Lange wachttijd djm 800
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

borisdekloris2    posted on 26-04-2008 21:17
Gisteren nieuwe set besteld, djm 800 + cdj 1000 mk3...
De cdj's waren op voorraad maar de Djm 800 dus niet, 45 wachttende voor me
Moest maar rekening houden met een weekje of 8 !!!

Iemand vergelijkbare ervaring ?

Boris
Mod edit by Lead on 29-04-2008 00:00 (17%)

What do you think about Lange wachttijd djm 800 ??

Vote :   

dj-nick    posted on 26-04-2008 21:30
Zou gewoon naar andere winkel gaan, van de week bij feedback stonden er stuk of 7.
BennyBirds    posted on 27-04-2008 01:30
of bestel online [edit] als je voor 17:30 besteld heb je hem de volgende dag in huis Happy, laughing
Alert : GEEN LINKS NAAR WEBSHOPS !!!
Mod edit by Lead on 27-04-2008 13:27 (21%)
loek    posted on 27-04-2008 04:06

Het klopt wel dat de DJM moeilijk leverbaar zijn. Want dat is vaak het geval bij Pioneer (ook bij mijn CDJ800mk2's) Ik heb namelijk begrepen dat Pioneer Nederland elke week maar een klein aantal exemplaren van een serie krijgt geleverd en die moeten dan versprijd worden over veel winkels in NL (en daar staan dan dus steeds weer mensen op de wachtlijst, dus gaan ze meteen weer de deur uit) dus dan blijven er maar weinig over. Maar ik zou eigenlijk idd ergens anders kijken waar ze nu wel op voorraad zijn als het je te lang wachten vindt. Of hij moet daar in de aanbieding ofzo zijn (of set aanbieding want ik lees dat je ook Mk3's hebt gekocht). Dan moet je wel wachten helaas..
Scces ermee
Grtz

User edit by loek on 27-04-2008 @ 04:09:09 (62%)
borisdekloris2    posted on 27-04-2008 08:31
  Kan om prijs technische redenen niet ergens anders bestellen.
  We wachten het wel af. Zag bij feedback eindhoven niet veel pioneer staan.
   alleen djm 600 en wat mk3's. die cdj 400 hadden ze als demo staan.
  Leuke speler , effecten gebruik je waarschijnlijk maar of je nou die loop divider veel gaat gebruiken ?
  Vooral die laatste paar loop stappen...

boris
Xtremer    posted on 27-04-2008 09:26
Ik had anders mijn MK3's binnen 4 dagen binnen... Ik weet niet waar je het hebt besteld maar dat is wel heeeeel erg langCry Heb je het in de winkel of via een webwinkel besteld? Ik hoor het nog wel...

- - P.S. Je mag geen webwinkels vermelden in het Forum! - -

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
loek    posted on 27-04-2008 11:44
@ Xtremer: Het gaat over DJM800
Xtremer    posted on 27-04-2008 11:46

Ja weet ik maar volgens mij is de wachttijd op een MK3 of een DJM net zo lang als het aan mij vraagt...

bambamstudio    posted on 27-04-2008 11:55
er zijn winkels die de DJM gewoon op voorraad hebben....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Basrose    posted on 27-04-2008 12:02
ja maar zoals hij zei... hij wil hem goedkoop dus dan kan je pech hebben dat hij niet op vooraad is... zeker als het geen officiele pioneer dealer is.
Lead    posted on 27-04-2008 13:29
Goedkoop is vaak duurkoop.

Mijn advies: koop hem bij een winkel die hem heeft liggen... De DJM-800 kent al een hele tijd geen noemenswaardige levertijd, dus als een winkel hem nu nog niet heeft liggen zegt dit iets over het bedrijf in kwestie Winking my eye
Let the BASS be louder
Twello    posted on 27-04-2008 13:30
idd dit zal wel geen pioneer pro dj dealer zijn... dus krijg je ook geen 2 jaar garantieCry nooit doen dus...
borisdekloris2    posted on 27-04-2008 20:35
Heren , geen paniek

Het is een officieel Pioneer dealer, De mk's waren op voorraad de djm  dus niet.
En met een prijsverschil van enkele 100 + Euro's tegenover bijv bax of feedback of welke
nl winkel dan ook. Ze zeiden dat het een paar weken ging duren. (max. 6 - 8 weken).
Het kan zijn dat ze volgende week bellen en dat hij dan verstuurd wordt, dan is de bestelling ook binnen een dag of twee hier in huis. Deze winkel geeft
3 jaar garantie.

Boris
Ferrox    posted on 28-04-2008 08:27
Poster: borisdekloris2
Heren , geen paniek

Het is een officieel Pioneer dealer, De mk's waren op voorraad de djm  dus niet.
En met een prijsverschil van enkele 100 + Euro's tegenover bijv bax of feedback of welke
nl winkel dan ook. Ze zeiden dat het een paar weken ging duren. (max. 6 - 8 weken).
Het kan zijn dat ze volgende week bellen en dat hij dan verstuurd wordt, dan is de bestelling ook binnen een dag of twee hier in huis. Deze winkel geeft
3 jaar garantie.

Boris

Beetje tegenstrijdig vind je niet?
- Pioneer geeft officeel maar 2 jaar
- De prijzen zijn vastgesteld door pioneer (dus het moet overal ongeveer hetzelfde kosten)
- De levertijd is ongeveer 1 week bij de meeste andere shops
- Internet winkel; hoe kun jij 100% zeker weten dat het pioneer dealer is?

Kortom, als je goedkoop wil dan is dit echt een gevalletje duurkoop (god weet hoe lang een reparatie gaat duren en kosten).

En volgens mij ben je erg eigenwijs, dus wat heeft dit topic dan voor zin? Je luisterd toch niet naar onze hulp.

(btw, als je tegen bax zegt dat je hem ergens goedkoper hebt leveren zij ook voor die prijs volgens mij)

Doe er iets mee, en bestel ergens anders. want je komt huilend hier terug mocht er iets misgaan.
Xtremer    posted on 28-04-2008 10:11
Ook je koopt al je Pioneer gear bij een officiele Pro DJ dealer voor inkoopprijsCry
Lead    posted on 28-04-2008 10:51
3 jaar garantie.... dat wordt in duitsland verteld....

Maar volgens mij is de strekking duidelijk. Buitenland kan altijd problemen opleveren, in binnenland lijkt me dat prijsverschil onmogelijk via de officiele weg. (je mag de naam altijd naar mij in PM sturen, ik kan je zo vertellen op die wel/geen dealer is)
Let the BASS be louder
borisdekloris2    posted on 28-04-2008 18:13
  Lead je hebt PM.

Boris
Tizio    posted on 28-04-2008 19:12
 officiele dealers staan gewoon op pioneer site..
User edit by Tizio on 28-04-2008 @ 19:12:29 (42%)
borisdekloris2    posted on 28-04-2008 20:35
  En hij staat er tussen. Het is inderdaad in Duitsland.

Vroeg me gewoon af , of er meerdere waren met een vergelijkbare ervaring...

Nogmaals het kan zijn dat ie volgende week binnen is , maar ook pas over 6 - 8 weken.

Hun gaven Pioneer de schuld ... duh.

Wel raar dat er vele shops zijn die hem op voorraad hebben en de " grotere zaken " niet.

AFwachten dus  ...

Boris 
Lead    posted on 28-04-2008 23:26
Het stukje service in bovenstaande postings heb je niet gelezen zeker ?
Als er iets is kun je met de doos terug naar (D)...
Let the BASS be louder
Gery    posted on 28-04-2008 23:55
voor enkele 100 euro's zou ik dat risico wel willen nemen!

trouwens, in principe moet je er bij elke pro verdeler mee moeten terrecht kunnen!
garantie is gegeven door pioneer en niet door de winkel zelf... of zie ik het hier fout?
DJ - Producer
Lead    posted on 29-04-2008 00:00
Garantie in NL = europese garantie dus 1 jaar.
Nederlandse dealers geven namens pioneer NL 2 jaar garantie.
Als winkel zegt dat ze 3 jaar geven, moet je echt bij hen zijn voor die garantie

Pioneer geeft garantie aan de winkel en de winkel geeft dit door aan jou de eind gebruiker.
Winkel moet garantie dus eigenlijk voor jouw regelen bij pioneer, en dat doet de winkel bij de Pioneer vestiging waar hij inkoopt.
Let the BASS be louder
borisdekloris2    posted on 29-04-2008 21:19
  Toch wat haken en ogen gevonden ...

3 jaar garantie krijg je dus bij die winkel , helaas geld deze regel alleen voor particulieren. En niet voor zakelijke klanten.

even uitgerekend , scheelt me +-600 Euro lever ik 2 jaar garantie in. 

Het blijft een groot verschil...

Boris
Gery    posted on 30-04-2008 15:24
[edit]

ik ben particulier dus da komt nog goed uit ook! (reden waarschijnlijk zal zijn dat materiaal bij zakelijke klanten meer zal afzien, bvb in café of verhuur ed..)

mocht er al iets aan zijn kan je voor enkele euro's toch terug sturen met de post zeker..
Alert : Niet dit soort verzoeken plaatsen !
DJ - Producer
Mod edit by Lead on 30-04-2008 16:55 (35%)
Lead    posted on 30-04-2008 16:54
Genoeg nu hierover....

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 30-04-2008 16:55 (13%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

487 Users online: 280 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 14.755
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.567.053