Wat is de Mainstream nu  (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat is de Mainstream volgens jou nu?

-Electro
-House
-Minimal
-Techno
-Hardcore

Voting is only possible for our Members
JollyJunkie    posted on 16-02-2008 15:02
Wat is volgens jou de Mainstream nu?
Als je keuze er niet bij staat post het dan ff.

What do you think about Wat is de Mainstream nu ??

Vote :   
Yorick    posted on 16-02-2008 15:04
commerciele house/electro/dance/eclectic
RAS    posted on 16-02-2008 17:05
tja, als je uit bovenstaande moet kiezen, dan ga ik voor House. Electro is ook wel redelijk mainstream, maar gewone house meer. Bob Sinclar maakt geen electro Happy, laughing
Twizz    posted on 16-02-2008 17:07
hardcore roflCry

nee cker wel house/eclectic
bambamstudio    posted on 16-02-2008 19:18
alles wat boven staat en commercieel is dus ik zeg jump Happy, laughing
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Julemac    posted on 16-02-2008 19:33
ik denk electro en house
Bastian    posted on 16-02-2008 20:12
partiejsquad
wizkid    posted on 16-02-2008 20:20
ECLECTIC STYEL MAN!!!
bambamstudio    posted on 16-02-2008 21:09
of frans bauer?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
ArCee    posted on 17-02-2008 00:28
Iets waar ik me totaal niet mee bezig hou omdat ik mijn eigen sound draai en me niet laat leiden wat mainstream of commercieel aantrekkelijk is Cry
MickeyHouse    posted on 17-02-2008 01:23
Mainstream is toch wel House/Electro (commerciele zooi dan)

Maar de grote opkomen is toch wel minimal. dat gaat nog een dikke rage worden!
b3rtj3    posted on 17-02-2008 15:16
Is zeker house
Max-E    posted on 17-02-2008 15:20
mainstream is nu gewoon house.. vond het alleen leuk om op hardcore te klikken, waardoor ik de eerste ben, Jiiieehaaaa!:D
RmM    posted on 17-02-2008 21:34
Poster: ArCee
Iets waar ik me totaal niet mee bezig hou omdat ik mijn eigen sound draai en me niet laat leiden wat mainstream of commercieel aantrekkelijk is Cry

Hmm toch maar voor house gekozen, ik vind ook dat je je eigen sound moet draaien... maar ik vind ook dat je aan de eissen van het publiek moet voldoen
ArCee    posted on 18-02-2008 00:40
Kijk daar als (ouwe rot) iets anders tegenaan. Men neemt mij met mijn muziek keuze, daar huurt men mij voor in of men neemt maar lekker een ander. Mijn stijl is trance maar je hoeft bij mij niet aan te komen dat ik house moet draaien. Heb het 1 keer meegemaakt dat ik als trance dj werd ingehuurd voor een hele avond en de eigenaar kwam mij vertelen dat ik ook stukken R8B moest draaien. Ik zat om 00.30 weer thuis. Neem dan lekker maar een all round dj. Cry
Adrien1989    posted on 18-02-2008 01:10
Ik heb op house gestemt. Ik heb hierop gestemt omdat er meer commerciele muziek is te plaatsen onder die style dan onder de anderen die in de poll zijn opgenomen. Of mensen die de muziek luisteren het ook weten te plaatsen als house is weer een ander verhaalHappy, laughing
Illusion    posted on 18-02-2008 08:46
Poster: ArCee
Kijk daar als (ouwe rot) iets anders tegenaan. Men neemt mij met mijn muziek keuze, daar huurt men mij voor in of men neemt maar lekker een ander. Mijn stijl is trance maar je hoeft bij mij niet aan te komen dat ik house moet draaien. Heb het 1 keer meegemaakt dat ik als trance dj werd ingehuurd voor een hele avond en de eigenaar kwam mij vertelen dat ik ook stukken R8B moest draaien. Ik zat om 00.30 weer thuis. Neem dan lekker maar een all round dj. Cry

Ben het volledig met je eensWinking my eye Je draait gewoon lekker je eigen stijlWinking my eye Doe ik ook. Als je dat wil moet je gewoon eisen stellen. Ik ga ook absoluut nergens R&B Draaien.

Ik denk dat, nee ik weet gewoon zeker dat house, electro en minimal giga populair is onder het nederlandse publiek, en minimal wordt echt steeds groter. Minimal mag wel voor mij, maar house en electro wordt echt gewoon TE Commercieel.

In mijn opzicht mag dat blijven, zolang hardstyle maar niet TE commercieel.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Dubbelyou    posted on 18-02-2008 11:42
Minimal / house is nu de shizzle gelukkig.

Laat het maar weer commercieel worden en doodgaan :d
User edit by Dubbelyou on 18-02-2008 @ 11:44:08 (4%)
ArCee    posted on 18-02-2008 15:41
Don't worry, dat gaat automatisch bij elke te populaire en dus commerciele stroming. Dat regelen de platenmaatschappijen en feestorganisaties wel voor ons Cry
Max-E    posted on 18-02-2008 18:08
haha das waar, ik zelf, heb nog nooit ergens gedraait.. maar ik ga zoiezo niet aan de eisen van n bepaalde groep voldoen...

naar mijn gevoel is een all round draaier ook minder goed alstie n houseset gaat draaien dan n dj die alleenmaar house draaitCry
skyline643    posted on 18-02-2008 19:04
Het wordt tijd dat er wat trance terugkeert. Vele electro en minimal platen lijken te sterk op mekaar; De rage is nog niet bezig en ik ben ze al beu.
JollyJunkie    posted on 18-02-2008 20:10
Poster: skyline643
Het wordt tijd dat er wat trance terugkeert. Vele electro en minimal platen lijken te sterk op mekaar; De rage is nog niet bezig en ik ben ze al beu.

Da's nie waar dat ze zo op elkaar lijken (vind ik),
Trance moet al helemaal niet terug komen want dat was al veel te lang Mainstreaam terwijl het allemaal op elkaar leek en ik het sowieso niet zo mooi vind:P
robbert    posted on 18-02-2008 22:49
Een term die ik steeds meer hoor is "Dirtyhouse"

Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk, omdat er weinig platen tussen zitten die echt vernieuwend zijn en bijna iedere idioot ze kan maken, Marokaantjes gaan er toch wel los op?!
DJ_IVI-R    posted on 19-02-2008 01:08
trance komt terug, maar in andere vorm

low beat trance a la deadmau5, adam k enzovoort

veel van de progressive house van tegenwoordig heeft een trance deuntje..

alles maar ook echt alles komt terug hoor

mainstream nu.. hmmz dance en commerciele house

maar ja je draait natuurlijk niet wat mainstream is omdat het juist mainstream is, maar ik alvast draai wat ik zelf goed vind en me goed bij voel

kan goed zijn dat ik over de jaren evolueer tot andere genres dan nu.. go with the flow, er zal in elk nieuw genre wel iets goed zitten hoor Happy, laughing
www.nikan.be
ArCee    posted on 19-02-2008 10:25
Poster: skyline643

CryCryCry danceik denk dat trance perssonlijk in 3 varianten aan het veranderen is. Inderdaad de softe kant, maar ook de uplifting kant met energieke trance met dikke beats en een hoog tempo en de harde kant met tech en hard trance. Dit is toch wel wat de trance momenteel domineert.

Trance moet al helemaal niet terug komen want dat was al veel te lang Mainstreaam terwijl het allemaal op elkaar leek en ik het sowieso niet zo mooi vind

Moet je ook niet alleen maar de bekende werkje's en riedeltjes luisteren, dan krijg je dat ja Cry
User edit by ArCee on 19-02-2008 @ 11:57:40 (100%)
Renzis    posted on 19-02-2008 13:39
House is nu bijna mainstream, over jaartje (of 2) op z'n top. En dan komt de trance wel weer terug denk ik.

Het betere techtrance enzo blijft toch wel populair...
BEtere clubwerk blijft toch dat

516 Users online: 310 Guests (206 Unknown)
Pages generated today : 27.677
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.579.975