Poster: JollyJunkie
The BeatThiefs feat. Shena - You Got To (LYS Mix)
Fukkk Offf - More Than Friends
Michael Jackson - Thriller (Baskerville Remix)
Baeka - Right At It (Michel Cleis Remix)
Phil Romano & Danny Verde feat. Anna Buckley - Express Yourself
Bass Kleph - Keyboard Cat
LYS & Chris Lake - La Tromba
Mason - At The Hippo Bar
Miles Dyson - Outro
Tiga - Beep Beep Beep (Punks Jump Up Remix)
MayBB - Touring In NY
Poster: Renzis
Dit worden stuk voor stuk allemaal hits ja
Allemaal lekkere plaatjes hoor, maar volgens mij (correct me if i'm wrong) is dit topic meer bedoeld voor de platen die echt hits gaan worden, en niet een verzamelplaats van welke tracks jij net weer binnen hebt gehaald
Poster: Renzis
Sjah, dat is dus niet helemaal duidelijk, als iedereen het gaat doen, krijg je een idioot vol topic. Nu blijven jij en Arcee tracks posten waar een groot deel nooit van gehoord heeft en ook niet gaat waarderen als hit.
Al die tracks posten haalt wel die ene, die wel een hit word een beetje uit de spotlights die je tracks hier juist kan geven. Mee eens?
Poster: JollyJunkie
Klopt, zal ik voortaan even ervoor zetten dat die niet als echt hitje is bedoeld?
Misschien kunnen ook de mensen die een echte grootte/bekende hit voorspellen in het lettertype 'Header' typen
Dann wordt het allemaal wat duidelijker
Poster: Snoey
David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch (Chuckie ft. Lil John Remix)
Heel strak geproduceert (iets wat Chuckie de laatste tijd altijd goed zit). Goede knalstukken en een heerlijke vocal. Daarnaast onwijs catchy, wijfen en boys vinden dit tof. Alle goede stukken uit original gepakt en alle stomme stukken weggelaten.
Als dit geen hit wordt, weet ik het niet meer.
Poster: Snoey
David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch (Chuckie ft. Lil John Remix)
Heel strak geproduceert (iets wat Chuckie de laatste tijd altijd goed zit). Goede knalstukken en een heerlijke vocal. Daarnaast onwijs catchy, wijfen en boys vinden dit tof. Alle goede stukken uit original gepakt en alle stomme stukken weggelaten.
Als dit geen hit wordt, weet ik het niet meer.
Poster: Nood
Nils van zandt vs sergio silvano en chaquili mc - the beat don't stop
een beetje afgekeken van riverside maar het zal wel een hit worden denk ik
Poster: Nood
Nils van zandt vs sergio silvano en chaquili mc - the beat don't stop
een beetje afgekeken van riverside maar het zal wel een hit worden denk ik
Poster: DJJam
weet er iemand hoe dit liedje noemt?
zoek het al een hele tijd maar vindt de titel niet