Voorspel de hit!! (6/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Twizz    posted on 16-10-2007 16:44
Hoi
Voorspel de hit houdt in: je hebt een nummer gehoord, en weet dat het een hit gaat worden. Je post het hier, en kan een paar maanden daarna trots vermelden dat je gelijk had.

Het concept is vrij duidelijk:

Post hier de naam van een (nog) onbekend nummer, waarvan je denkt dat het een hit word.
Wanneer het een hit is geworden, kun je dat natuurlijk nog even vermelden als je wiltWinking my eye

Ik vind het zelf altijd mooi om mijn voorspellingen uit te zien komen.

Gr Erik.

Het zou handig zijn om een eventuele(wanneer beschikbaar natuurlijk)  Youtube link mee te geven, wanneer je een track meldt. Ook zou je even kunnen beargumenteren waarom je denkt dat het nummer een hit wordt.

Bijvoorbeeld:
U2 - Get On Your Boots (Crookers Remix)
Link
Het nummer vind ik persoonlijk niet geweldig, maar een combinatie van een topband en van een house-duo moet wel goed komen.
User edit by Twizz on 14-03-2009 @ 16:53:22 (50%)

What do you think about Voorspel de hit!! ??

Vote :   
robbert    posted on 13-12-2007 10:26
22 versies, de 21 remixes + het origineel neem ik aan?
D-wan    posted on 13-12-2007 19:40
Hit is misschien een groot woord, maar hij is heerlijk !

John Dahlbäck - Blink
User edit by D-wan on 16-12-2007 @ 00:51:29 (2%)
Tomazos    posted on 13-12-2007 20:47
Rond carnaval word dit een hit:

KLIK
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 13-12-2007 @ 20:48:26 (70%)
Bastian    posted on 13-12-2007 22:07
Poster: Dj-RK

Quote:
Naast deze originele mix, is er een mindblowing pakket aan remixen gemaakt: maar liefst 22 versies van deze track zijn beschikbaar!

er is dus nog een versie die ik niet kenWinking my eye wie weet hem?

Dat is die Lucky Charmes tochWinking my eye
ArCee    posted on 16-12-2007 00:24
Digital Nature meets Onova - Inspiration Cry
robbert    posted on 16-12-2007 11:04
Misjah - what is (original mix)

Twijfel nog een beetje of dit een hit gaat worden, maar ik vind het in ieder geval een erg lekker nummer!

Axwell - I found you (tocadisco remix)

Gaat het zeker goed doen!
NielsR    posted on 16-12-2007 11:44
Poster: D-wan
Hit is misschien een groot woord, maar hij is heerlijk !

John Dahlbäck - Blink

Die is nu echt een hitje aan het worden in belgie toch in frankrijk is hij nu al een dikke hit daar word ie veel op radiostations gedraaid in belgie word het clipje nu ook regelmatig gedraaid op tv.
Het liedje is wel al redelijk oud ik heb hem ook al even.

Volgens mij een liedje in hit wording is toch wel simian mobile disco - hustler
MaD    posted on 16-12-2007 12:08
Poster: robbert
Misjah - what is (original mix)

Twijfel nog een beetje of dit een hit gaat worden, maar ik vind het in ieder geval een erg lekker nummer!
Axwell - I found you (tocadisco remix)
Gaat het zeker goed doen!

Vind die ook zeker lkkr! Maar die is echt alleen voor in je set, want I Found You vind ik wel weer beetje over zn hoogtepunt heen
noadja.com /// aboveall.nl
bramv    posted on 16-12-2007 12:51
Poster: Tomazos

KLIK

Haha, van Johan Vlemmis. Mooi manWinking my eye
robbert    posted on 16-12-2007 13:04
Poster: NielsR

Volgens mij een liedje in hit wording is toch wel simian mobile disco - hustler

Is toch al een vrij oude plaat, maar op het moment dat een nummer op tv komt krijgt het een tweede leven.. Zul dus wel opnieuw een hit worden.
Bastian    posted on 16-12-2007 13:54
Justin Timberlake & 50 Cent - Sexy Ladies
Vind ik een erg lekker nummer!
Twizz    posted on 16-12-2007 17:44
Britney Spears - Toy Soldier        Album: Blackout (dit album heeft ook Gimme More voortgebracht)
NielsR    posted on 16-12-2007 17:52
Poster: Twizz
Britney Spears - Toy Soldier Album: Blackout (dit album heeft ook Gimme More voortgebracht)

ik betwijfel of britney spears ooit nog een hit gaat voortbrengen gimme more vond ik echt maar ook echt zo slecht ik heb einlijk nooit iets van die gemoeten.
Max-E    posted on 16-12-2007 18:23
Poster: bramv

Haha, van Johan Vlemmis. Mooi manWinking my eye

Ik weet niet waar jullie wonen, ik ben n limburger, en ik denk dat deze wel veel gedraaid gaat worden met CARNAVAL!! wel mooi tomazosWinking my eye 
robbert    posted on 17-12-2007 08:24
Poster: Tomazos

KLIK

Sorry dat ik het moet zeggen, maar dit is toch geen carnavals muziek?! Dit lijkt meer op foute apres ski muziek, maar heeft niks te maken carnaval!
nils7    posted on 17-12-2007 08:32

Sorry dat ik het moet zeggen, maar dit is toch geen carnavals muziek?! Dit lijkt meer op foute apres ski muziek, maar heeft niks te maken carnaval!

Dat is de laatste jaren toch allemaal 1 pot nat... om nou 1 carnavalskraker te noemen van de afgelopen 5 jaar wat je ook niet als apres ski kan zien is toch lastig... alhoewel dat ik voor "goeie moggel" zou gaan met carnaval Cry
robbert    posted on 17-12-2007 08:47
Sorry, maar dat jullie in het noorden niet weten wat carnavals muziek is kan ik ook niet helpen.. Onze echte carnavalskrakers kun je dus zeker niet zien als apres ski muziek..
Illusion    posted on 17-12-2007 12:55
Poster: oMaxoNL

Ik weet niet waar jullie wonen, ik ben n limburger, en ik denk dat deze wel veel gedraaid gaat worden met CARNAVAL!! wel mooi tomazosWinking my eye 

Carnaval bestaat niet in het Noorden Winking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
nils7    posted on 17-12-2007 15:28
Sorry, maar dat jullie in het noorden niet weten wat carnavals muziek is kan ik ook niet helpen.. Onze echte carnavalskrakers kun je dus zeker niet zien als apres ski muziek..

Psst ik kom uit Brabant Winking my eye
RenéKuppens    posted on 17-12-2007 16:54
Weer een monster plaat van de 15 jarige J-Lectric en nu in samen werking met Funky Ro

How We Do
Funky Ro & J-Lectric

Met remixen van oa:

Dirtcaps,
Kuiz,
Joey Suki!

Label: Patchy Records

Ps: Hou dit label goed in de gaten Cry
Bastian    posted on 17-12-2007 18:51
Poster: Dj-RK
Weer een monster plaat van de 15 jarige J-Lectric en nu in samen werking met Funky Ro

How We Do
Funky Ro & J-Lectric

Met remixen van oa:

Dirtcaps,
Kuiz,
Joey Suki!

Label: Patchy Records

Ps: Hou dit label goed in de gaten Cry

Haha Ro is een maat van me:D
Heb z'n track al een tijdje, zie ook mijn eerdere post in dit topic waarmee ik de plaat aanraad.
Is al o.a. gesupport door Don Diablo, Laidback Luke, Marc Benjamin & moreWinking my eye
Max-E    posted on 18-12-2007 16:52
Poster: Illusion

Carnaval bestaat niet in het Noorden Winking my eye

Nee daarom ben ik n limburgerWinking my eye en ik denk ook niet dat je m echt hoort met carnaval, meestal is t tog in t plat..(limburgs dialect..) Da mos ze wete wa!
robbert    posted on 18-12-2007 18:14
Poster: nils7

Psst ik kom uit Brabant Winking my eye

Ja ik zeg toch het Noorden? In Brabant kunnen ze namelijk ook geen carnaval vieren!!1
NielsR    posted on 23-12-2007 23:59
Ik kwam overlaats nog iets lekker tegen Body Crash - Buy Now - Steve Angello & Sebastian Ingrosso word volgens mij wel een hitje het is mischien wel een goedkoop sampeltje van Michael Zager Band - Let's all chant maar ze hebben er toch iets mooi van gemaakt.

Hier kan je het luisteren het is een ripje uit de radioshow van pete tong

Het word al gespeeld door laidback luke nu niet dat er veel volk stond op de dansvloerCry

Een door felix da housecat
robbert    posted on 24-12-2007 13:15
Ik vind het eigenlijk maar niks, ben benieuwd of dit een hot kan worden..

213 Users online: 59 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 19.108
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.425.742