Kapitein zeppos Gent
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Polcardus    posted on 01-06-2005 20:46

Als DJ duo (Tjix With Dix) zijn we op zoek naar personen in en rond Gent (oost Vlaanderen) die zowat blindelings met hun voeten kunnen draaien en ons naar "the next level" kunnen brengen. Het stadium van bietjes lassen met bietlijm zijn we ondertussen wel al gepasseerd maar we willen toch iets meer kunnen aangezien we zowat alles door elkaar draaien (en dat is soms niet evident). Maar onze honger naar muziek en technische kennis is zo groot dat we beroep willen doen op technueten die echt iets van het vak kennen. Wie helpt twee arme snodaards?

Suske @ Whiski

What do you think about Kapitein zeppos Gent ??

Vote :   

Lead    posted on 01-06-2005 20:56
Ik heb geen idee wat je nu precies bedoelt
Let the BASS be louder
Polcardus    posted on 01-06-2005 23:13
Nieuwe poging. Beats aan elkaar lijmen is een fluitje van een cent; Een voorwaarde is wel dat je je platen van binnen en van buiten kent, maar door steeds andere combinaties te gebruiken en verschillende stijlen door elkaar te mixen lijken ineens hi hats, beats te verslaan (verneuken), puntbeats de wol van doffe warme bassbeats te doorbreken. als ik het zo mag stellen, zijn we beiden goede amateurs maar zoals reeds vermeld is onze honger en ambitie heel erg groot. Wat eerst begon als een hobbie begint stilaan een obsessie te worden (velen starten met een obsessie en iendigen een half jaar later in de koopjeskrant...). Daarbij hebben we een gevoel en diversiteit voor muziek ontwikkeld die velen niet bezitten (klinkt hoogdravend, maar na tien jaar voelen we ons toch al geen peuters meer). Velen kunnen misschien verdomd perfect mixen maar vervelen je na een half uur, maar dit proberen we ten allen tijde te vermijden. Muzika= roetjsbanika. Liever een slechte mix dan een saaie plaat.

Vandaar dat we op zoek zijn naar DJ's (in en rondom het gentse of in beperkte straal, geen zin om naar Fryslan af te reizen) die ons de kneepjes van het vak kunnen bijleren. Die dingen die je niet kent of die steeds fout lopen, en 100 andere factoren waarom niet dit geluid eruitkomt dat je had gewenst.

Wie helpt er nog steeds twee arme snodaards

www.suskedrinkteveel.com
MadSteven    posted on 15-06-2005 00:22
Jammer voor je, maar mijn DJ set staat zo'n 30 km van Gent af... Maar ik ben waarschijnlijk nog slechter dan jullie qua draaien op dit moment. Muziekkennis heb ik wel, technische kennis wat betreft aansluiten en remixen op de pc heb ik wel, maar live-djen...

Anyway, blijf op het forum, want wie weet hebben we ooit nog wel eens wat aan elkaar.
Oh, wat helderder: ik zit op kot in Eindhoven en mijn DJ set staat bij het ouderlijk huis in Axel. U wellicht niet onbekend vanwege het een of ander. Zo niet, dat ligt in Nederland zo tussen Zelzate, Hulst en Terneuzen in. Da's nie ver van Gent, ist wel?

En ergens haddik al lopen denken in Gent te gaan werken, maar na mijn studie verblijf ik straks nog wat jaren in Eindhoven (verwacht wel vaak terug in Zeeland te zijn en dat de set niet in Eindhoven komt te staan). Daarna wil ik terugkeren naar hier en iets met Drive-In shows doen... Dus vandaar dak zeg: blijf op het forum.

Polcardus    posted on 15-06-2005 15:22
Hm Axel, Terneuzen, ... de geurige gemeentes waar de wegen bezaaid zijn met Belgische nummerplaten. Zegt me wel iets... Eindhoven zegt me niks, aan de andere kant PSV - Eindhoven wel of was het nu Rotter dan. Het zal me worst wezen.
The more the merrrier luidt het spreekwoord. Zo fantastisch goed zijn we ook niet vrees ik, hoewel we dit graag willen geloven. Mijn kompaan heeft al heel wat publiekervaring en ruikt de platen die nodig zijn. Ik daarentegen heb me steeds verdiept in m'n eigen kamer... De combinatie is wel leuk (en vraagt ook veel inspanning en denkvermogen). We zijn allebei cd-junks en proberen steeds de hype een stap voor te zijn (wat ons al aardig begint te lukken, denk ik).
Soit doet er allemaal niet zo heel veel toe. Toch wouden we ooit de vinyl-stap maken zodat er een perfecte tripartite ontstaat (vinyl, legale cd's en gestolen werk). We zijn dus op zoek naar iemand die ons kan inleiden in de vinylwereld.
Ik las dat je ook met de computer overweg kan. Daarin zijn we uitermate  in geinteresseerd omdat we zelf ook iets willen wagen. Teveel ideeen maar te weinig praktische kennis (onze droom is een prachtige remix van beats of love). Een introductie zou misschien wel fijn zijn...

www.suskeslaattehard.be

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

170 Users online: 102 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 33.173
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.940.465