Waar djm 600 kopen  (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Glorious-D    posted on 26-04-2008 14:49
Hejj ,, eerst wil ik mij excuseren om dat ik dit topic ( dat al veel is geschreven ) schrijf . Maar ik kan niet gebruik maken van de "search" functie Cry hij werkt niet bij mij Cry
nu terug bij de zaak Happy, laughing  
Na lang zoeken was ik van plan om een reloop rmx 40 dsp Blackfire te kopen Happy, laughing maar ik wil toch liever ( als het geld er is ) een djm 600 . Hij heeft mooiere effecten , sampler , en natuurlijk pioneer kwaliteit . als ik bij mijn vaste winkel moet binnen gaan met een reloop , is de kans groot dat zij het niet kunnen maken omdat zij geen reloop dealers zijn . met een pioneer wel Happy, laughing maar mijn probleem ( en warschijnlijk dat ook van meerderen ) is het geld Cry . Daarom dacht ik om nu hel goed te sparen voor een 2de hands DJM 600 . liefst zou ik hem in de buurt moeten kunnen vinden ( zodat ik hem nog kan testen ook ( voor de veiligheid Winking my eye ) ) .  Nu , hoeveel zou ik voor een goede djm 600 2dehands kunnen neerleggen ?  en zijn er ook winkels die 2de hands djm 600 verkopen ?  of zou ik toch voor een rmx gaan ?  laat het me weten Winking my eye 
Nog Maals Excuses Aan DJR , misschien is het mijn computer , maar ik kan de "search" niet gebruiken Unhappy

What do you think about Waar djm 600 kopen ??

Vote :   

jannickv    posted on 26-04-2008 15:11
ligt het ook aan je pc dat ja 3 spaties typt?

-na het laatste woord van een zin moet geen spatie voor het leesteken dus: ik ben een zin.
-tussen 2 zinnen of 2 woorden hoeft ook maar 1 spatie: ik ben zin1. ik ben zin2
-tussen een woord een een komma hoeft ook geen spatie: ik ben dj, producer en man
Glorious-D    posted on 26-04-2008 15:18
Jaa , sorry. ik doe mijn best hoor. maar wat maakt dat nu uit als er 1 spatie voor een punt staat. wij hebben nooit geleert op school van die spaties dus wat kan ik er dan aan doen. is dit een dj site of een taal site. al vanaf ik op DJR ben , word er comentaar gegeven op mijn typen. SORRY HE!  ik doe ook mijn best hoor , moet je me zo niet afmaken Cry. ik zie julllie niet zo'n comentaar geven op andere leden hoor , over hun taal .

Kun je aub gwn even helpen met het djm gedoe , en niet OPNIEUW zagen over het typ foutjes ?
dankje Happy, laughing next
jannickv    posted on 26-04-2008 15:30
uhm wat dat uitmaakt?!? kijk nu zelf!
ik zeg je net wat je mis doet en in je antwoord doe je het al weer.

en over dat comentaar op andere leden? dan moet je eens goed kijken vanaf hier iemand een beetje te veel dialect praat krijgt hij het naar zijn hoofd geslingerd. en ik heb op heel de tijd dat ik op djr zit nog nooit iemand weten typen zoals jou...

ik heb ook nooit leren typen op school... ik denk als er hier 1/10 mensen ooit dactilo gehad hebben dat het veel is! en toch typen die allemaal netjes en A.N.

maarja wat kan ik er aan doen buiten me er aan ergeren? niks zeker.

succes met je djm "gedoe"

Cry
Berbo    posted on 26-04-2008 15:35
quote:
Poster: Glorious-D
Jaa , sorry. ik doe mijn best hoor. maar wat maakt dat nu uit als er 1 spatie voor een punt staat.

nou, het leest erg vervelend.

quote:
wij hebben nooit geleert op school van die spaties dus wat kan ik er dan aan doen.

je vraagt hier:
quote:
Kun je aub gwn even helpen met het djm gedoe , en niet OPNIEUW zagen over het typ foutjes ?
 je zegt hier zelf dat we het al eerder hebben gezegt, dan weet je het toch ook? eigenlijk best gek dat jullie op school leren typen, maar niet leren waar de spaties moeten komen.
trouwens, liever ook geen chattaal op DJR.

quote:
SORRY HE!  ik doe ook mijn best hoor , moet je me zo niet afmaken Cry.

blijkbaar niet, anders zou je zorgvuldiger typen, je tekst overlezen of editten.

quote:
is dit een dj site of een taal site. al vanaf ik op DJR ben , word er comentaar gegeven op mijn typen.

omdat mensen het vervelend vinden lezen. als je slim bent kijk je je tekst nog even over voordat je hem post, en haal je de foutjes eruit. editten kan ook.

quote:
ik zie julllie niet zo'n comentaar geven op andere leden hoor , over hun taal .

omdat er geen andere mensen zijn die zo typen, en als ze er zouden zijn, zouden ze precies dezelfde reactie krijgen. vooroordelen doen we niet aan hier op DJR. Cry
quote:
dankje next

dan is bij deze het onderwerp over het typen gesloten. ik hoop dat je er iets van geleerd hebt.
dus terug Ontopic!
User edit by Berbo on 26-04-2008 @ 15:40:18 (9%)
Glorious-D    posted on 26-04-2008 15:41
Dankje beerbo ( with dubble feelings )  , Ooit gehoord : moeilijk gaat ook Happy, laughing. ik heb voordurend moeiijkheden met dat "hollands" maar ik lees die zin een paar keer en dan snap ik hem wel Winking my eye. on topic terug . Happy, laughing
User edit by Glorious-D on 26-04-2008 @ 15:43:34 (3%)
Glorious-D    posted on 26-04-2008 15:42

verkeerde knop ( heb quote genomen in plaats van edit )

User edit by Glorious-D on 26-04-2008 @ 15:43:14 (80%)
Berbo    posted on 26-04-2008 15:49
Poster: Glorious-D

verkeerde knop ( heb quote genomen in plaats van edit )

nu je de edit knop hebt gevonden, GEBRUIK HEM DAN!

copy-paste dit maar in je vorige post:

Dankje beerbo (with dubble feelings), ooit gehoord: moeilijk gaat ook . ik heb voordurend moeiijkheden met dat "hollands" maar ik lees die zin een paar keer en dan snap ik hem wel . on topic terug.
Glorious-D    posted on 26-04-2008 15:59
A.U.B. , kunnen we even ontopic Happy, laughingik ben het moe om hier nog comentaar op te geven ,, zelfs DJR begint me stillaan te irriteren , maar ja Happy, laughing jullie zijn zo perfect hé Happy, laughing

en NU ontopic ! Happy, laughing
Lead    posted on 26-04-2008 16:02
Sttt... genoeg nu over het typen.
Op DJResource willen we graag ABN of engels zodat iedereen het begrijpt. Hoewel ik veel belgen ken die perfect kunnen spellen denk ik dat hier de leeftijd van glorious nog enigsinds meetelt.

Voor een goede DJM-600 moet je denk ik nog wel 500-600 euro neer tellen, afhankelijk van de staat. Een stoffige rammelbak levert altijd nog wel 300 op schat ik.
Let the BASS be louder
Glorious-D    posted on 26-04-2008 16:08

dankje lead Winking my eyenu , jij bent toch iemand van pioneer , dacht ik? gebruik je die Sampler veel op een djm 600? of is dat eigenlijk overbodig? ( mijn muziek stijl is jumpstyle , hardstyle  als dat kan helpen Happy, laughing ).

Xtremer    posted on 26-04-2008 16:17
Sampler is leuk tijdens het mixen of tussen een opbouw. Als je in de mix bent kun je namelijk je nummer eruit filteren en verder gaan met je nieuwe track. Ik vind het persoonlijk erg handig! Moet toegeven dat de effecten op een DJM en een RMX toch wel veel van elkaar verschillen... De sampler in de DJM is vele malen beter dan de RMX. En inderdaad de 600 moet je op z'n minst €500 voor neertellen. Je kunt natuurlijk ook doorsparen voor een 800, dan ben je nog wel langer bezig met sparenCry
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 26-04-2008 @ 16:18:39 (1%)
Lead    posted on 26-04-2008 16:22
Sampler is leuk, zeker om mee te expirimenteren. Het is niet een feature die je constant gebruikt maar je kunt een loop ermee wel automatisch in sync laten lopen met de audio (Stretch Play mode).

En ik heb idd wel iets met Pioneer te maken Winking my eye (dit oude interviewtje gelezen?)
Let the BASS be louder
Glorious-D    posted on 26-04-2008 16:52
@xtremer : Heeft de rmx dan een sampler?
@ lead : heb het gelezen Winking my eye nice dat je dat mag doen als werk :P daardoor komt het dus dat jou booth altijd veranderd met andere pio gear :P
Boyd    posted on 26-04-2008 17:59
Ik zou persoonlijk voor thuis ook naar de djm-400 kijken, anders ff marktplaats afspeuren. Let op dat je er geen een koopt die als luxe asbak gebrukt is, of als martini glaasje.
Luxx    posted on 26-04-2008 19:05
ten eerste: nu even serieus. na al die dingen die je naar je kop krijgt geslingert over je typ gedrag blijf je het doen. gevalletje bord voor je hoofd denk ik dan. maar ok
verder over de djm

search gewoon marktplaats en al die sites af en pik de beste prijs/afstand eruit. denk niet te goedkoop uit te kunnen zijn. ook niet omdat het een vrij oud model is.

en ohja:
de rmx heeft GEEN sampler. dus de sampler van de djm is idd beter, logisch.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 26-04-2008 @ 19:06:31 (24%)
jannickv    posted on 26-04-2008 19:09
Poster: Luxx
gevalletje bord voor je hoofd denk ik dan. maar ok

nederlandse uitdrukking? graag even in andere woorden dan want ik ken ze nietCry
Luxx    posted on 26-04-2008 19:12
Poster: jannickv

nederlandse uitdrukking? graag even in andere woorden dan want ik ken ze nietCry

kip zonder kop. die wel?
www.mothermusic.nl
Bouncy    posted on 26-04-2008 19:20
Poster: sparckless
Ik zou persoonlijk voor thuis ook naar de djm-400 kijken, anders ff marktplaats afspeuren. Let op dat je er geen een koopt die als luxe asbak gebrukt is, of als martini glaasje.

Waarschijnlijk heeft het een reden dat hij een 600 wil. Bijvoorbeeld omdat die 4 kanalen heeft.
Verder worden DJM's gewoon nog gemaakt. Alleen is de prijs bij een bekende webwinkel 800 euro. Niet echt een keus voor jou.

Dan moet je dus gaan zoeken op marktplaats en advertenties plaatsen met gezocht.

Ik denk dat als je het slim speelt dat je er een voor 400 euro kan krijgen (misschien nog wel minder)

Glorious-D    posted on 26-04-2008 19:52

Nog maals sorry voor mijn Typen Happy, laughing. ik probeer echt mijn best te doen Happy, laughing.

Nu, mij hebben ze ook al de djm-400 aangeraden, maar omdat ik nogal eens 3 kanalen op het zelfde moment gebruik en het ook nog vooral moet dienen voor (toch nog 2 jaar) drive in , is 4 kanalen toch echt een "must". aangezien ik in België woon zal marktplaats mij niet veel te bieden hebben Happy, laughing. Ik heb al op ebay gezocht, maar daar zijn alleen maar modellen van duitsland te vinden, of ze zijn te duur. kapaza is ook al afgezocht Happy, laughing.

@Bouncy :  wat bedoel je met slim spelen ? Winking my eye

Glorious-D    posted on 26-04-2008 20:51
Sorry, maar ik ga eventjes bewust offtopic :
ik heb iemands hulp nodig, en ik denk dat jullie de enige zijn die mij kunnen helpen Cry.
Ik heb al sinds mijn 5de een GROOT pest probleem, omdat ik een boerenzoon ben. Nu is het uitgelekt in mijn dorp dat ik op een fuif ga draaien. Omdat ik nog maar 14 jaar ben mag ik wettenlijk nog niet op een fuif draaien. Maar het is zo'n droom van mij, en ik kan het qua skills ook af. Nu hebben de pesters geregeld bij elkaar dat ze mij gaan saboteren en de politie gaan verwittigen als ik de fuif niet afzeg Cry WAT MOET IK DOEN ?
ik wou hier geen extra topic voor verminken.
Lead    posted on 26-04-2008 20:58
Ik denk dat zze bluffen... ze zouden het feest ook voor zichzelf verpesten...

En je mag nog niet werken op je 14de, maar ik weet niet of draaien (is hobby toch) daar ook onder valt.
Let the BASS be louder
the-melody    posted on 26-04-2008 20:59
Beeteke in scene gezet? 
Laat gewoon nie zien da het u pakt, en ben wie je bent. En laat het voor de rest, wil je draaien, dan draai je, wil je niet draaien. Draai niet.
Glorious-D    posted on 26-04-2008 21:02
@ lead : ik den niet dat het wettenlijk mag.
@ melody : tuurijk wil ik draaien. maar ik wil niet dat ik en de organisatie door mij in de problemen komen
DNR    posted on 26-04-2008 21:09
ach.. laat die lui mooi zeuren

en denk je dat als wat kinderen van jou leeftijd bij de politie komen en zeggen dat jij op een fuif draait en nog geen 16 bent dat ze er werk van zouden maken.

daar zijn de wouten veel te lui voor. die hebben het te ''druk'' met boetes schrijven voor makkelijkere dingen.
Glorious-D    posted on 26-04-2008 21:47

mjhaa, daar zit wel iets inHappy, laughing. Weet je, die kinderen kunnen naar de maan lopen! En ik zal der bij zijn om ze een handje te helpen! Glorious-D gaat naar Hemeldonkkermis :P. Bedankt !!    

terug on topic !!

470 Users online: 289 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 26.770
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.579.068