Fouten met 2 Korsakoff Platen.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Convert    posted on 26-04-2008 14:22
Ik heb laatst een pakje platen besteld voor dik 80euris en ze kwamen binne direct de 1ste 2 die ik eruit haalde waren krom en 1 ervan sprong mijn naald ook gewoon over de groeven.

Ik had gemaild en ik mocht ze terug sturen en zei zouden dan nieuwe terug sturen paar dagen later krijg ik 2 platen terug en blijkt het dat ze allebei krom zijn en op dezelfde plek overspringen. Het is wel heel verleidelijk dat ze me gwoon dezelfde hebben terug gestuurt.. maar zei ontkennen Unhappy

Het gaat hier om de platen Audioholic en The Powerrave Expierience.
Ik heb van de ene kant geen zin om ze terug te sturen want de platen zocht ik namelijk en ze waren in de aanbieding.
Ze zijn allebei krom en The Powerrave Expierience kan ik nog wel onder stappel boeken leggen lijkt mij en hopen dat hij terug trekt.

Alleen bij Audioholic springt hij gewoon 2keer over op de A-Side Nummer 2 en dan het midden van het nummer als de bas begint.

Heeft iemand ook problemen gehad met Audioholic dat hij overspringt?
En zou ik deze platen onder een stappel boeken kunnen leggen en beschadigt dat niet?

Alvast bedankt

Greetzz.
DJ-Convert

What do you think about Fouten met 2 Korsakoff Platen. ??

Vote :   
jannickv    posted on 26-04-2008 15:13
ik heb altijd gehoord eens krom altijd krom...
verder geen ervaring met dat label
the-melody    posted on 26-04-2008 15:52
Tja wie koopt er nou ook hardcoreCry
Nee serieus: Gewoon weer terug sturen lijkt mij het beste, of er zelf heenrijden en ze daar afgeven. Zo weet je zeker dat ze je niet dezelfde kunnen meegeven.
Convert    posted on 26-04-2008 16:23
Nouja het is nogal ver weg en als ik ze terug stuur krijg ik gewoon het geld weer gestort, maar zou er geen mogelijkheid zijn ze weer recht te krijgen?
Max-E    posted on 26-04-2008 17:23
er is geen mogelijkheid om ze recht te krijgen, kheb wel eerdere verhalen gehoord over presses die zo de soep in liepen..

volgens mij heb ik al n verklaring voor je "aanbieding" gemaakt:P
Gery    posted on 26-04-2008 17:23
neen, eens krom is idd altijd krom...

wat je kan proberen is de druk op de naald verhogen, anti skating eens uit zetten of eventueel de plaat nat afspelen (dan plakt de naald beter in de groef) en ondertussen opnemen met een PC zodat je je track toch nog kan recupereren, daarna gewoon plaat terug sturen Happy, laughing
DJ - Producer
Max-E    posted on 26-04-2008 17:29
Poster: Gery
neen, eens krom is idd altijd krom...

wat je kan proberen is de druk op de naald verhogen, anti skating eens uit zetten of eventueel de plaat nat afspelen (dan plakt de naald beter in de groef) en ondertussen opnemen met een PC zodat je je track toch nog kan recupereren, daarna gewoon plaat terug sturen Happy, laughing

das illegaal weetje, vieze schooier

nee grapje:P ik zou dat idd ook ff proberen tis jammer van de platen, hopelijk ben je er niet te aan gehecht, liefde maakt blind.
cross-over    posted on 26-04-2008 19:35
Wat je zou kunnen proberen is het volgende:

(hand)warm water, daar je plaat een tijdje inleggen.
Eruit  halen en voorzichtig afdrogen met een katoenen doek (je laken ofzo).
Dan tussen bakpapier op een gladde ondergrond leggen.
Iets glad/recht er boven op en daar iets zwaars (je moeder?) op zetten.

Zo is het mij in het verleden al vaker geluk om vinyl (tijdelijk) recht te krijgen.
Ik zou ze direct erna wel overzetten op CD.

Succes.
http://soundcloud.com/lau-daniels
Convert    posted on 26-04-2008 19:56
Maar wat heeft het nut om ze op cd te zetten dan kan ik ze net zogoed downloaden Winking my eye
Basrose    posted on 26-04-2008 20:06
Poster: Convert
Maar wat heeft het nut om ze op cd te zetten dan kan ik ze net zogoed downloaden Winking my eye

nu heeft ie de rechten betaald en mag hij een kopie voor zichzelf maken :P
Convert    posted on 26-04-2008 20:10
oo maar ik ben tog vinyl dus wil ze dan alsnog op vinyl hebben.. daar gaat het mij om Winking my eye
Berbo    posted on 26-04-2008 20:13
Poster: cross-over
Wat je zou kunnen proberen is het volgende:

(hand)warm water, daar je plaat een tijdje inleggen.
Eruit  halen en voorzichtig afdrogen met een katoenen doek (je laken ofzo).
Dan tussen bakpapier op een gladde ondergrond leggen.
Iets glad/recht er boven op en daar iets zwaars (je moeder?) op zetten.

Zo is het mij in het verleden al vaker geluk om vinyl (tijdelijk) recht te krijgen.
Ik zou ze direct erna wel overzetten op CD.

Succes.

en dan is je label wel verneukt
Dyno    posted on 27-04-2008 10:25
Waarschijnlijk zijn die platen zo slecht dat ze kromtrekken .... Cry

Maar die krijg je niet meer recht. Stuur de platen terug en kijk of je ze ergens anders nog kan krijgen.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Convert    posted on 27-04-2008 10:58
okee dan ga ik ze maar terug sturen wel jammer want the powerrave expirience was 7euro en als ik hem strax weer ergens anders koop moet ik waarschijnlijk 14euri dokkenUnhappy
Nandi    posted on 27-04-2008 12:42
Poster: DJDyno
Waarschijnlijk zijn die platen zo slecht dat ze kromtrekken .... Cry

Maar die krijg je niet meer recht. Stuur de platen terug en kijk of je ze ergens anders nog kan krijgen.

Haha , WaarschijnlijkCry

This is an old Topic

No new postings for 6.360 days.
 Post CommentThat would be 212 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

416 Users online: 222 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 25.892
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.578.190