Poster: Twello
Ik wil misschien ook beginnen met producen, ik heb ook Traktor Scratch bestelt en daar komt de Audio8 geluidskaart ook mee. 4in/4out + Midi, is misschien ook wel wat voor jou?
Poster: Beerbo
ik heb dit. 2 midi in, 2 midi out. kan met usb aan je computer.
werkt met alle midi apparaten.
ideaal als je het mij vraagt :D
Poster: Gagarin12
je hebt zoiezo een geluidskaart nodig. Vermits je ook nog maar 3 instrumenten te pluggen hebt zal je niet echt een mixer nodig hebben, maar kom je al ver met een geluidskaart met 3 ins. Je kan dan later nog uitbreiden met een mixer waar je dan alles in gaat pluggen en de outputs van je mixer dan naar je geluidskaart stuurt.
Maar wat volgens mij iets goed lijkt is de edirol Fa101, bezit zowel voldoende audio ins en outs als 1 midi out, wat je nodig hebt dus. De kwaliteit van die edirol dingen is ook goed en qua prijs kan je ook niet klagen, er zijn er namelijk veel duurdere. De fa101 is met firewire, wil je usb, kijk dan naar de ua101.
Gagarin
Poster: MDDankuwel! Dit is waar ik naar zocht! Eventueel kan ik ook nog een kleine versie van edirol kopen zoals die in het starttopic bijvoorbeeld. Dan hoef ik gewoon de instrumenten te hersteken? Kan ik hier dan eventueel ook een 'timecode-systeem' van maken voor tijdens het dj gebeuren? En zo ja; wat moet ik dan precies nog allemaal bijkopen?
Poster: christiano
een midi keybord zoals de axiom van m audio
daar zit een usb aansluiting op die kan je rechts streeks naar je comp aansluiten
dat zit tegenwoordig bijna bji alle midikeybord
Poster: Gagarin12
het is het gemakkelijkste dat je een timecode pakket koopt (zoals serato of traktor), je kan ook idd zelf iets samenstellen, dan heb je nog software nodig (virtualdj ofzo), maar ken de verdere details niet.
+een midikeyboard heb je niet nodig als je synth die je hebt aangegeven midi out heeft, dan kan je de midi out van je synth naar de midi in van je edirol laten gaan en is een masterkeyboard overbodig.
Vreemd dat ik je moet helpen via een Nederlandse site als we op 15km van elkaar wonen (Lennik)
Gagarin
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.