13mei Flexiis new site  (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Flexii    posted on 06-05-2008 12:18
Dag allemaal,

gister is mijn nieuwe website online gegaan, Nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden. Ik heb hem zelf gemaakt dus ik kan er zo dingen aan veranderen als jullie goede tips hebben.

Alleen even niet letten op de lege ruimte bovenaan, hier komt nog een mooi logo wat een vriend van mij voor me aan het maken is.

en ohja dit is de link: ct-scandjs.nl

Er waren flink problemen met het programma waar ik deze website meegemaakt had, half nederland en daarbuiten kon hem niet bekijken, nu heb ik een NIEUWE website gemaakt ditmaal met adobe's dreamweaver. Willen jullie hem even overnieuw checken om te kijken wat jullie er van vinden?
User edit by Flexii on 13-05-2008 @ 18:52:26 (77%)

What do you think about 13mei Flexiis new site ??

Vote :   

cross-over    posted on 06-05-2008 12:22
Flexii, ziet er best leuk uit. Jammer dat het niet in het midden staat.

Verder is het laden van afbeeldingen nogal traag. Vooral de afbeelding links-onder.
http://soundcloud.com/lau-daniels
MaD    posted on 06-05-2008 12:43
Ik deel bovenstaande mening. Vind de site er goed uitzien, niet teveel toeters en bellen etc. maar ik zou hem echt in het midden zetten en als die sneeler zou kunnen laden zou dat erg prettig zijn.  VerderCry
noadja.com /// aboveall.nl
Flexii    posted on 06-05-2008 12:58
wat voor resolutie gebruiken jullie?

ik heb de site gemaakt met 768 x 1024 pixels mijn resolutie hier, en ik ben er echt van overtuigd dat hij in het midden staat:P
cross-over    posted on 06-05-2008 13:18
1280x 1024

Probeer alles relatief te houden en geen vaste waarden.

btw, dit is een publisher 11 site dus kun je alles makkelijk "relative"  zetten. (zie F1  Cry)
http://soundcloud.com/lau-daniels
Flexii    posted on 06-05-2008 14:06
oke thnxWinking my eye
Prozei    posted on 06-05-2008 17:32
leuke site.
_Ivan_    posted on 06-05-2008 18:37

Bij mij staat hij ook niet in het midden, verder wel leuk opgebouwd!

Let op je taalgebruik, bij about praat je tegen volwassen en op de voorpagina heb je het over het bundelen van hun skilzz. De knoppen zou je misschien ook nog kunnen veranderen, ze zijn zo vierkant.

Feel&.Celebrate.Life!
justjustin    posted on 06-05-2008 18:44
als je in foto's zit zou ik graag een  home knop willen in zown site.
Flexii    posted on 11-05-2008 23:34
nieuwe update:

we hebben een nieuw logo dat heb ik nu op de site gezet bovenaan,, ik ben er nog een beetje mee aan het puzzelen dat ik mischien die menuknoppen daar weghaal en die links en rechts of één kant van het logo zet zodat ik het logo groter kan maken,, maar goed verder reacties tot dusver?

ik weet dat de foto's langzaam laden daar ben ik mee bezig, als iemand een goede oplossing weet daarvoor? en hoe ik de afmetingen relatief maak zodat iedere resolutie de site goed weergeeft?
Boyd    posted on 12-05-2008 09:14
@flexi, nu vul je waarschijnlijk aantal pixels voor de breedte in. Probeer eens %80 in te vulen of 80%.
Nvie    posted on 12-05-2008 10:10
In Safari en Firefox zie ik niets meer dan een zwarte achtergrond met witte tekst? Happy, laughing
ceesietopc    posted on 12-05-2008 10:23
Poster: Nvie
In Safari en Firefox zie ik niets meer dan een zwarte achtergrond met witte tekst? Happy, laughing

Hier nog één. Je broncode is trouwens gelijk de reden waarom het niet goed werkt: het is een site gemaakt in microsoft Publisher. Microsoft maakt altijd een enorme rommel van de broncode. (wat dacht je van een charset:windows, en en xlmns: office.)

Als je deze site door een validator haalt, heb je 365 errors!

In internet explorer staat de site niet in het midden, en laadt alles veel te langzaam.
Ik geef de schuld aan microsoft publisher.

Het beste zou zijn als je opnieuw zou beginnen, en dan of zelf gescript, of in ieder geval met een betere WYSIWYG editor. Dreamweaver bijvoorbeeld.

De codes blijven rommel, maar het werkt tenminste.
User edit by ceesietopc on 12-05-2008 @ 10:25:20 (34%)
Flexii    posted on 12-05-2008 10:30
ja dan denk ik dat dat de enige oplossing is,, het enige probleem is dat ik iedere keer tot niks kom met dreamweaver ik kom niet echt wijs uit dat programma
ceesietopc    posted on 12-05-2008 10:41
Ik wil wel wat helpen.. maar dreamweaver is vooral lekker veel klooien
maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik meer ervaring heb met het zelf coden van een website.
Is dat geen optie? Kost wel wat tijd, maar is opzich leuk en leerzaam.

MartinDuncan    posted on 12-05-2008 10:53
ik vind die verf spetters eiegnlijk helemaal niet bij de rest van de layout passen.. omdat de rest een foto is en helemaal strak met kadertjes... Het logo zou ik dus strakker maken maar dat is mijn mening, verder ziet het er goed uit.. 
ceesietopc    posted on 12-05-2008 10:59
Ik vind het logo vetter als dat strakke.
De menu plaatjes vind ik ook niet zo vet, die lijntjes zonder inhoud.
Meer met die verfspetters doen lijkt mij een goed idee.
bambamstudio    posted on 12-05-2008 20:00
zou aan mij kunnen liggen maar ik zie alleen een zwart scherm :S
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
bambamstudio    posted on 12-05-2008 20:01
ow wacht, dis is zon site voor mensen met een scherm van 6 meter bij 6 meter.....Na veel scrollen zit ik wel iets ja. en er staat 'Best resolution is 1024×768px and requieres IExplorer 7'. Wil best een screenshot maken, maar over de breedbeeld monitoren gespreid moet ik nog scrollen om iets te kunnen zien
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 12-05-2008 @ 20:04:51 (100%)
ceesietopc    posted on 12-05-2008 20:32
Dat ligt dus aan de rotte source.
In IE ziet het er wel "fatsoenlijk" uit.
MoXeGy    posted on 12-05-2008 21:06
ik zie een zwarte achtergrond met daar tekst op.
Je site werkt alleen op IE zo te zien.
Flexii    posted on 12-05-2008 23:15
Poster: bambamstudio
zou aan mij kunnen liggen maar ik zie alleen een zwart scherm :S

nee dit is een website gemaakt met een simpel programma de site zelf is mooi hoor,, het enige nadeel is dat je hem alleen kan zien als je internet explorer hebt anders niet,, dus ik zal hem overnieuw moeten maken in een ander programmaWinking my eye dus iedereen die niks ziet dat is de rede
MartinDuncan    posted on 13-05-2008 07:59
Poster: ceesietopc
Meer met die verfspetters doen lijkt mij een goed idee.

Dat is idd ook een optie maar ik vind dat de verfspetters er nu een beetje los bijhangen....
Flexii    posted on 13-05-2008 18:36
Vanaf deze post is de vernieuwde website online, bovenstaande posts hoef je dus niet op te letten die zijn van de vorige, deze nieuwe lijkt wel iets op de vorige maar is eigenlijk toch behoorlijk anders dus even checken graag
Nvie    posted on 13-05-2008 18:54
Kijk, vooruitgang!

Ik zou je background image op no-repeat zetten zodat deze niet herhaald wordt, en dan verder gewoon een zwarte achtergrond gebruiken. Je inhoud/content staat bij mij echter wel een flink eind scrollen naarbeneden toe. Waarschijnlijk door alle entertjes die ertussen zitten.

Keep up te good work.
Dj_Fantasy    posted on 13-05-2008 19:00
Ziet er weeral mooi uit.
Misschien de kleur van het lettertype @ Links &  Pictures veranderen?
Leest niet lekker, en is ook niet echt zichtbaar met dat grijs.
dj2dj.nl

280 Users online: 121 Guests (159 Unknown)
Pages generated today : 86.816
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.883.853