Wil je Promos (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

diddy    posted on 01-01-2008 12:15
Hey,
Ik wou al zo lang een paar promo's en nu heb ik een manier gevonden hoe je er gemakkelijk aan kan raken.
Ga gewoon naar een site als Filez.(rapidshare search)
En zoek daar naar promo of vinyl en je vind je promo's :p

What do you think about Wil je Promos ??

Vote :   
NielsR    posted on 01-01-2008 12:20
Dat is natuurlijk wel niet de meest legale manier he, ik weet niet of dit topic de regels van het forum schendt maar ik denk het wel.
diddy    posted on 01-01-2008 12:28
jaah Confused oei sorry dit wist ik niet! Zal dan toch maar eens de regels nog eens grondig doornemen!
Bastian    posted on 01-01-2008 12:57
Het zijn volgends mij niet echt promo's, als ik zo snel ff zoek kom ik alleen vinyls tegen..
dj-nick    posted on 01-01-2008 13:03
Idd hier vind je niet veel exclusiefs, heb een beetje rond gekeken maar dit is gewoon meer wat mensen hebben geupload.
Jorrit    posted on 01-01-2008 13:48
En dat is weer illigaal! Happy, laughing
dj-nick    posted on 01-01-2008 13:59
Poster: Jorrit
En dat is weer illigaal! Happy, laughing

Moet hier geen slotje op dan ?
ccc    posted on 01-01-2008 14:07

Die diddy toch. Heeft toch een beetje een criminele geaardheid. Happy, laughing

List en bedrog.

User edit by ccc on 01-01-2008 @ 14:07:13 (25%)
donkey    posted on 01-01-2008 14:52
Cry
Maniax
Jorrit    posted on 01-01-2008 14:58
Poster: dj-nick

Moet hier geen slotje op dan ?

Jawel,maar ik heb geen modrechten in dit forum :P
W.i.M    posted on 01-01-2008 15:58
Oke, dan zou ik wel eens willen weten wat hier illegaals aan is ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
diddy    posted on 01-01-2008 16:12
uploaden mag niet want dit heeft dan de auteursrechten geschonden maar ik download enkel maar maar verspreid deze niet of draai ze ook niet op fuifen zodus is het toch niet illegaal?
Illegaal is eerder als ik mijn films die ik afhaal verkoop en dat doe ik nu dus niet :p :p :p
User edit by diddy on 01-01-2008 @ 16:13:52 (3%)
ArCee    posted on 01-01-2008 16:48
Zet plaatje van Rene de Haan op: Vuile huigelaaaaaaaaaaaaaaaaaar, alsof niemand hier illegale muziek heeft?? Nou, ik sterf ervan Cry
Bastian    posted on 01-01-2008 17:08
Poster: ArCee
Zet plaatje van Rene de Haan op: Vuile huigelaaaaaaaaaaaaaaaaaar, alsof niemand hier illegale muziek heeft?? Nou, ik sterf ervan Cry

Haha ja inderdaad.
Moeten ze maar meer house op cd singles gaan persen, iedereen in de scene draait er zowat mee.
En het verschil in je cd map tussen beatport en een of andere site zie je toch niet, alleen krijg je zo'n leuk factuurtje erbij waar je die bumatjes weer blij mee kan maken..
W.i.M    posted on 01-01-2008 17:21

Er zijn hier ongetwijfeld dj's die alle muziek gekocht hebben. Maar muziek mag je kopieren/downloaden voor EIGEN gebruik, dus vraag ik me af wat er eigenlijk illegaals aan is.
Mod edit by W.i.M on 01-01-2008 17:21 (4%)
jannickv    posted on 01-01-2008 18:51
mod fight:p:p

ik moet toegeven ik heb ook wel wat illigaals:p
remixer    posted on 01-01-2008 19:00
ik denk dat de meeste dj's hier wel wat illegale muziek heeft (zoals ik) Cry 
maar zolang het maar voor eigen gebruik is,is er niks aan de hand
User edit by remixer on 01-01-2008 @ 19:01:47 (74%)
W.i.M    posted on 01-01-2008 20:24
Poster: remixer
ik denk dat de meeste dj's hier wel wat illegale muziek heeft (zoals ik) Cry 
maar zolang het maar voor eigen gebruik is,is er niks aan de hand

Dan is het ook niet illegaal
Hen    posted on 03-01-2008 16:00
Poster: W.i.M

Er zijn hier ongetwijfeld dj's die alle muziek gekocht hebben. Maar muziek mag je kopieren/downloaden voor EIGEN gebruik, dus vraag ik me af wat er eigenlijk illegaals aan is.

Ja goed maar wat valt er nu onder eigen gebruik, thuis oefenen of ook op feesten draaien? Want je laat het wel horen, maar geeft het niet weg...
ArCee    posted on 06-01-2008 12:26
Het is eigenlijk te krom voor woorden als je er over nadenkt. Stel, ik koop via een webwinkel 2 cd spelers van pioneer voor (zomaar bedrag) 2200 euro. Of ik die nou thuis gebruik, of ik zet ze neer met en drive inn show, nooit zal iemand naar mij toekomen met de vraag: Kun jij mij bewijzen met een bon dat deze van jouw zijn? Doe je hetzelfde met muziek is dat opeens weer wel nodig CryIk de bonnen nooit bij me en er zit legaal en "illegaal" in me koffer en als ik controle krijg dan komen ze maar mee naar huis, ik geef ze een stapel bonnen en zeg: Zoek het zelf maar lekker uit. Happy uitvissen tussen alle cd singles Cry
Boyd    posted on 06-01-2008 15:53
Het is eigenlijk te krom voor woorden als je er over nadenkt. Stel, ik koop via een webwinkel 2 cd spelers van pioneer voor (zomaar bedrag) 2200 euro. Of ik die nou thuis gebruik, of ik zet ze neer met en drive inn show, nooit zal iemand naar mij toekomen met de vraag: Kun jij mij bewijzen met een bon dat deze van jouw zijn? Doe je hetzelfde met muziek is dat opeens weer wel nodig CryIk de bonnen nooit bij me en er zit legaal en "illegaal" in me koffer en als ik controle krijg dan komen ze maar mee naar huis, ik geef ze een stapel bonnen en zeg: Zoek het zelf maar lekker uit. Happy uitvissen tussen alle cd singles Cry

Helemaal gelijk! (stelletje zijkers die buma/stemra)
Ft    posted on 06-01-2008 15:59
Ik de bonnen nooit bij me en er zit legaal en "illegaal" in me koffer en als ik controle krijg dan komen ze maar mee naar huis, ik geef ze een stapel bonnen en zeg: Zoek het zelf maar lekker uit. Happy uitvissen tussen alle cd singles Cry

Volgens mij was het ook zo dat je de aankoopbewijzen niet bij je hoeft te hebben... wanneer je gecontrolleerd wordt en je hebt gebrande muziek bij je (waarbij je dus aan moet gaan tonen of het wel gekochte muziek is) dan krijg je een bepaalde periode waarin je aangetoont moet hebben dat het legale muziek was... dus dan moet je later de aankoopbewijzen komen laten zien ofzo... (maarja mij lijkt ook niet dat ze de hele cd gaan bekijken en dan elk nummer na gaan zoeken in je bonnen...)
ACTIVE    posted on 06-01-2008 16:05

Bij mij mogen ze langs komen, heb meer orgineel als illegaal, En wat ik illegaal heb is echt niet mer te koop verkrijgbaar op cd in de winkel, Maar om alles niet mee te sleppen heb ik een hoop op cd gebrand en geripd. En als ze komen controleren dan mogen ze thuis even komen kijken toch.. Heb wel geen bonnetjes van alles meer, maar dan kunnen ze alles mooi voor me op alfabetische volgorde zetten..

En wat is eigen gebruik, als je in de club draai zeg je dan toch gewoon,

Oh ik was aan het oefenen voor mezelf en ik luister dit zelf alleen de master staat vol open en dat had ik even niet gemerkt..

ArCee    posted on 06-01-2008 22:28
Zit me ook af te vragen. Stel, jij hebt een berg vinyls leggen, maar je stapt over op cd. Mooi, al je vinyls ff opnemen en op cd zetten. Ben je dan ook zogenaamd strafbaar volgens de buma, je hebt de cd's niet gekocht namelijk maar zelf op cd gezet. Bij aankoop van de vinyls betaal je alle rechten al. Gaan we nog een stap verder, jij verkoopt vervolgens al je vinyls aan iemand, je gaat vereder met cd tenslotte en je krijgt coontrole. Pcies, en nu, BumaBoeren?? Cry Houston, we have a problem??
MoXeGy    posted on 06-01-2008 22:34
Als je je platen verkoopt, mag je ook niet meer met de cd's draaien. Dat lijkt mij wel duidelijk?(gezien je de originele bron niet meer hebt en de rechten door verkoopt)
Overigens zullen ze erniet zo moeilijk over doen als je met copie draait, zolang je maar het originele bron hebt.
Volgens mij las ik ook dat je muziek alleen mag draaien als het van Originele bron is.
 Dan zou je met Legaal gedownloade muziek ook niet mogen draaien?
User edit by MoXeGy on 06-01-2008 @ 22:35:10 (2%)
Wout-r    posted on 06-01-2008 22:35
Nu vraag ik me even af: Heeft iemand hier weleens een controle gehad van Buma/Stemra?

515 Users online: 326 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 46.660
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.598.958