Voorspel de hit!! (37/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Twizz    posted on 16-10-2007 16:44
Hoi
Voorspel de hit houdt in: je hebt een nummer gehoord, en weet dat het een hit gaat worden. Je post het hier, en kan een paar maanden daarna trots vermelden dat je gelijk had.

Het concept is vrij duidelijk:

Post hier de naam van een (nog) onbekend nummer, waarvan je denkt dat het een hit word.
Wanneer het een hit is geworden, kun je dat natuurlijk nog even vermelden als je wiltWinking my eye

Ik vind het zelf altijd mooi om mijn voorspellingen uit te zien komen.

Gr Erik.

Het zou handig zijn om een eventuele(wanneer beschikbaar natuurlijk)  Youtube link mee te geven, wanneer je een track meldt. Ook zou je even kunnen beargumenteren waarom je denkt dat het nummer een hit wordt.

Bijvoorbeeld:
U2 - Get On Your Boots (Crookers Remix)
Link
Het nummer vind ik persoonlijk niet geweldig, maar een combinatie van een topband en van een house-duo moet wel goed komen.
User edit by Twizz on 14-03-2009 @ 16:53:22 (50%)

What do you think about Voorspel de hit!! ??

Vote :   
Saskia    posted on 15-04-2010 16:12
Had ik hier toen maar?iyaz-?replay neergezet..
Twizz    posted on 15-04-2010 22:01
Poster: Saskia
Had ik hier toen maar?iyaz-?replay neergezet..

Ja dat dacht ik ook over Vanilla Twilight van Owl City, heb ik op msn vaak genoeg tegen mensen gezegd:P
Dus dat heb ik weer misgelopen Unhappy ?Cool
Oja,,, wie van jullie denkt ook dat Sunny Day van Elske DeWall gaat scoren?
Het heeft alle elementen van een hit!
ArCee    posted on 19-04-2010 16:18
Okay, ff in het juiste perspectief plaatsten.

Deze track (remix) is all about MUSIC en veel minder over TRANCE zoals Trance bedoeld is denk ik, namelijk een vorm, een substijl in House of in dance muziek.?
Ik bedoel, er zit een break in van meer als 3 minuten Coolen dat haalt je op een dancefloor?wel uit je flow vandaan natuurlijk. Dit is dus pure radio / luistertrance en maakt overduidelijk dat deze remixer / producer geschoolt is op het conservatorium.

Afternova - Serinity (Andy Blueman remix).
Op de release zit namelijk ook een puur klassieke, zonder beats, remix / uitvoering.

http://www.youtube.com/watch?v=3d5O4hj-q0g
User edit by ArCee on 19-04-2010 @ 16:20:03 (15%)
JollyJunkie    posted on 20-04-2010 10:24
MaD    posted on 21-04-2010 08:38
John E Black - Whatcha Got?

http://soundcloud.com/cosmin-2/show-me-2

Binnenkort uit bij Made2Dance, potentieel zomerhitje Happy, laughing
noadja.com /// aboveall.nl
JollyJunkie    posted on 21-04-2010 11:34
Poster: Twizz

Zou wel mooi zijn, ?n comeback van Miss. Milkshake:P

Ja hoor dat gebeurt, de nieuwe superclip van TMF: Kelis - ?Acapella
Renzis    posted on 21-04-2010 12:52
Poster: JollyJunkie

Zou wel mooi zijn, ?n comeback van Miss. Milkshake:P

Leuk nummer! Zag hem pas ook wel voorbij komen. Wellicht wel te weinig echt catchy, een melodie of refrein dat blijft hangen ontbreekt een beetje

Bartjens    posted on 21-04-2010 13:16
Poster: Bartjens
Stromae - Alors On Danse wordt zeker een hit!

Inmiddels al Dance Smash op 538, wel jammer dat zo'n plaat direct gehyped wordt overal...

Deze week ook de megahit? op 3FM

www.djbrowbeat.com
Sandr    posted on 21-04-2010 13:19

Die was 2 maanden geleden al op SlamFM te horen....Hoor hem deze week heel de week als MegaHit op 3fm maar zijn ze wel wat laat meeWinking my eye
Play that funky music white boy....
Renzis    posted on 21-04-2010 13:34
Poster: Bartjens

Inmiddels al Dance Smash op 538, wel jammer dat zo'n plaat direct gehyped wordt overal...

Dat is het idee van een Hit tegenwoordig, dus je had het goed voorspeldWinking my eye
MaD    posted on 21-04-2010 14:27
538 kijkt denk ik eerst welke hits wij voorspellen en dat wordt dan de DanceSmash :P
MaD    posted on 22-04-2010 08:50
Lucas Prata - Remember (La di da)

http://www.youtube.com/watch?v=sFVku2USEPc

Deed mij in eerste instantie beetje aan Owl City denken, maar wel geinig
Twizz    posted on 22-04-2010 21:12
Ben ik hier te laat mee?
(wat Belgi? betreft zeker wel?)
Poster:?MaD
538 kijkt denk ik eerst welke hits wij voorspellen en dat wordt dan de DanceSmash :P

Ik heb serieus ooit zitten denken of die ooit op dit forum kijken, of in dit topic.
Zou geen slechte ?keus zijn trouwens, want wij DJ's weten wat er speelt over geheel Nederland, en dan zou het geen schande zijn als zij van die kennis gebruik zouden maken.
User edit by Twizz on 22-04-2010 @ 21:14:09 (100%)
Bootstrap    posted on 23-04-2010 00:24
Ik heb serieus ooit zitten denken of die ooit op dit forum kijken, of in dit topic.

Zou geen slechte ?keus zijn trouwens, want wij DJ's weten wat er speelt over geheel Nederland, en dan zou het geen schande zijn als zij van die kennis gebruik zouden maken.

Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die dit soort websites in de gaten houden om dat soort dingen te doen. Net zoals dat 'grote namen' ook gewoon volgen wat er over hun gezegt wordt. Zou ik zelf ook doen trouwens.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Stagiar    posted on 23-04-2010 02:47
Poster: Bootstrap

Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die dit soort websites in de gaten houden om dat soort dingen te doen. Net zoals dat 'grote namen' ook gewoon volgen wat er over hun gezegt wordt. Zou ik zelf ook doen trouwens.

Denk je nou echt dat wij als forumleden die dingen van youtube aftrekken eerder zijn dan de mensen die in de 'echte' scene zitten?

Ga er maar van uit dat zij die platen maanden geleden al te horen hebben gekregen.

Renzis    posted on 23-04-2010 11:11
Poster: Stagiar

Denk je nou echt dat wij als forumleden die dingen van youtube aftrekken eerder zijn dan de mensen die in de 'echte' scene zitten?

Ga er maar van uit dat zij die platen maanden geleden al te horen hebben gekregen.

Dat betekent niet dat ze er ook direct een hit in zien. Ik hoor ook wel eens tracks die me eerst niks lijken en later opeens toch het erg goed doen.
michiel505    posted on 25-04-2010 00:21

Duck Sauce - Barbara Streisand

http://www.youtube.com/watch?v=ZPeTg155Yb4&feature=related

Deze is volgens mij een kanshebber om een van de grotere zomerhits van 2010 te worden.

(duck sauce is een project van armand van helden & a-trak)

(edit: problemen met url te linken van he liedje)

User edit by michiel505 on 25-04-2010 @ 00:34:58 (59%)
Stagiar    posted on 26-04-2010 03:33
Ik ga er nu van uit, dat alles wat Caravan Palace uitbrengt gigantisch groot gaat worden.
Renzis    posted on 26-04-2010 11:47
In de wandelgangen gehoord dat Le le - Disco Monster er ook nog wel eens een 'hit' kan worden.. I'm not sure yet
?
@Stagiar die tracks van hun zijn wel tof. Leuke clips ook
User edit by Renzis on 26-04-2010 @ 11:51:06 (59%)
Laidback    posted on 27-04-2010 13:11
Swedish House Maffia - ONE ..

Gister Gereleased, vanochtend al nummer 1 @ Beatport, mag je het dan al een hitje noemen?

(heb em al eerder hier neergezet, klopt, voor herhaling waard denkik)
K0ENE    posted on 27-04-2010 14:15
Poster: Laidback
Swedish House Maffia - ONE ..

Gister Gereleased, vanochtend al nummer 1 @ Beatport, mag je het dan al een hitje noemen?

(heb em al eerder hier neergezet, klopt, voor herhaling waard denkik)

?
dik nummer iddCool
JollyJunkie    posted on 27-04-2010 17:46
Genieten dit, misschien dat het ooit nog een klein hitje wordt (of deze, die vind ik eigenlijk nog wel lekkerder), wie weet...
User edit by JollyJunkie on 27-04-2010 @ 17:49:42 (62%)
Esmee    posted on 27-04-2010 18:37
Roy Gates ? I Am The Music (Dolce, Alex Muller & Victor Vibe Remix)
Zeker lekkere zomerse plaat!

Dolivieira    posted on 27-04-2010 18:53
Nieuwe Sidney Samson - Fill U Up wordt ook een hit let maar op.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
XMatiC    posted on 28-04-2010 17:29
Ik denk ook dat
-?Sidney Samson - Fill U Up Het gaat maken
www.youtube.com/LennertDJ

137 Users online: 53 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 12.500
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.419.134