Poster: UnknownArtist
Heej ik heb gisteren (eindelijk) op een cdj-1000MK3 gedraaid aleen al ik het tempo gelijk stel en ik zet hem er goed in gaat hij alsnog na een tijdje off-beat
kan iemand zeggen wat ik mogenlijk fout heb gedaan?
Alvast bedankt
Je kan er niet vanuitgaan dat ze helemaal gelijk staan... dit moet je op het gehoor doen... Daarom raad ik eigenlijk ook iedereen aan te leren beatmixen zonder die counters te gebruiken zodat je het ook op het gehoor kan. Als je daarna gaat beatmixen en je kijkt naar de tellers zal je zien dat deze niet correct zijn... dus enige oplossing... Op het gehoor zoals het hoort!
Poster: UnknownArtist
is er nog een speciale techniek voor? want volgens mij gaat er veel tijd veloren
Poster: Lead
Een goede DJ krijgt alle platen gelijk. Het mooie van CDJ's is juist dat ALS hij eenmaal echt gelijk staat, je derest van de track dubbel kunt laten lopen... Maar daarvoor heb je wel wat DJ ervaring nodig voordat dat je lukt.
Poster: Max-E
@ Poststarter, als ik eerlijk moet zijn, als er geen cdj 1000 mk3 bij stond, dacht ik dat je zoon sjeffie van 12 was met n dubbele DAP cd speler en 19 inch mengpaneel, i'm sorry.
Poster: Renzis
Niks mis met dubbele DAP cd-speler.
Poster: Adrien1989
Zoek op google eens naar DJtutor en kijk eens wat video's van hem over beatmatchen en ga daarna veel oefenen. Die video's zijn erg leerzaam.
Poster: djmamo
hoezo gaat er tijd verloren bij sommige nummers sta ik 4 minuten niets te doen, omdat ik ongeveer in 20 sec de plaat strak heb lopen, met de andere plaat.
dus met deze vraag is af te leiden dat je eigenlijk niet weet wat je doet, dus dan is het mischien handig om je te verdiepen in dit forum.
zodat je uiteindelijk weet wat dj's doen en hoe deze werken.
mischien wordt je gek van het comentaar maar neem twee nummers met de zelfde bpm en ga dan oefenen met timing, kun je dat probeer dan 2 nummers van ongeveer zelfde tempo.
succes
Poster: JasperVC
dit vind ik echt zonde
Je hebt daar een dijk van een djset staan. 2 cdj1000mk3... En je hebt nog nooit van beatmatchen gehoord?
Poster: JasperVC
dit vind ik echt zonde
Je hebt daar een dijk van een djset staan. 2 cdj1000mk3... En je hebt nog nooit van beatmatchen gehoord?
Poster: Illusion
Eigenlijk is dat gewoon ronduit Belachelijk. Dan is zo'n dikke set echt overbodig.