Voorspel de hit!! (33/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Twizz    posted on 16-10-2007 16:44
Hoi
Voorspel de hit houdt in: je hebt een nummer gehoord, en weet dat het een hit gaat worden. Je post het hier, en kan een paar maanden daarna trots vermelden dat je gelijk had.

Het concept is vrij duidelijk:

Post hier de naam van een (nog) onbekend nummer, waarvan je denkt dat het een hit word.
Wanneer het een hit is geworden, kun je dat natuurlijk nog even vermelden als je wiltWinking my eye

Ik vind het zelf altijd mooi om mijn voorspellingen uit te zien komen.

Gr Erik.

Het zou handig zijn om een eventuele(wanneer beschikbaar natuurlijk)  Youtube link mee te geven, wanneer je een track meldt. Ook zou je even kunnen beargumenteren waarom je denkt dat het nummer een hit wordt.

Bijvoorbeeld:
U2 - Get On Your Boots (Crookers Remix)
Link
Het nummer vind ik persoonlijk niet geweldig, maar een combinatie van een topband en van een house-duo moet wel goed komen.
User edit by Twizz on 14-03-2009 @ 16:53:22 (50%)

What do you think about Voorspel de hit!! ??

Vote :   
Snoey    posted on 02-01-2010 21:43
Pitbull - Pearly Gates

Dit keer heeft Yanou ft Do gebruikt voor zijn track!

http://www.youtube.com/watch?v=uXKxq3LPsD8
www.soundcloud.com/ten-hooven
Twizz    posted on 03-01-2010 14:26
Poster: Esmee
ik vind dat nummer werklijk niets... ik vond t vorige album van rihanna zo lekker. Umbrella, take a bow, rehab, don't stop the music, cryCool, disturbia, shut up and ride. (die waren toch allemaal van good girl gone bad (A) ) maar echt die nieuwste tracks... nee die sla ik over sorry.

Ik heb het nooit wat gevondenCool

Poster: Snoey
Pitbull - Pearly Gates

Gewoon Do lijkt me voldoende? Samen met Yanou(Dj Sammy is volgens mij een alias) was ook een remix..
User edit by Twizz on 03-01-2010 @ 14:29:02 (77%)
-FLoriZ-    posted on 03-01-2010 14:29
Pitbull - Pearly Gates

Wat een zuignummer is dat!

RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
LLCoolP    posted on 11-01-2010 17:29
Ray & Anita (beter?bekend>?2Unlimited?- In Da Name Of Love ]
:D lekker dansplaatjeHappy, laughing en lachen dat zenog eens iets van zich laten horen.
Join the party and become famous!
walteur    posted on 11-01-2010 17:32
ik ben te laat met deze track Steve Aoki ft. Zuper Blahq - Im In The House,
maar we gaan hem nog horen tot we er bij neervallen!
nils7    posted on 11-01-2010 17:57
Pitbull - Pearly Gates

Hij heeft er ook 1 met een soort melodie a la samir's theme...
Weet ff niet welke, zit al wel in mn cd map!
Overigens lijkt die 2unlimited erg op een productie van D. Guetta!
Corn-Ale    posted on 11-01-2010 20:15
quote:Poster:?Twizz
Wie van jullie heeft ook zo'n vermoeden dat?dit nummer?de hit wordt na One Love?
Ja helaas wel, David Guetta is veel te bekend en commercieel. Maar ja, dat is wat de meerderheid wil Unhappy
Renzis    posted on 13-01-2010 12:36
DIT?Word gegarandeerd een hit!! Gerespecteerd producericoon Sharam ft Kid Cudi - She came along (ultra records) Onder dj's zal de Jean Elan remix het wel goed doen denk ik
User edit by Renzis on 13-01-2010 @ 12:37:59 (8%)
nils7    posted on 13-01-2010 13:59
Poster: Renzis
DIT?Word gegarandeerd een hit!! Gerespecteerd producericoon Sharam ft Kid Cudi - She came along (ultra records) Onder dj's zal de Jean Elan remix het wel goed doen denk ik

Hij is nog restricted hier... als ze niet willen verkopen zoeken we wel op rapidshare ofzo Unhappy
Esmee    posted on 13-01-2010 14:20
ik vind m niet zo geweldig....
Crazy    posted on 13-01-2010 15:01
Nee ik ook niet echt...

R3hab & Addy van der Zwan - Get Get Down

Die daarintegen vind ik?persoonlijk wel lekker, alleen te oud voor een echt hitje.
cross-over    posted on 13-01-2010 15:06
Niet iets voor de "dance" dj's onder ons maar voor de allrounders onder ons, de nieuwe GRATIS single van Angels and Airwaves:? Hallucinations

http://soundcloud.com/lau-daniels
Esmee    posted on 13-01-2010 15:14
Poster: Crazy
Nee ik ook niet echt...

R3hab & Addy van der Zwan - Get Get Down

Die daarintegen vind ik?persoonlijk wel lekker, alleen te oud voor een echt hitje.

daar zijn echt al 1000 remixen van gemaakt... ik vind die van laidback luke nog t leukste.
wat ik trouwens raar vind ik dat one love nu zegmaar de single is en niet gettin'over. Die vind ik persoonlijk veel beter, en memories vind ik ook stukken leuker.
Renzis    posted on 13-01-2010 15:19
Het moet overigens niet gekker worden Tiesto ft Sean Kingston & Flo Rida - Feel it?gistere "gemaakt" op 538. Zal ook wel weer veel gedraaid gaan worden.
Corn-Ale    posted on 13-01-2010 15:55
Het moet overigens niet gekker worden Tiesto ft Sean Kingston & Flo Rida - Feel it?gistere "gemaakt" op 538. Zal ook wel weer veel gedraaid gaan worden.

Dat soort liedjes wordt bijna allemaal maar "gemaakt" omdat het van bekende namen komt.. Zelf vind ik het geen leuk lied.
Twizz    posted on 15-01-2010 20:04
Oja, van Ti?sto zal natuurlijk ook nog zijn productie samen met Nelly Furtado wel goed lopen.
Luister maar eens, als je m nog niet gehoord had.

Vind het toch wel n leuk karakteristiek nummer.
Stevendlv    posted on 15-01-2010 20:59
Wat ik nog steeds denk dat een echte hit gaat worden is Nicky Romero - My Friend, hoor hem als steeds meer dus gaat de goede kant op!
User edit by Stevendlv on 15-01-2010 @ 20:59:55 (1%)
Twizz    posted on 15-01-2010 23:31
Poster: Stevendlv
Wat ik nog steeds denk dat een echte hit gaat worden is Nicky Romero - My Friend, hoor hem als steeds meer dus gaat de goede kant op!

Neeeee! Een nachtmerrie wordt (alweer) werkelijkheid. Waarom moeten die kerels werkelijk elk goed nummer verkrachtenCool
Zo kun je bij ieder nummer wel wat claps en bliepjes zette en n beetje cutten enzo... Wedden dat All I Need van Air straks ook aan de beurt is? Of breng ik nu iemand op verkeerde idee?n.....

Zucht.. het zal wel niet te stoppen zijn.
Twizz    posted on 16-01-2010 15:53
En natuurlijk Jurk - Ik zou zo graag... komt nu heel erg snel, kwestie van paar uurtjes!
Estacy    posted on 16-01-2010 16:04

dat gaat een monsterhit worden... alle bekende namen, + wat nieuws uit de US (3 6mafia). beetje pitbull achtig, lekker vrolijk.?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Stevendlv    posted on 16-01-2010 16:43
Poster: Twizz
En natuurlijk Jurk - Ik zou zo graag... komt nu heel erg snel, kwestie van paar uurtjes!

Erg leuk inderdaad!

@Renzis

Hij is al een tijdje uit, maar zal zeker wel een hit worden!
User edit by Stevendlv on 16-01-2010 @ 16:45:06 (15%)
Esmee    posted on 16-01-2010 17:38
of het een hit gaat worden weet ik niet.... wel lekker nummer
Funkagenda - Nobody Listens To Techno Feat. Mc Flipside (Original Mix)? (hoop dat ik het zo allemaal goed getypt heb...)
User edit by Esmee on 16-01-2010 @ 17:39:52 (1%)
K0ENE    posted on 16-01-2010 18:35
carnavals hit 2010:

New Kids - Je kunt de groeten uit Brabant krijgen

EDIT: afschuwelijk nummer trouwns, broodje bakpau was nog wel leuk!
User edit by K0ENE on 16-01-2010 @ 18:36:23 (96%)
IvoDC    posted on 17-01-2010 14:10
Poster: nils7
Gelukkig hoef ik dat soort herrie niet meer te draaien, wat een verschrikking die Nederlandse rap scene.?

De enige die ik goed vind, zijn Ali B, Yes R, Sjaak, Gino Pietermaai en Kamal.

haha noem je dat de nederlandse rap scene? Ali B, Yes R en sjaak zijn commerciele kinderrappers
zwart licht fakkelbrigade?jiggy dje etc. dat zijn voorbeelden van de nederlandse rapscene..

User edit by IvoDC on 17-01-2010 @ 14:10:29 (1%)
Esmee    posted on 17-01-2010 14:21
Poster: Twizz

Neeeee! Een nachtmerrie wordt (alweer) werkelijkheid. Waarom moeten die kerels werkelijk elk goed nummer verkrachtenCool
Zo kun je bij ieder nummer wel wat claps en bliepjes zette en n beetje cutten enzo... Wedden dat All I Need van Air straks ook aan de beurt is? Of breng ik nu iemand op verkeerde idee?n.....

Zucht.. het zal wel niet te stoppen zijn.

jaa ze verkrachten zoveel oude nummers Cool nou moet ik zeggen dat ik show me love er op vooruit vond zijn gegaan... maar bijvoorbeeld take me away zwaar erop achteruit.

223 Users online: 69 Guests (154 Unknown)
Pages generated today : 29.824
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.436.458