Mijn DJ site
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 29-04-2008 14:34
Hey allemaal,
ik draai nu ongeveer een jaar en ik heb nu een site inelkaar gezet. Ik zou het fijn vinden als jullie even willen kijken en misschien tips kunnen geven. Ik kan eventueel ook iets van een makkelijke site voor jullie inelkaar zetten als je dit mooi werk vindt. Laat maar een reactie achter.

Klik hier voor mijn site

Später Winking my eye,
Flippin' Double

What do you think about Mijn DJ site ??

Vote :   

Xtremer    posted on 29-04-2008 14:50
Wel een beetje klein maar leuk designCry.
Check ook mijn site: www.djxtremer.nl
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Basrose    posted on 29-04-2008 14:52
idd beetje klein... voor de fotos zal ik wel een foto album nemen.. Nu moet je alle fotos laden en ik merk dat dit niet erg snel gaat.
Sebasz    posted on 29-04-2008 14:54
Wat een slome website zeg! (niet gek aangezien je host bij een amateur met een computer als server op zn kamertje :P).
Kun je beter Gethost.nl gebruiken als gratis host, stukken beter Happy, laughing

Maar genoeg over je hosting :P Even over de layout:
Ik ga er even van uit dat je een beginner bent qua webdesign, maar let op de volgende punten:
- Probeer iets minder fel contrast, felrood op zwart gaat nogal pijn doen aan de ogen
- Een layout mag best iets breder
- Het menu is wel grappig gedaan, maar probeer de letters een beetje passend te maken alsof het een geheel lijkt (net als mixen :P) nu ziet het er best gaar uit.

Ik hoop dat je er iets mee kan :P Veel succes nog Winking my eye
Roov    posted on 29-04-2008 15:05
Poster: DJ-Xtremer
Wel een beetje klein maar leuk designCry.
Check ook mijn site: www.djxtremer.nl

Gave website alleen lettertype is erg 'zwaar' voor je ogen. Leuk gedaan met downloads enzo. Dankje voor het compliment.
Poster: DJ-BasRose
idd beetje klein... voor de fotos zal ik wel een foto album nemen.. Nu moet je alle fotos laden en ik merk dat dit niet erg snel gaat.

Misschien kan ik het nog iets groter maken. Ik heb ook tijdje lopen zoeken naar een fotoalbum maar ik kon geen goede vinden die mooi in mijn site paste. Foto's laden idd niet echt snel nee maar dat komt ook door de host.
Poster: Sebasz
Wat een slome website zeg! (niet gek aangezien je host bij een amateur met een computer als server op zn kamertje ).
Kun je beter Gethost.nl gebruiken als gratis host, stukken beter

Maar genoeg over je hosting Even over de layout:
Ik ga er even van uit dat je een beginner bent qua webdesign, maar let op de volgende punten:
- Probeer iets minder fel contrast, felrood op zwart gaat nogal pijn doen aan de ogen
- Een layout mag best iets breder
- Het menu is wel grappig gedaan, maar probeer de letters een beetje passend te maken alsof het een geheel lijkt (net als mixen ) nu ziet het er best gaar uit.

Ik hoop dat je er iets mee kan Veel succes nog

Het is dus de bedoeling dat ik hier ga testen met mijn website. Ik wil het later op een echte .nl hosting zetten.
Ik ben idd een beginner met webdesign. Ik ben kleurenblind en heb dus zelf moeite om de kleuren mooi bij elkaar te laten passen. Over de breedte heb ik al wat gezegt :P. Zelf vind ik de letters er juist wel mooi bij passen omdat ze weer terug komen in mijn logo. Wat voor lettertype zou ik dan moeten nemen?

Super bedankt voor jullie reacties. Ik ga ermee aan het werk!!,
Flippin' Double

This is an old Topic

No new postings for 6.331 days.
 Post CommentThat would be 211 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

250 Users online: 129 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 86.559
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.883.596