Numark TT USB
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mathematikz    posted on 24-04-2008 22:59

ik ben nog maar een beginner en heb dus bijgevolg een vrij laag budget.
maar ik zo toch mijn set willen uitbreiden met een platenspeler.
hoe vinden julie de Numark TTusb.
is deze wel geschikt om te mixen of dient deze gewoon louter om Lp's op de pc te rammen?
alvast bedankt

What do you think about Numark TT USB ??

Vote :   

D-Tonic    posted on 20-08-2008 21:30
Misschien met de juiste software maakt het misschien wel mogelijk om er ook mee te spelen.
Maar wil je met je pc of met platen draaien?

Anders zou ik naarmate je laag budget (150€ fzo) ff kijken naar virtual dj mk2 console van hercules.
Of de goedkopere cdspelers van de merken us-blaster, Stanton, Koolsound,...
diddy    posted on 21-08-2008 09:17
En wat dacht je van de Numark - TT 1610 voor 96€ heb je er al 1 nieuw
Dj_Fantasy    posted on 21-08-2008 09:43
Poster: D-Tonic
Misschien met de juiste software maakt het misschien wel mogelijk om er ook mee te spelen.
Maar wil je met je pc of met platen draaien?

Anders zou ik naarmate je laag budget (150€ fzo) ff kijken naar virtual dj mk2 console van hercules.
Of de goedkopere cdspelers van de merken us-blaster, Stanton, Koolsound,...

Wat jij als laatste aanraad, is gewoon deze jong rechtstreeks naar zijn doom leiden.
Voor 150 euro vindt je bijna geen fatsoenlijke cd-spelers, en hij zoekt trouwen een Draaitafel.
dj2dj.nl
Bambilaner    posted on 21-08-2008 09:47
Of de TT 1650, ook numark...kost ongeveer evenveel als die TT USB. Die is direct drive, en dat zijn de USB en de 1610 niet...Als het iets duurder mag zijn mss eens kijken naar de TT 200 of de RP-2000 van Reloop (alletwee rond de 200 euro, afhankelijk van waar je hem koopt)...
www.facebook.com/vinniebegooddj
RiX    posted on 21-08-2008 09:52