Welk genre draai je, en vooral waarom (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MissSalem    posted on 13-12-2007 14:36
Het is een vraag die bij me opdook... Ik dacht eraan om zelf Trance te draaien en wat commerciële muziek voor de liefhebbers, hoewel nog niets zeker is. Ik begon sterk te twijfelen aan welk genre ik zou draaien (heb mijn gear nog niet). Daarom dacht ik:  wat draaien jullie? Happy, laughing En waarom juist dat genre? Wat zijn de reacties van het publiek? Voor welke leeftijdscategorie draai je...

Kan maar vragen blijven noemen. Uiteindelijk vind ik het wel leuk om eens te weten wat de redenen zijn om een bepaald genre te draaien, en wat het publiek daarvan denkt over het algemeen.
Het is niet mijn idee om iemand te kopiëren, dit zeg ik gerust op voorhand. Ik zou liever meningen horen. Happy, laughing

What do you think about Welk genre draai je, en vooral waarom ??

Vote :   
LSunicaXL    posted on 13-12-2007 14:47
Is dit topic niet een beetje hetzelfde als deze?! -> ////www.djresource.eu/Forum/topic/7908/p/4/highlight/genre+draai+je/#136048

Maar ik draai in ieder geval hoofdzakelijk Housen en alles met een lekkere beat!
Vindt tegenwoordig bijna iedereen wel vet!

Ligt er aan wat voor feestje het ook is, op een gewone feest avond draai ik echt van ALLES wat!
User edit by LSunicaXL on 13-12-2007 @ 14:49:40 (100%)
OneSixty    posted on 13-12-2007 15:04
omg , sgraal topic.

je draait de stijl waar je van houd , punt uit.
maar het ligt er natuurlijk aan waar je draait en voor welk publiek.
met een drive-in moet je echt geen trance gaan draaien, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.

laat de lange en onzinnige discussie van meningen maar komen...
MissSalem    posted on 13-12-2007 15:37
Poster: LSunicaXL
Is dit topic niet een beetje hetzelfde als deze?! -> ////www.djresource.eu/Forum/topic/7908/p/4/highlight/genre+draai+je/#136048

Maar ik draai in ieder geval hoofdzakelijk Housen en alles met een lekkere beat!
Vindt tegenwoordig bijna iedereen wel vet!

Ligt er aan wat voor feestje het ook is, op een gewone feest avond draai ik echt van ALLES wat!

Ai, dat wist ik niet. Excuseer. Happy, laughing

Lightzone:
Bedankt voor je mening, maar zoiets hoeft niet onzinnig te zijn. Het is wat je ervan maakt, punt uit.
User edit by MissSalem on 13-12-2007 @ 15:48:43 (6%)
ArCee    posted on 13-12-2007 17:25
Trance, en dan voornamelijk uplifting en tech omdat ik dan echt met m'n hart draai Cry
D-wan    posted on 13-12-2007 17:41
Ben (de eerste 4 jaar) ooit begonnen met techno, maar later ben ik de rustiger stijlen steeds meer gaan waarderen.
Nu draai ik voornamelijk house en electro; Omdat ik het heerlijke muziek vind en je er wat betreft mixen echt alle kanten mee op kunt. Ook ligt het me nu (op mixgebied) op de een of andere manier beter.
Sebasz    posted on 13-12-2007 17:45
Ik draai het liefst dance, minimal techno en house.
Electro vind ik ook wel relaxt, maar heb er niet zo veel nummers van :P

Even voor de duidelijkheid, dat zijn dus ook de genres waar ik van "hou", dus wel logisch dat ik dat draai Winking my eye
jannickv    posted on 13-12-2007 18:17
house!!!!
omdat ik het mooi vind zeker:p
RuudV    posted on 13-12-2007 18:20
Apres ski, Nederlands, Dance, Top 40, Jumpstyle. Dat zijn mijn stylen. Altijd gezellig en iedereeen gaat uit z'n dak!Winking my eye

maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen stijl, en dat is maar goed ook!!

Create your own style MissSalem Winking my eye
Luxx    posted on 13-12-2007 18:43
alle soorten house. vooral omdat ik er gek op ben. ga er helemaal op los en produce het zelf ook
www.mothermusic.nl
DrezZ    posted on 13-12-2007 19:11
Dance/electro, gewoon fijn! en ik kan het redelijk goed, iedereen is altijd aan het feest, en das leuk om te zien!
McBany    posted on 13-12-2007 19:13
Trance/dance en zal het bij mij ook altijdt blijven en werkt goed bij het publiek :P
Armiworm    posted on 13-12-2007 19:13
House/Electro. Vind da gewoon super chille muziek.
Timmerink    posted on 13-12-2007 19:20
Poster: Lightzone
omg , sgraal topic.

je draait de stijl waar je van houd , punt uit.
maar het ligt er natuurlijk aan waar je draait en voor welk publiek.
met een drive-in moet je echt geen trance gaan draaien, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.

Ik weet niet of jij ooit bij een drive-in gedraait hebt? Ook op feesten waar je met een drive-in show bent kan je trance draaien, zowel commercieel als niet commercieel! Hoe geliefd is Tiesto, Armin van Buuren en Paul an Dyk wel niet onder de mensen? Nee, ook trance is overal te draaien..

Eigen style: House & Minimal
DaRoyal    posted on 13-12-2007 19:37
Ik draai geen (piemeltjes)house. Puur omdat het teveel betaald en er teveel vraag naar is. Cry

User edit by DaRoyal on 13-12-2007 @ 19:39:23 (83%)
A-flex    posted on 13-12-2007 19:39
Draai een beedje van alles wat, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar jump en hardstyle.
Vind het gewoon lekker draaien.
Tomazos    posted on 13-12-2007 20:46
ik draai zelf commercieel, alles wat op de radio te horen is, of vroeger te horen is geweest, hits bla bla bla, alles mixen en aan elkaar lullen..

waarom? het is moeilijker dan voor 1 stijl te draaien.. ik heb dit genre van jongs af aan al gedaan.. en je hebt een Heel breed publiek.

mijn persoonlijke voorkeur? in de auto staat hij altijd op Slam fm, maar cd'tje defqon/qlimax/decibel/sensation black kan ik ook goed waarderenHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
LaMalediction    posted on 13-12-2007 22:45
Latin House, House, Deep-House, HardSoul, Reggaeton

alleen Reggaeton is echt moelijk
maar der komen wel lekker wijfen op af:P:D  
DJ_IVI-R    posted on 13-12-2007 23:37
vooral progressive house, en wat electro house en minimal

en dit omdat ik mij daar helemaal in kan uitleven en genieten van wat ik draai
www.nikan.be
Code-Y    posted on 14-12-2007 08:19
Poster: ArCee
Trance, en dan voornamelijk uplifting en tech omdat ik dan echt met m'n hart draai Cry

I'm going to agree with you.....

Trance is zo lekker... zo ontspannend, en opzwepend tegelijk...echt heerlijk^^
Cerf Mitiska & Jaren - Light The Skies, Bijvoorbeeld... dat vind ik nu echt geweldige trance^^ of die nieuwe van 4 strings - Catch A Fall :D
MoXeGy    posted on 14-12-2007 08:45
hardstyle, wat stevige house/elektro.
Als ik gewoon muziek luister luister ik hardstyle,Rnb/hiphip en wat house.
Illusion    posted on 14-12-2007 18:57
Poster: Lightzone

Oo jaa daar zal ik zeker mee komen:d Gaat nergens over ja wat je zegt:p

Je moet draaien voor je publiek! Een drive-in is niet muziekstijl gebonden. Je hoeft niet bijvoorbeeld alleen maar feesthits te draaien. K'kan alles wezen. Het ligt aan je publiek, wat gevraagt wordt, en op welke muziekstijl goed wordt gereageerd.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
davyh    posted on 14-12-2007 19:18
House/Electro

Ja ik weet niet wat ik der van moet zeggen. maar het is gewoon supper lekker muziek..Cry
Max-E    posted on 14-12-2007 20:20
kheb wat house en electro platen, maar meestal ga ik voor hardcore, maar dan alleen nummers met vocals enzo drin(zoals de meeste traxtorm plaatjes), want alleen boem boem tzieeeeng is ook niet vetWinking my eye mijn mening gaat dan meestal uit naar oldskool en artcore(dj ruffneck, predator etc. etc.), waarom? ik denk niet dat iemand dat hier zo kan zeggen wrm die nou net die muziek luisterd, t spreekt je denk ik aan of nietWinking my eye 
TheMole    posted on 14-12-2007 23:37
Poster: davyh
House/Electro

Ja ik weet niet wat ik der van moet zeggen. maar het is gewoon supper lekker muziek..Cry
 Ja ik ook (ook veel french house)
User edit by TheMole on 14-12-2007 @ 23:37:55 (2%)
one-eye    posted on 15-12-2007 09:25
house/electro 

odat t gewoon de beste muziek is(H)

73 Users online: 34 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 16.066
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.725.763