Poster: Jorrit
En dat is weer illigaal!
Die diddy toch. Heeft toch een beetje een criminele geaardheid.
List en bedrog.
Poster: dj-nick
Moet hier geen slotje op dan ?
Poster: ArCee
Zet plaatje van Rene de Haan op: Vuile huigelaaaaaaaaaaaaaaaaaar, alsof niemand hier illegale muziek heeft?? Nou, ik sterf ervan
Zet plaatje van Rene de Haan op: Vuile huigelaaaaaaaaaaaaaaaaaar, alsof niemand hier illegale muziek heeft?? Nou, ik sterf ervan
Poster: remixer
ik denk dat de meeste dj's hier wel wat illegale muziek heeft (zoals ik)![]()
maar zolang het maar voor eigen gebruik is,is er niks aan de hand
Poster: W.i.M
Er zijn hier ongetwijfeld dj's die alle muziek gekocht hebben. Maar muziek mag je kopieren/downloaden voor EIGEN gebruik, dus vraag ik me af wat er eigenlijk illegaals aan is.
Het is eigenlijk te krom voor woorden als je er over nadenkt. Stel, ik koop via een webwinkel 2 cd spelers van pioneer voor (zomaar bedrag) 2200 euro. Of ik die nou thuis gebruik, of ik zet ze neer met en drive inn show, nooit zal iemand naar mij toekomen met de vraag: Kun jij mij bewijzen met een bon dat deze van jouw zijn? Doe je hetzelfde met muziek is dat opeens weer wel nodigIk de bonnen nooit bij me en er zit legaal en "illegaal" in me koffer en als ik controle krijg dan komen ze maar mee naar huis, ik geef ze een stapel bonnen en zeg: Zoek het zelf maar lekker uit. Happy uitvissen tussen alle cd singles
Ik de bonnen nooit bij me en er zit legaal en "illegaal" in me koffer en als ik controle krijg dan komen ze maar mee naar huis, ik geef ze een stapel bonnen en zeg: Zoek het zelf maar lekker uit. Happy uitvissen tussen alle cd singles
Bij mij mogen ze langs komen, heb meer orgineel als illegaal, En wat ik illegaal heb is echt niet mer te koop verkrijgbaar op cd in de winkel, Maar om alles niet mee te sleppen heb ik een hoop op cd gebrand en geripd. En als ze komen controleren dan mogen ze thuis even komen kijken toch.. Heb wel geen bonnetjes van alles meer, maar dan kunnen ze alles mooi voor me op alfabetische volgorde zetten..
En wat is eigen gebruik, als je in de club draai zeg je dan toch gewoon,
Oh ik was aan het oefenen voor mezelf en ik luister dit zelf alleen de master staat vol open en dat had ik even niet gemerkt..