dag collega's ik werk sinds een weekje met software van MALighting, namelijk de GrandMa on PC heeft een van jullie hier al ervaring mee, ik krijg het niet voor elkaar om fixtures te downloaden iemand die weet waar ik die kan vinden? en is er mischien iemand die weet hoe ik het comando lamp on en lamp off kan geven?
User edit by Flexii on 29-04-2008 @ 00:41:55 (57%)
What do you think about GrandMa on pc ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
is echt een top programma ziet er mischien grafisch miet zo mooi uit als andere programma's en je moet met commandlines om kunnen gaan en dan is het een super programma
User edit by Overdosis on 29-04-2008 @ 09:11:54 (57%)
Ik heb 1 keer met een grandMA Full-Size gewerkt, dus ik snap het programma wel een beetje. Verder is het als je de tafel er bij hebt een stukkie makkelijker.
ja het programma is eigenlijk ook precies het zelfde als de grandma consoles, het beeld op je pc/laptop geeft het zelfde weer als de monitor op je grandma tafel, alleen ook nog een paar knoppen ernaast die je op de tafels eecht hebt zeg maar
die zou je dan zelf moeten aanmaken in setup-full acces-fixture type-scan selecteren en het control kanaal selecteren, button funtion sets en hier kan je een extra regel aanmaken.
ik weet niet wat voor een scans/mh je hebt wan bij bijv. martin en highend staan ze er al tussen
This is an old Topic
No new postings for 6.218 days. Post CommentThat would be 207.3 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.