13mei Flexiis new site  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Flexii    posted on 06-05-2008 12:18
Dag allemaal,

gister is mijn nieuwe website online gegaan, Nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden. Ik heb hem zelf gemaakt dus ik kan er zo dingen aan veranderen als jullie goede tips hebben.

Alleen even niet letten op de lege ruimte bovenaan, hier komt nog een mooi logo wat een vriend van mij voor me aan het maken is.

en ohja dit is de link: ct-scandjs.nl

Er waren flink problemen met het programma waar ik deze website meegemaakt had, half nederland en daarbuiten kon hem niet bekijken, nu heb ik een NIEUWE website gemaakt ditmaal met adobe's dreamweaver. Willen jullie hem even overnieuw checken om te kijken wat jullie er van vinden?
User edit by Flexii on 13-05-2008 @ 18:52:26 (77%)

What do you think about 13mei Flexiis new site ??

Vote :   

ceesietopc    posted on 13-05-2008 19:00
Zeker beter :D
Behalve de No repeat van Nvie, zou ik ook je div's (nieuws en inhoud secties) een padding mee geven en de titels ervan een ander kleurtje/lettertype/uiterlijk. De knoppen zijn nog een beetje standaard, probeer daar ook eens iets met spetters :D Je menu komt trouwens wel over je logo heen, das een beetje jammer.

Echt een stuk beter als die vorige, keep up the good work.
MoXeGy    posted on 13-05-2008 20:47
De puntjes die cees zei verbeteren en dan is hij netjes hoor Happy, laughing
MartinDuncan    posted on 13-05-2008 23:46
ik vind dit er veel en veel netter uitzien. Dat roze knalt nu echt van dat zwarte af lekker groot ook.. Het logo komt nu ook veel beter tot zijn recht de gele pijlen waren me eerst niet opgevallen (als die er waren). vetgedaan hoor (Y)
Flexii    posted on 13-05-2008 23:50
Poster: MartinDuncan
ik vind dit er veel en veel netter uitzien. Dat roze knalt nu echt van dat zwarte af lekker groot ook.. Het logo komt nu ook veel beter tot zijn recht de gele pijlen waren me eerst niet opgevallen (als die er waren). vetgedaan hoor (Y)

thnx manHappy, laughing,, haha ja die gele pijlen die waren er alWinking my eye,, logo is onveranderd gebleven

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

233 Users online: 125 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 91.227
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.888.264