quote: |
Poster: Glorious-D Jaa , sorry. ik doe mijn best hoor. maar wat maakt dat nu uit als er 1 spatie voor een punt staat. |
wij hebben nooit geleert op school van die spaties dus wat kan ik er dan aan doen. |
Kun je aub gwn even helpen met het djm gedoe , en niet OPNIEUW zagen over het typ foutjes ? |
SORRY HE! ik doe ook mijn best hoor , moet je me zo niet afmaken ![]() |
is dit een dj site of een taal site. al vanaf ik op DJR ben , word er comentaar gegeven op mijn typen. |
ik zie julllie niet zo'n comentaar geven op andere leden hoor , over hun taal . |
Kun je aub gwn even helpen met het djm gedoe , en niet OPNIEUW zagen over het typ foutjes ? dankje ![]() |
verkeerde knop ( heb quote genomen in plaats van edit )
Poster: Glorious-Dverkeerde knop ( heb quote genomen in plaats van edit )
Dankje beerbo (with dubble feelings), ooit gehoord: moeilijk gaat ook ![]() ![]() ![]() |
dankje lead nu , jij bent toch iemand van pioneer , dacht ik? gebruik je die Sampler veel op een djm 600? of is dat eigenlijk overbodig? ( mijn muziek stijl is jumpstyle , hardstyle als dat kan helpen
).
Poster: Luxx
gevalletje bord voor je hoofd denk ik dan. maar ok
Poster: jannickv
nederlandse uitdrukking? graag even in andere woorden dan want ik ken ze niet
Poster: sparckless
Ik zou persoonlijk voor thuis ook naar de djm-400 kijken, anders ff marktplaats afspeuren. Let op dat je er geen een koopt die als luxe asbak gebrukt is, of als martini glaasje.
Nog maals sorry voor mijn Typen . ik probeer echt mijn best te doen
.
Nu, mij hebben ze ook al de djm-400 aangeraden, maar omdat ik nogal eens 3 kanalen op het zelfde moment gebruik en het ook nog vooral moet dienen voor (toch nog 2 jaar) drive in , is 4 kanalen toch echt een "must". aangezien ik in België woon zal marktplaats mij niet veel te bieden hebben . Ik heb al op ebay gezocht, maar daar zijn alleen maar modellen van duitsland te vinden, of ze zijn te duur. kapaza is ook al afgezocht
.
@Bouncy : wat bedoel je met slim spelen ?
mjhaa, daar zit wel iets in. Weet je, die kinderen kunnen naar de maan lopen! En ik zal der bij zijn om ze een handje te helpen! Glorious-D gaat naar Hemeldonkkermis :P. Bedankt !!
terug on topic !!