Poster: nils7
Swahili (ff uit me hoofd... de producer is me ff ontschoten).
Poster: Renzis
Libex & Marshall, leuke plaat, maar die gaat zich wel beperken tot het betere clubwerk. Word geen "echte" Hit denk ik.
Poster: JollyJunkie
Marshall & Baldo hoor,
Poster: Renzis
Je hebt gelijk, die andere track black conga op dezelfde release is van hun 2. Scherp hoor
Poster: JollyJunkie
LAIDBACK LUKE - NEED YOUR LOVING
Poster: MaD
Die vocal is toch uit The Lion King? wel vette plaat ?
Poster: Nood
dizzee rascal- bonkers
Poster: ThijsG
nog een quote:p. Heerlijk nummer om te draaien maar ik verwacht hier geen ringtones van zeg maar. Hij wordt denk ik eerder een DJ-hit. Toch zal-ie de club wel laten stuiteren:pZie zelfs dat-ie nog steeds bij de beatport top10 staat. 2/3 weken geleden stondie ook op 1 dacht ik.Vocal is idd Lion King btwDie van Laidback Luke zal het wel ver schoppen maar ik vind het niet echt een supernummer om eerlijk te zijn. Op sommige momenten wel maar...
Poster: TwelloPoster: ThijsG
nog een quote:p. Heerlijk nummer om te draaien maar ik verwacht hier geen ringtones van zeg maar. Hij wordt denk ik eerder een DJ-hit. Toch zal-ie de club wel laten stuiteren:pZie zelfs dat-ie nog steeds bij de beatport top10 staat. 2/3 weken geleden stondie ook op 1 dacht ik.Vocal is idd Lion King btwDie van Laidback Luke zal het wel ver schoppen maar ik vind het niet echt een supernummer om eerlijk te zijn. Op sommige momenten wel maar...
idd erg vet nummer ik draai hem ook vaak!
die joeysuki en apster remix vindt ik toch echt iets veeeeeeeel dikker
Poster: Erikkkk
DJ Maarten - hoogtevrees (pokerface)
wat een verschrikkelijk nmmr