Het klopt wel dat de DJM moeilijk leverbaar zijn. Want dat is vaak het geval bij Pioneer (ook bij mijn CDJ800mk2's) Ik heb namelijk begrepen dat Pioneer Nederland elke week maar een klein aantal exemplaren van een serie krijgt geleverd en die moeten dan versprijd worden over veel winkels in NL (en daar staan dan dus steeds weer mensen op de wachtlijst, dus gaan ze meteen weer de deur uit) dus dan blijven er maar weinig over. Maar ik zou eigenlijk idd ergens anders kijken waar ze nu wel op voorraad zijn als het je te lang wachten vindt. Of hij moet daar in de aanbieding ofzo zijn (of set aanbieding want ik lees dat je ook Mk3's hebt gekocht). Dan moet je wel wachten helaas..
Scces ermee
Grtz
Ja weet ik maar volgens mij is de wachttijd op een MK3 of een DJM net zo lang als het aan mij vraagt...
Poster: borisdekloris2
Heren , geen paniek
Het is een officieel Pioneer dealer, De mk's waren op voorraad de djm dus niet.
En met een prijsverschil van enkele 100 + Euro's tegenover bijv bax of feedback of welke
nl winkel dan ook. Ze zeiden dat het een paar weken ging duren. (max. 6 - 8 weken).
Het kan zijn dat ze volgende week bellen en dat hij dan verstuurd wordt, dan is de bestelling ook binnen een dag of twee hier in huis. Deze winkel geeft
3 jaar garantie.
Boris