Selln Gaat Stampen|21/6/08|Met Spaanse DJ!!! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Convert    posted on 29-04-2008 11:03
EDIT: More info: http://partyflock.nl/party/119749:Sell_n_gaat_stampen.html

Heey,

Zoals jullie weten ben ik vanaf 1 februari 2008(me eerste draaifeest: De 1ste Sell'n Gaat Stampen) begonnen met veel actiever gaan draaien, voorheen was het gewoon ervoor zorgen dat er geen pauze kwam tussen 2 tracks.
In dat opzicht ben ik dus flink vooruit gegaan en ben ik weer gevraagd om te draaien op de 2de Sell'n Gaat Stampen alleen dan samen in mijn DJ Team: RPZ Execution Team, Dat betekend dus dat dit me 2de draaifeest is sinds 1feb. en me 2de keer in een discotheek. :D

Ook komt deze avond de 2de beste DJ van SPANJE overvliegen om te draaien in het noorden van NL in een boerenplaatsje SELLINGEN:

THUNDERDOME TALENT: DJ LEMMING!

Be There!

Greetzz.
DJ-Convert

Ps: Flyers/Poster/Movie hieronder zijn door mij ontworpen en gemaakt daarop is dus alles te zienWinking my eye

Flyer Voorkant:

Flyer Achterkant:

Poster:

Movie:
http://www.youtube.com/watch?v=Wm1s3n3oziY

Ook deze avond OLDSKOOL & OLDSTYLE!!!

Tracks Used:
1. DJ Outblast - Master's Symphony
2. Korsakoff - Working Program
3. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy
4. E-noid - Liquid Super D
5. Gabba Front Berlin - Da Pionierlied
User edit by Convert on 29-04-2008 @ 15:43:39 (17%)

What do you think about Selln Gaat Stampen|21/6/08|Met Spaanse DJ!!! ??

Vote :   

Ashley    posted on 29-04-2008 11:26
goed bezig Cry
Maar wat nou als het lukt, mama?
Renzis    posted on 29-04-2008 11:33
Leuk hoor.... wat is het verwacht aantal mensen dat gaat komen??

Of anders heoveel past er in de locatie??
Convert    posted on 29-04-2008 12:55
Nou de vorige keer liep het tegen de 100 omhoog en ik denk dat het nu zal toenemen omdat we het nu meer aankondigen en er een spaanse dj komt.

Maar er zullen nooit heel veel komen want het ligt in het noorden van nederland waar hardcore niet zo in is meer het boeren muziek als Normaal en Mooi Wark :P oftwel Piraten rommel :P

Maar wij proberen het hier in het noorden te brengen!
Renzis    posted on 29-04-2008 13:08
Dus jij laat de op 2 na best dj uit spanje invliegen voor een feestje van 150 man?

Toemaar, als ze in spanje de op 2 na best dj van nederland (Volgens djmag100 Ferry corsten) dan staat er wel meer als 150 manWinking my eye
Convert    posted on 29-04-2008 13:10
Ja maar als je kijkt dat in spanje de hardcore bijna niks is
En de #1 hardcore dj van spanje (javi Boss) al zijn feesten in NL heeft
Is het misschien logisch dat deze nr 2 voor een hardcore feest naar NL zou moeten gaan Winking my eye
En hoeveel mensen er komen weet ik niet de flyers en posters zijn nog bij de drukker Winking my eye
Illusion    posted on 29-04-2008 13:58
Opzich wel heel groot georganiseerd. Welk pand is het? Ik dacht dat het een jeugdsoos was?

Maar wel leuke flyertjes.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Xtremer    posted on 29-04-2008 14:09
RPZ Logo created by DJ XtremerCry, haha vette shit hoor, ga zo door!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 29-04-2008 @ 14:09:22 (6%)
Convert    posted on 29-04-2008 14:24
Poster: DJ-Xtremer
RPZ Logo created by DJ XtremerCry, haha vette shit hoor, ga zo door!

True, Logo By DJ Xtremer en wer gaan er ook vette shit euhh draai feest van maken hoor :P
Convert    posted on 29-04-2008 14:28
Poster: Illusion
Opzich wel heel groot georganiseerd. Welk pand is het? Ik dacht dat het een jeugdsoos was?

Thanx, kom je ook even langs? Tis namelijk bij jouw in de beurtCry

Hier staat het adres: http://partyflock.nl/location/7594:Mad_Alley.html

Van bovenaf
User edit by Convert on 29-04-2008 @ 14:46:19 (42%)
Convert    posted on 29-04-2008 15:44
tairip    posted on 29-04-2008 16:34
Poster: Illusion

Groot georganiseerd valt mee denk ik! Succes boys!
Convert    posted on 29-04-2008 16:36
ThanxCry

Hij is georganiseerd door Industrial Trauma & RPZ Events ik zit ook bij RPZ Events als Dj dus als iemand mij wil boeken voor in een discotheek moet dat via RPZ Events gebeuren Winking my eye
User edit by Convert on 30-04-2008 @ 19:12:17 (1%)
Alex-D    posted on 30-04-2008 06:45
Ja, dj Lemming laat IK overkomen om te draaien 21-06 in Sellingen..

Voor alle duidelijkheid....

Hij is wel de nr 2 dj in Spanje..
Thunderdome talent 2001/2008
MoH & Id&t live optredens enz enz....
http://partyflock.nl/jumpto/stream/157
Check zelf maar....
Zien is geloven..

Groeten, Dj. Alex-D  http://partyflock.nl/artist/20559:Alex_D.html
Convert    posted on 30-04-2008 19:12
En zo is het Winking my eye :P
Roov    posted on 13-05-2008 15:01
Leuk hoor! Veel succes!
Prozei    posted on 13-05-2008 22:08
ik vraag me wel af waarom een spaanse dj en geen nederlandse. denk dat de kosten niet veel verschillen. maar denk dat er bij een nederlandse dj meer mensen komen
tairip    posted on 14-05-2008 00:05
Poster: Prozei
ik vraag me wel af waarom een spaanse dj en geen nederlandse. denk dat de kosten niet veel verschillen. maar denk dat er bij een nederlandse dj meer mensen komen

Ja inderdaad maar ik dacht dat ik zag staan dat hij nog ergens moest draaien dus dan kunnen ze de kosten delen.

Maar inderdaad, commercieel gezien zou ik ook een nederlandse naam nemen. Hij kost vast niet teveel want dat kan namelijk niet uit aangezien er nooit heel veel mensen zullen komen.
Convert    posted on 14-05-2008 19:06
Nou een spaanje lokt naar mijn gevoel wel meer aan aangezien het niet 1 uit nederland is en mensen denken van hé eens kijken hoe die spaanse het doet. En ik zou ook niet weten hoeveel hij kost ik zit namelijk niet in de organisatie maar hij komt wel apart voor Sell'n Gaat Stampen naar NL.. waarschijnlijk wil hij meer bekendheid in het Noorden van NL Happy, laughing
Roov    posted on 14-05-2008 21:27
Maar ik denk dat een nederlandse DJ die bekend is meer bezoekers trekt dan een Spaanse DJ die in Spanje bekend is, en hier in Nederlands nauwlijks.
Prozei    posted on 15-05-2008 01:43
Poster: tairip

Ja inderdaad maar ik dacht dat ik zag staan dat hij nog ergens moest draaien dus dan kunnen ze de kosten delen.

Maar inderdaad, commercieel gezien zou ik ook een nederlandse naam nemen. Hij kost vast niet teveel want dat kan namelijk niet uit aangezien er nooit heel veel mensen zullen komen.

daar zak ook al aan te denken.een vlucht kost bijna al net zoveel als de inkomsten aan entree geld denk ik.

je ziet ook vaak dat veel buitenlandse hardcore/hardstyle artiesten in nederland wonen.
gewoon omdat ze hier de meeste bookingen hebben.

maar dj lemming had ik nog nooit van gehoord.
zag ook maar 5 boekingen op partyflock.
zo speciaal is het dus niet.
denk dat de meeste leden hier er meer op hun naam hebben
User edit by Prozei on 15-05-2008 @ 01:47:52 (21%)
Convert    posted on 15-05-2008 12:55
Ja, hijs had voorheen een andere naam heb ik gehoort van de organisatie en daar stonden meerdere feesten op.. maar een bekende NL dj ben je handen vol geld mee kwijt en omdat die spaanse opweg is hoefd hij vast nog neit zoveel... en over de vervoerskosten don't ask me :P
Renzis    posted on 15-05-2008 13:11
Bekende nederlandse dj trekt (betalende) mensenWinking my eye

Onbekend goedkope spaanse jongen trekt nouwelijks mensen, het feit dat hij uit spanje komt maakt hem niet extra goed of dusdanig bijzonder.

Ik had het anders aangepakt. Maar succes ermee
Convert    posted on 15-05-2008 14:24
Ik ben niet de organisatie maar ik heb setjes van hem gehoort en ik vind hem goedHappy, laughing
Convert    posted on 18-06-2008 14:03
Tis bijna zo ver!!! Zijn hier op dit forum al mensen die erheen gaan? Winking my eye
Illusion    posted on 18-06-2008 15:23
Poster: Convert
Nou een spaanje lokt naar mijn gevoel wel meer aan aangezien het niet 1 uit nederland is en mensen denken van hé eens kijken hoe die spaanse het doet.

Je publiek gaat uit van bekendheid van een artiest. Als we kijken naar de welberoemde dj The Prophet, of A-Lusion, Zany, die gasten daar kan je gewoon van verwachten dat het een gruwelijk feest wordt. Je weet dat je er een goed setje van kan verwachten.

Het gaat mensen om bekendheid. Als mensen horen dat een bepaalde bekende dj komt (die voor hen bekend is) dan gaan ze er sneller heen dan dat er een spaanse dj komt die ze niet kennen.

Het publiek komt voor het feest en de muziek... Dus bij een bekendere dj krijg je waarschijnlijk meer opkomst.

K'bedoel er niks mee hoor, maar het is wel een feit.

Verder hoop ik dat het een super feest wordt!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

194 Users online: 121 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 78.230
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.346.203