Poster: MaD
We hebben hier een Abel Ramos fan XD Of het hitjes worden weet ik niet, maar Abel Ramos maakt de laatste tijd wel veel vette remixen. Vind de Fat Boy Slim remix ook wel heel erg lekker
Poster: MaximDJ
Enur - Calabria (ralvero remix)
Poster:?Esmee
Poster: JollyJunkie
Malente - I Like It
Geloof me die gaat erg veel gedraaid worden!
Is 2 weken uit en al bijna 3000 keer bekeken op youtube, er zit ook een vette clip bij dus ook grote kans dat TMF hem gaat draaien.
Poster: SnoeyPoster: JollyJunkie
Malente - I Like It
Is 2 weken uit en al bijna 3000 keer bekeken op youtube, er zit ook een vette clip bij dus ook grote kans dat TMF hem gaat draaien.
Ik weet wel zeker van niet, te acid. Daarnaast een hele simpele hoge zaagtand erin.?
Dit is zo'n track, waarmee je een hele tent mee kan leeg draaien in 5 min.
Er is niks mis met Acid, der zijn echt wel meer Acid tracks hitjes geworden hoor.
En of je een tent er in 5 minuten mee leeg draait ligt natuurlijk aan het publiek.
Poster: Snoey
Die van Quintin is zoveel beter.
Malente - I Like It
Ik weet wel zeker van niet, te acid. Daarnaast een hele simpele hoge zaagtand erin.?
Dit is zo'n track, waarmee je een hele tent mee kan leeg draaien in 5 min.
Mee eens, plus deze melodie is ooit al een hitje geweest, en deze 'acid' versie maakt hem zeker niet beter
Poster: Bootstrap
Tom's Diner (Bingo Players Bootleg) - Suzanne VegaDikke track met bekend neurie deuntje erdoorheen.
Poster: JollyJunkie
En of je een tent er in 5 minuten mee leeg draait ligt natuurlijk aan het publiek.
Dus jij staat minimaal elke maand 1 keer acid te draaien voor een volle zaal?
In Nederland is acid nog echt underground, en dat zie ik ook niet zo snel veranderen.
De clip is spectaculairder. Nu vind ik acid best leuk, maar of je de hele track kan draaien in een club? Miss een klein stukje...