Ik ben het met Arcee eens. Minder zeiken op stijlen en op elkaar, en denk ook ff wat langer na voordat je op submit drukt. Soms is het misschien niet eens zo kwaad bedoelt, maar typen is anders dan praten, dus het kan verkeerd overkomen. Dus denk ff wat langer na dan 0.01 sec en lees je post nog even door voordat je hem plaatst.
Poster: ArCee
Alsof er een wedstrijd gaande is welke stijl het meest populair is en alleen de winnaar is goed en de rest moet opzouten.
Ik vind het persoonlijk de meest grote onzin om hierop af te geven. Ik ben juist blij met al die variatie in de muziek.
Poster: Luxx
erg goede quote van een vriend waarvan ik naam niet hoef te noemen:
"tis makkelijk om je eigen nivo omhoog te halen door die van anderen naar beneden te praten"
en dat is ook het geval met muziek. praat je eigen genre de hemel in en andere soorten lijken te zuigen he
Iedereen zijn eigen stijl heh? en ja dat er nou mensen op deze krentenbol rondlopen die iets anders goed, mooi, geweldig vinden en daarop geilen daar kan je niks aan veranderen. maar als iedereen denkt maakt het uit dat? iemand anders iets anders beter vind krijg je ook geen dingen als deze!
so Keep going doing the good job!
Poster: oMaxoNL
nee maar ik vind t nergens op slaan, ik doe mij moeite-meestal- om nummers te luisteren van personen zoals rene, nils7 enz.. gewoon voor intresse in hun muziek.. als ik t vet vind zeg ik dat, vind ik dat niet dan zeg ik rustig dat t niet mijn ding is.. maar dan ga ik die jongens die veel energie in hun mixen/nummers hebben gestopt niet de grond in booren omdat t niet mijn stijl is?
Ik zelf ben niet zovan, als de een mij zonder respect behandeld, dat ik hem dan de volgende keer niet met respect behandeld.. als je van mij geen respect krijgt heb je t wel erg ver geschopt denk ik
Ik hoop dat mensen drvan leren dat ze stoppen met het afkraken van andere stijlen.. Je helpt er gewoon niemand mee en doe je dit voor je eigen plezier, dan denk ik niet dat je erg veel vrienden ermee maakt..
Peace out
Max
Poster: one-eye
kijk een style afkraken dat si 1. Maar dan heb ej ook de mensen die nope=dope wel lauwe muziek vinden, zeg ej house ook. nee hosue niet. hallo das precies t zelfde. En dan stijlen afkraken en dan over ene half jaar zelf die style helemaal geweldig viden wat een stelletje meelopers
Poster: one-eye
kijk een style afkraken dat si 1. Maar dan heb ej ook de mensen die nope=dope wel lauwe muziek vinden, zeg ej house ook. nee hosue niet. hallo das precies t zelfde. En dan stijlen afkraken en dan over ene half jaar zelf die style helemaal geweldig viden wat een stelletje meelopers
Poster: ArCee
Tjah, het klapt nu eenmaal van de zogenaamde dj's die absoluut niks hebben met een bepaalde muziekstroming die ze draaien. Die draaien altijd de populaire stijl om zelf popi jopi te zijn. Ene half jaar dit, stappen zo weer over op iets anders want stel je voor dat je niet meer popi bent,