Hm Axel, Terneuzen, ... de geurige gemeentes waar de wegen bezaaid zijn met Belgische nummerplaten. Zegt me wel iets... Eindhoven zegt me niks, aan de andere kant PSV - Eindhoven wel of was het nu Rotter dan. Het zal me worst wezen.
The more the merrrier luidt het spreekwoord. Zo fantastisch goed zijn we ook niet vrees ik, hoewel we dit graag willen geloven. Mijn kompaan heeft al heel wat publiekervaring en ruikt de platen die nodig zijn. Ik daarentegen heb me steeds verdiept in m'n eigen kamer... De combinatie is wel leuk (en vraagt ook veel inspanning en denkvermogen). We zijn allebei cd-junks en proberen steeds de hype een stap voor te zijn (wat ons al aardig begint te lukken, denk ik).
Soit doet er allemaal niet zo heel veel toe. Toch wouden we ooit de vinyl-stap maken zodat er een perfecte tripartite ontstaat (vinyl, legale cd's en gestolen werk). We zijn dus op zoek naar iemand die ons kan inleiden in de vinylwereld.
Ik las dat je ook met de computer overweg kan. Daarin zijn we uitermate in geinteresseerd omdat we zelf ook iets willen wagen. Teveel ideeen maar te weinig praktische kennis (onze droom is een prachtige remix van beats of love). Een introductie zou misschien wel fijn zijn...
www.suskeslaattehard.be