Wat wordt de zomer hit 2008 (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RenéKuppens    posted on 28-04-2008 21:13
Ahaha wat gaat hem worden?

ik zeg R.I.O - Shine On

Met heerlijke remixes van oa Mondo!

en natuurlijk hoop ik dat calor del verano het ook goed gaat doen Happy, laughing

What do you think about Wat wordt de zomer hit 2008 ??

Vote :   

Sandr    posted on 08-07-2008 17:04

Mis ik dan ook even iets..... Ik draai hem nu al niet meer omdat hij over de top is.
Elke Dj draait hem een keer in zijn set, de "touch be there" is zelfs alweer voorbij....

Het is een gaaf nummer en iedereen blijft er op los gaan, maar ik vind hem nu toch echt wel over de top getild..... 

Play that funky music white boy....
RenéKuppens    posted on 08-07-2008 17:55
Poster: RiX
ik draai hem al maaaanden en t publiek kent t nog niet echt Winking my eye en ik moet zeggen dat ik de Leona Lewis versie van Rene Kuppens ook erg lekker vind. Mn stagiaire ging spontaan uit haar patje :P

Cry
Jorrit    posted on 08-07-2008 18:02
Poster: Sandr

Mis ik dan ook even iets..... Ik draai hem nu al niet meer omdat hij over de top is.
Elke Dj draait hem een keer in zijn set, de "touch be there" is zelfs alweer voorbij....

Het is een gaaf nummer en iedereen blijft er op los gaan, maar ik vind hem nu toch echt wel over de top getild.....

Ach, we kunnen wel tof gaan doen, en doen alsof we allemaal dik credible house lopen draaien, maar iedereen gooit er wel eens een afgezaagd floorfillertje in om z'n publiek weer een moment van herkenning te geven. Dat het voor DJ's geen leuke plaat is, is iets heel anders dan wat het voor het publiek is.
OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 10:19
klopt jorrit..ik gooi af en toe ook een classic of een crossover hitje tussendoor. Niets mis mee, je staat immers toch voor mensen die een leuke avond willen hebben? Daarvoor ben je dj..en niet voor je eigen
Hen    posted on 11-07-2008 16:55
Shingaling dus
en wat mij betreft mag(en is) Divine Gosa ook eindelijk Happy, laughing
NielsR    posted on 11-07-2008 16:58
Poster: Hen
Shingaling dus
en wat mij betreft mag(en is) Divine Gosa ook eindelijk Happy, laughing

devine gossa is al een oud nummer hoor (iets meer dan 2 jaar oud ofzo) maar de switch remix is heerlijk.
Bastian    posted on 11-07-2008 17:16
Eric Prydz - Pjanoo groeit denk ik nog wat meer uitWinking my eye
Hen    posted on 11-07-2008 17:22
Poster: NielsR

devine gossa is al een oud nummer hoor (iets meer dan 2 jaar oud ofzo) maar de switch remix is heerlijk.

Ja ik bedoel de switch remix, en die is ook al zeker een half jaar oud. Daarom zeg ik ook eindelijk :P Maar dat is altijd met die nrs pas na een half jaar of zelfs langer breken die door, zoals Konijntje bijvoorbeeld :P
OneSixty    posted on 12-07-2008 04:21
Poster: Sandr

Elke Dj draait hem een keer in zijn set, de "touch be there" is zelfs alweer?voorbij....

Het is een?gaaf nummer en iedereen blijft er op los gaan, maar?ik vind hem nu toch echt wel over de top getild.....?

tsja , je weet gewoon dat iedereen derop los gaat... dus waarom niet ? en trouwens wil stiekem iedereen hem toch nog een keer horen Winking my eye
NielsR    posted on 12-07-2008 11:22
Poster: Hen

Ja ik bedoel de switch remix, en die is ook al zeker een half jaar oud. Daarom zeg ik ook eindelijk :P Maar dat is altijd met die nrs pas na een half jaar of zelfs langer breken die door, zoals Konijntje bijvoorbeeld :P

die switch remix is ouder hoor Thumbs Up ik heb hem voor het eerst gehoord in een setje van erol alkan op global gathering 2007 (word in juli gehouden).

This is an old Topic

No new postings for 6.145 days.
 Post CommentThat would be 204.8 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

90 Users online: 17 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 43.899
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.273