Poster: Saskia
Had ik hier toen maar?iyaz-?replay neergezet..
Poster: Twizz
Zou wel mooi zijn, ?n comeback van Miss. Milkshake:P
Poster: JollyJunkiePoster: Twizz
Zou wel mooi zijn, ?n comeback van Miss. Milkshake:P
Ja hoor dat gebeurt, de nieuwe superclip van TMF: Kelis - ?Acapella
Leuk nummer! Zag hem pas ook wel voorbij komen. Wellicht wel te weinig echt catchy, een melodie of refrein dat blijft hangen ontbreekt een beetje
Poster: Bartjens
Stromae - Alors On Danse wordt zeker een hit!
Poster: JollyJunkie
Poster: JollyJunkie
Poster: Bartjens
Inmiddels al Dance Smash op 538, wel jammer dat zo'n plaat direct gehyped wordt overal...
Poster:?MaD
538 kijkt denk ik eerst welke hits wij voorspellen en dat wordt dan de DanceSmash :P
Poster: Twizz
Ik heb serieus ooit zitten denken of die ooit op dit forum kijken, of in dit topic.
Zou geen slechte ?keus zijn trouwens, want wij DJ's weten wat er speelt over geheel Nederland, en dan zou het geen schande zijn als zij van die kennis gebruik zouden maken.
Poster: BootstrapPoster: Twizz
Ik heb serieus ooit zitten denken of die ooit op dit forum kijken, of in dit topic.
Zou geen slechte ?keus zijn trouwens, want wij DJ's weten wat er speelt over geheel Nederland, en dan zou het geen schande zijn als zij van die kennis gebruik zouden maken.
Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die dit soort websites in de gaten houden om dat soort dingen te doen. Net zoals dat 'grote namen' ook gewoon volgen wat er over hun gezegt wordt. Zou ik zelf ook doen trouwens.Denk je nou echt dat wij als forumleden die dingen van youtube aftrekken eerder zijn dan de mensen die in de 'echte' scene zitten?Ga er maar van uit dat zij die platen maanden geleden al te horen hebben gekregen.
Poster: Stagiar
Denk je nou echt dat wij als forumleden die dingen van youtube aftrekken eerder zijn dan de mensen die in de 'echte' scene zitten?
Ga er maar van uit dat zij die platen maanden geleden al te horen hebben gekregen.
Poster: Laidback
Swedish House Maffia - ONE ..
Gister Gereleased, vanochtend al nummer 1 @ Beatport, mag je het dan al een hitje noemen?
(heb em al eerder hier neergezet, klopt, voor herhaling waard denkik)