuwe, dubbele mixcompilatie, die op een schitterende manier weergeeft wat hij meemaakte op zijn reizen.

Met In Search Of Sunrise 7 – Asia, neemt Tiësto ons mee op een naadloze trip door de nieuwste trance, house en techno tracks met een Aziatisch tintje, verspreid over twee CD’s. “Ik wilde het concept van ISOS 7 neerzetten in twee verschillende sets en wel op zo’n manier dat je een goede indruk krijgt van wat het betekent om door Azië te touren”, zo zegt hij. “Disc één is helemaal gericht op de ambiance en de overweldigende schoonheid van het werelddeel, terwijl de tweede disc focust op de tomeloze energie van de Aziaten, want die was echt voelbaar tijdens de live sets van de tournee”.

Om z’n nieuwe mixcompilatie te ondersteunen, zal Tiësto op 13 juni beginnen aan een American 2008 In Search Of Sunrise Summer Tour, met 36 club shows over heel Noord Amerika en Canada. Daarna begint zijn exclusieve residency van twee maanden in Club Privilege op Ibiza. Tiësto is er de resident DJ op alle maandagen, vanaf 7 juli tot en met de closing party op 22 september. De livesets daar zullen helemaal in het teken staan van de In Search Of Sunrise serie; geheel ondersteund door een compleet nieuw ontworpen en hypermoderne productie.

Check ook de 'Making Of' video bij de Gadgets, waarin Tiësto zelf over ISOS 7 vertelt!

In Search Of Sunrise 7 – Asia kun je nu al bestellen op de gloednieuwe muzieksite van Black Hole Recordings! (LET OP! eenmaal op de site gekomen klik je op het tabblad CD/DVD/MERCHANDISE dáár staat de 2CD van ISOS7 klaar voor pre-order!)

no name 

In Search Of Sunrise 7 – Asia kun je nu al bestellen op de gloednieuwe muzieksite van Black Hole Recordings! (LET OP! eenmaal op de site gekomen klik je op het tabblad CD/DVD/MERCHANDISE dáár staat de 2CD van ISOS7 klaar voor pre-order!)

What do you think about In Search of Sunrise 7 ??

Vote :   
OrsonWelsh    posted on 06-05-2008 16:25
ben heeeeel benieuwd Cry
MaykFroix    posted on 06-05-2008 16:27
Release-datum is 10 juni! ISOS 6 was een geslaagde editie, ben benieuwd hoe nummer 7 wordt aangezien zijn huidige stijl steeds verder weg gaat van de oorspronkelijke ISOS cd's.
Winston    posted on 06-05-2008 16:30
Ik hou van de muziekkeuze van Tiesto, zeker van de ISOS series.

Ik ben benieuwd naar het aziatisch tintje. Daar hou ik ook van bv. In Search of Sunrise 6: Ibiza Disc 1 track 2. "Glenn Morrison - Contact" heeft naar mijn gevoel ook iets aziatisch en dat was een van mijn favorites.
Tic Toc
Jonasso    posted on 06-05-2008 17:09

ben ook heel benieuwd. alles wat deze man doet is geslaagd. de vorige edities van isos vond ik zeer geslaagd. vooral isos6. al maar aftellen tot 10 juni:p

Wout-r    posted on 06-05-2008 17:09
Ik verwacht een hele lekkere en vooral 's zomerse cd! En net zoals Winston ben ik ook wel benieuwd hoe de Aziatische sfeer in de cd's gaat terugkomen.

Ik vond de andere ISOS cd's lekker, en deze zal ook wel weer om te genieten worden!
Collin    posted on 06-05-2008 17:39

Ik kwam net een sample tegen van deze nieuwe cd staat op www.tiestoworld.nl

en dan zie je wel artikel In search of sunrise 7 met beluister fragment :D
the-melody    posted on 06-05-2008 17:44
Klinkt zeker lekker. De vorige in search of sunrise's vond ik allemaal geslaagt(de 5 ietsje minder qua mixtechniek). Maar deze klinkt echt heerlijk als ik op die sample mag afgaan. 
De cd van latin amerika vind'k nog altijd het allerbeste klinken.
_Ivan_    posted on 06-05-2008 18:22
Super toch? Jullie moeten ook ef op www.tiesto.com kijken, staat een mooi filmpje van een stuk van de cd opname van ISOS 7. Tiesto gaat weer de goeie kant op!
Feel&.Celebrate.Life!
Collin    posted on 19-05-2008 21:06
Disc 1:

1. Banyan Tree - Feel The Sun Rise
2. Andy Duguid featuring Leah - Wasted
3. King Unique - Yohkoh (King Unique Original Mix)
4. Motorcitysoul - Space Katzle (Jerome Sydenham Remix)
5. Three Drives - Feel The Rhythm (Ton TB Dub Mix)
6. Rachael Starr - To Forever (Moonbeam Remix)
7. Jerry Ropero featuring Cozi - The Storm (Inpetto Remix)
8. Kamui - Get Lifted
9. Cary Brothers - Ride (Tiesto Remix)
10. Airbase featuring Floria Ambra - Denial
11. Dokmai - Reason To Believe
12. Cressida - 6AM (Kyau & Albert Remix)
13. Allure featuring Christian Burns - Power Of You
14. Clouded Leopard - Hua-Hin

Disc 2:

1. Steve Forte Rio featuring JES - Blossom (Lounge Mix)
2. Zoo Brasil - Crossroads
3. Beltek - Kenta
4. Sied van Riel - Rush
5. Tiesto - Driving To Heaven (Mat Zo Remix)
6. Carl B. - Just A Thought
7. Kimito Lopez - Melkweg
8. JPL - Whenever I May Find Her (Joni Remix)
9. Estiva vs. Marnix - Casa Grande
10. Existone - Wounded Soul
11. Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Guiseppe Ottaviani Remix)
12. Hensha - The Curtain
13. DJ Eremit - Tanz Der Seele (YOMC Remix)
14. Manilla Rising - Beyond The Stars

De tracklist Winking my eye
ArCee    posted on 23-05-2008 14:08
Heerlijke zomer cd terwijl ik helemaal geen echte Tiesto fan ben Cry
Winston    posted on 23-05-2008 16:35
Ik ben benieuwd naar de sound van de nieuwe artiesten.

Maar er zijn ook artiesten uit de house scene: Jerry Ropero en Rachael Starr.
Tic Toc
Abram    posted on 28-05-2008 11:39
Bij ISOS5 en ISOS6 raakte je soms echt in een trance door het constante laag op laag doorbouwen van de tracks. Ik heb helaas bij ISOS7 dit nog niet ervaren. Er zitten een hoop goede tracks tussen maar ik vind soms de balans tussen de tracks niet helemaal kloppen. Als ik em over een week oid kapot heb gedraaid zal ik em nog eens beoordelen Happy, laughing
Jonasso    posted on 28-05-2008 11:53
Heb enkele samples gehoord op youtube van de cd en denk dat het een zeer geslaagde cd zal worden! Echt heerlijke tracks. Cd 1 is meer rustiger, naar de progressive kant toe. Cd 2 is meer trancier. Een echte zomerse cd. isos 6 vond ik goed, maar denk dat nr. 7 de beste tot nu toe zal worden.

This is an old Topic

No new postings for 6.329 days.
 Post CommentThat would be 211 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

547 Users online: 333 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 27.982
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.580.280