Ik zou een behoorlijk lange lijst kunnen maken maar zullen we het max 10 houden?
1- Aly & Fila. 2- Manuel le Saux. 3- Digital nature. 4- Tom Colotonio. 5- Sean Tyas. 6- John Askew. 7- Paul Miller. 8- John O'Callaghan. 9- Activa/Mekk. 10- Steve Allen.
Allemaal dj/producers van heerlijke energieke trance zoals ik het graag hoor met melodie, tempo, veel drive en dikke basslines.
What do you think about Wat zijn je favoriete dj/producers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
01 Marcel woods: Zo veel topproducties, heerlijke platen, en dan in een seizoen zowel op sensation black als white draaien!! Respect 02 Laidback Luke: Al een aantal jaar heel goed bezig, ben zwaar fan van alles wat hij maakt. 03 Scooter: sjah jeugdsentiment. Ze klinken misschien makkelijk, maar zoveel hits scoren en blijven scoren is kwaliteit op zich.
Laidback Luke, om z'n ijzersterke producties en geweldige technische skills, en ook om z'n relaxte houding.
Lucien Foort, om z'n platenkeuze, en vooral ook opbouw... hij kan met 10 kutplaten in een uur nog steeds een geweldige set neerzetten, gewoon omdat het allemaal precies getimed is hoe het volgens mij zou moeten (Bij wijze van spreken).
Hatty Lovehearts, niemand die d'r hier kent denk ik... bekend van Hed Kandi en Fierce Angel. Super entertainer, heeft er echt lol in wat ze doet en straalt dat uit en brengt het ook over.
Mijn persoonlijke favoriet blijft DJ Tiesto. Ik vind zijn muziek namelijk zodanig goed dat ik het na zoveel keer horen nog altijd graag beluister. Het geeft me zin om te dansen.
Deadmau5 : gewoon geweldige platen goede producties de muziek blijf je draaien en gaat niet snel vervelen , dit vind ik op dit moment iemand die echt goed bezig is hetzelfde geld voor Armin van Buuren
op dit moment vind ik dat Tiesto de niet beste producties maakt het klinkt allemaal wat zweverig en cheap maar dat is persoonlijk !
John Dahlbäck is volgens mij een zeer goede producer en zijn remixen zijn vaak ook zééér lekker te noemen. Als dj's : Carl cox , Richie Hawtin , Daft punk , Marco V. en Armin van Buuren
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.