Waar djm 600 kopen  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Glorious-D    posted on 26-04-2008 14:49
Hejj ,, eerst wil ik mij excuseren om dat ik dit topic ( dat al veel is geschreven ) schrijf . Maar ik kan niet gebruik maken van de "search" functie Cry hij werkt niet bij mij Cry
nu terug bij de zaak Happy, laughing  
Na lang zoeken was ik van plan om een reloop rmx 40 dsp Blackfire te kopen Happy, laughing maar ik wil toch liever ( als het geld er is ) een djm 600 . Hij heeft mooiere effecten , sampler , en natuurlijk pioneer kwaliteit . als ik bij mijn vaste winkel moet binnen gaan met een reloop , is de kans groot dat zij het niet kunnen maken omdat zij geen reloop dealers zijn . met een pioneer wel Happy, laughing maar mijn probleem ( en warschijnlijk dat ook van meerderen ) is het geld Cry . Daarom dacht ik om nu hel goed te sparen voor een 2de hands DJM 600 . liefst zou ik hem in de buurt moeten kunnen vinden ( zodat ik hem nog kan testen ook ( voor de veiligheid Winking my eye ) ) .  Nu , hoeveel zou ik voor een goede djm 600 2dehands kunnen neerleggen ?  en zijn er ook winkels die 2de hands djm 600 verkopen ?  of zou ik toch voor een rmx gaan ?  laat het me weten Winking my eye 
Nog Maals Excuses Aan DJR , misschien is het mijn computer , maar ik kan de "search" niet gebruiken Unhappy

What do you think about Waar djm 600 kopen ??

Vote :   

Berbo    posted on 26-04-2008 21:52
vergeet niet dat het NIET verboden is om te draaien voor je 16e als je het voor niets doet in nederland (ik denk dat het in belgie ook zoiets zal zijn)
je kan het altijd met de organisatie afspreken, dat als er politie komt, dat ze dan zeggen dat je het voor niets doet. maar de politie en de pesters weten niet dat jij aan het einde handje contantje ik-weet-niet-hoeveel-geld in je handen gedrukt krijgt.
daarintegen denk ik ook dat ze bluffen. ik heb ervaring met dat soort gasten.
ik denk ook niet dat de politie de moeite zal doen om te gaan controleren...die lui hebben het veel te druk met koffie drinken en parkeerbonnen uitschrijven.
pesters zijn gewoon jaloers. trek je er gewoon niets van aan, ga lekker draaien (of het nou voor geld is of niet), word beroemd en lach die pesters later uit als jij beroemd bent Winking my eye
User edit by Berbo on 26-04-2008 @ 22:14:28 (17%)
Xtremer    posted on 27-04-2008 09:21
Haha ja ik ben het met Beerbo eens! Politie heb wel wat beters te doen... Mijn zus studeerd rechten en die zegt dat er geen recht bestaat dat je niet onder de 16 of whatever mag draaienCry. Alleen mag je zelf geen prijzen stellen, een vrijwillige bijdrage is wel toegestaan. Even terug naar het onderwerp, koop gewoon een DJM-600 dan weet je zeker dat het goed zit! Als je kijkt naar de levensduur van een DJM dan wist ik het wel!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.360 days.
 Post CommentThat would be 212 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

501 Users online: 320 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 47.313
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.599.611