Voorspel de hit!! (21/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Twizz    posted on 16-10-2007 16:44
Hoi
Voorspel de hit houdt in: je hebt een nummer gehoord, en weet dat het een hit gaat worden. Je post het hier, en kan een paar maanden daarna trots vermelden dat je gelijk had.

Het concept is vrij duidelijk:

Post hier de naam van een (nog) onbekend nummer, waarvan je denkt dat het een hit word.
Wanneer het een hit is geworden, kun je dat natuurlijk nog even vermelden als je wiltWinking my eye

Ik vind het zelf altijd mooi om mijn voorspellingen uit te zien komen.

Gr Erik.

Het zou handig zijn om een eventuele(wanneer beschikbaar natuurlijk)  Youtube link mee te geven, wanneer je een track meldt. Ook zou je even kunnen beargumenteren waarom je denkt dat het nummer een hit wordt.

Bijvoorbeeld:
U2 - Get On Your Boots (Crookers Remix)
Link
Het nummer vind ik persoonlijk niet geweldig, maar een combinatie van een topband en van een house-duo moet wel goed komen.
User edit by Twizz on 14-03-2009 @ 16:53:22 (50%)

What do you think about Voorspel de hit!! ??

Vote :   
Twizz    posted on 24-02-2009 17:52
Tittsworth - WTF (Nadastrom On Drugs Remix)
of deze
Nadastrom - Pussy EP Sampler

Beide erg lekker nummertjes. Ik denk dat Nadastrom (nu nog redelijk onbekend) het ver gaat schoppen.

Voor degenen die zich vervelen:
Dave Nada consistently proves to be one of the most electrifying and effective DJ’s around.  Acquired by AM Only, Nada joins an impressive roster including everyone from the Crookers and MSTRKRFT to Richie Hawtin and Tiesto.  He is a longstanding resident at Taxlo, voted “best party in America” by Blender Magazine. Previous DJ tours include world tours with DJ Craze (Kanye West's official DJ), regular cross-continental dates with Tittsworth, invites to Australia, festival gigs in Puerto Rico and more.  Even in a time of declining record sales, Dave Nada’s regular releases on T&A (label of Tittsworth & DJ Ayres, of The Rub) rapidly sell out.  Grammy-nominated engineer Matt Nordstrom is responsible for production of the highest caliber.  His studio work includes longstanding efforts with Grammy Award-winning, internationally chart-topping, Global Underground artists.  Widely regarded as a leading cutting edge label of its scene, Nic Fanciulli’s Saved imprint offered Nordstrom a multiple record deal, where he would join Pete Tong and a long list of trend setters.  Having held numerous residencies in the DC area, he is also synonymous with razor tight mixing and impeccable selection.  The two join forces as NADASTROM, forming the pinnacle of production and DJ’ing.  Switch (XLR8R’s artist of the year and Grammy Award-nominated producer for M.I.A.) quickly invited the duo to join the legendary imprint Dubsided for a stream of record releases.  Their debut EP topped numerous international charts, particularly Buzz/DMC Magazine and Beatport, reaching the number one top download spot. Nadastrom tracks are trainspotted by countless A-list DJ’s and artists (Diplo, Drop The Lime, A-trak, Will.I.Am., Kanye West, Annie Mac, Laidback Luke, etc.) and their collaborative efforts include work with Nina Sky, Pitbull, Stretch Armstrong, Kid Sister, Tittsworth, Blaqstarr and more.  Uncompromising quality in the studio and on the decks, Nadastrom is without a doubt “the future” of music, as Scottie B once appropriately remarked.
User edit by Twizz on 24-02-2009 @ 17:54:35 (43%)
Renzis    posted on 25-02-2009 17:25
Die Pussy is toch in clubland al wel redelijk vaak gedraaid onder de electro-house dj's. Denk zelf niet dat die echt een hit word.
In mijn ogen kan deze dat wel:

Erick Morillo e.a - Life goes on 2009
JollyJunkie    posted on 25-02-2009 17:31
Poster: Didier_Deluxe
Paul Kalkbrenner - Sky and Sand

Wat een wereldschijf!

Die is al 1 jaar uit Cool
User edit by JollyJunkie on 25-02-2009 @ 21:54:34 (3%)
Didier_Deluxe    posted on 25-02-2009 21:51
Poster: JollyJunkie

Die is al 2 jaar uit Cool

Volgens mijn bronnen is die nog steeds van eind 2008...
JollyJunkie    posted on 25-02-2009 21:56
Poster: Didier_Deluxe
Volgens mijn bronnen is die nog steeds van eind 2008...

Heb het nog eens nagekeken, wat lijkt een 7 toch op een 8...
Ik dacht toch echt dat ie ouder was, maar jij hebt gelijk: 10-02-2008
Bastian    posted on 25-02-2009 23:55
Poster: Renzis
Die Pussy is toch in clubland al wel redelijk vaak gedraaid onder de electro-house dj's. Denk zelf niet dat die echt een hit word.
In mijn ogen kan deze dat wel:

Erick Morillo e.a - Life goes on 2009

Hoop dat hij niet te plat word gedraaid, overigens wel lekker plaatje.

Raspberry Mouth (Groovenatics Remix) zal ook wel veel worden gedraaid denk ik, hoewel ik tegenwoordig van veel platen hoop dat ze niet te commercieel raken (lees: stop playing with my mind)
JollyJunkie    posted on 26-02-2009 20:56
Simian Mobile Disco - 10000 Horses Can't Be Wrong
ArCee    posted on 05-03-2009 10:26
Fei Fei pres FFW - heartscape incl Cesar Lugo remix, vette trance tune.
JollyJunkie    posted on 13-03-2009 13:40
Fatboy Slim & Koen Groeneveld - Rockafeller Skank
Bartjens    posted on 13-03-2009 13:49
Poster: JollyJunkie
Fatboy Slim & Koen Groeneveld - Rockafeller Skank

Deze remix is tog van Koen Groeneveld en Dubfire?
www.djbrowbeat.com
Bart1981    posted on 13-03-2009 16:25
Finger and Kadel - Mana mana
Wel geinig nummertje, of die echt in clubland doorbreekt weet ik niet, maar zeker wel leuk nummer.

En deze natuurlijk:
Laurent Wolf - Seventies (mathieu bouthier muttonheads remix)
User edit by Bart1981 on 13-03-2009 @ 22:27:30 (66%)
Twizz    posted on 14-03-2009 16:47
Kings Of Leon - Revelry
Link
Tjah, het kan niet op met hun album (en doorbraak in Nederland) Only By The Night.
Revelry vind ik een érg sterk en kwalitatief uitstekend nummer, met een lekkere gitaar er tussendoor.

Darude - Stars (Here With Me)
Link
Van het album 'Label This'(2008). Ik heb dit album, en dit word toch wel een comeback van Darude, die rond de milleniumovergang in de spotlights stond met zijn hit Sandstorm. Dit nummer is toch wel van een wat ander kaliber, maar niettemin een goeie track!

Kid Cudi - Embrace The Martian
Link
Lekker modern, Kid Cudi heeft in Nederland bekendheid gewonnen door Crookers' remix van Day 'N' Nite, en dit nummer dat van het album A Kid Named Cudi afkomt, klinkt ook lekker. Trouwens óók in samenwerking met Crookers.

Pink - Funhouse
Link
Na track nr 1 en 2(So What en Sober) is nummer 6 van het gelijknamige album aan de beurt. Vind het zelf het beste nummer van het album.

U2 - Get On Your Boots (Crookers Remix)
Link
Het nummer vind ik persoonlijk niet geweldig, maar een combinatie van een topband die een leuk nummer heeft gemaakt is al 1. En dan de remix van een geweldig house-duo moet dit wel tot een goed einde brengen.
User edit by Twizz on 14-03-2009 @ 17:00:47 (100%)
Roalin    posted on 14-03-2009 18:27
Breakdown - Play With It - Gigi Barocco Remix
Echt een goeie! (vind ik dan... Winking my eye )

Ook nog meteen een luisterlinkje (van Speedyshare)

En vooral:
Criminal Vibes - Take It Easy (Mateo Marini Remix)
Zoo lekker, die vocal maakt het zo mooi!
JollyJunkie    posted on 15-03-2009 16:10
Poster: Bartjens

Deze remix is tog van Koen Groeneveld en Dubfire?

De oude ja, maar volgens mij is dat een fakie (weet ik niet zeker).
Er is in ieder geval net 1 of 2 dagen een nieuwe uit en die is alleen van Koen Groeneveld, maar het is geen echte remix, het is gewoon eentrack van Koen Groeneveld in samenwerking met Fatboy Slim gemaakt, vandaar dat er ook niet Koen Groeneveld remix staat Winking my eye
Snoey    posted on 15-03-2009 16:28
Poster: Bart1981
Finger and Kadel - Mana mana
Wel geinig nummertje, of die echt in clubland doorbreekt weet ik niet, maar zeker wel leuk nummer.

En deze natuurlijk:
Laurent Wolf - Seventies (mathieu bouthier muttonheads remix)

Mana Mana al een paar weken terug uitgeprobeert, werkt echt slecht!
Seventies heb ik ook een tijd geleden geprobeert, werkte ook niet.
www.soundcloud.com/ten-hooven
JollyJunkie    posted on 16-03-2009 06:47
Miles Dyson - Intro

&

Chris Kaeser - The Rythm Of The Beat

&

Lucien Foort - The Shame (Baggi Begovic Vocal Remix/Warren Clarke Remix/Original mix)
User edit by JollyJunkie on 16-03-2009 @ 06:54:40 (100%)
ArCee    posted on 17-03-2009 05:42
Cressida - never mind / onyric. Heerlijke release met 8 remixen in totaal. Lekkere uplifting en melodieke trancer.
Ashley    posted on 17-03-2009 20:04
DJ Jean - Play That Beat (Hardwell Remix)
Maar wat nou als het lukt, mama?
Snoey    posted on 17-03-2009 20:18
Poster: Ashley
DJ Jean - Play That Beat (Hardwell Remix)

Deed het van het weekend erg goed!
JollyJunkie    posted on 27-03-2009 09:35
Popof - Serenity (Lutzenkirchen Remix)

Mihalis Safras & Mark Broom - Jelle feat. Kuipers

DJ Tonio & Oliver Giacomotto - Unleash The Dog

Ekkohaus - Learning To Fly
justjustin    posted on 27-03-2009 09:52
Poster: Snoey

Deed het van het weekend erg goed!

doe mij maar de "Nicky romero RMX"
MatthiasDB    posted on 27-03-2009 17:38
volgens mij kan Laidback Luke - show me the love (hardwell sunrise Mix) het toch ook wel gaan doen deze zomer...
indien hij door wat grote namen opgepikt wordt en men het "show me the love" concept nog niet te hard heeft uitgemolken (wat op dit moment toch wel echt op het randje zit!)
Renzis    posted on 27-03-2009 21:55
Poster: MatthiasDB
volgens mij kan Laidback Luke - show me the love (hardwell sunrise Mix) het toch ook wel gaan doen deze zomer...
indien hij door wat grote namen opgepikt wordt en men het "show me the love" concept nog niet te hard heeft uitgemolken (wat op dit moment toch wel echt op het randje zit!)

Haha deze plaat is al uitgemolken. Die is inmiddels al weer classic:P

ik draaide hem al een tijdje maar denk nadat hij nu ook op de nieuwe nopeisdope cd staat dat hij wel weer gaat komen
Dario Nuñez & Hector Rodriguez - no puedo seguir sufriendo por ella

Lekker zomers..
Bastian    posted on 27-03-2009 21:56
Daniel Bovy & Roy Rox - Love Me (met name de Dub Mix)
Snoey    posted on 28-03-2009 02:02
Poster: MatthiasDB

Goede internationale sound heeft die track, wie weet wordt deze versie van de zomer ergens in het buitenland opgepikt en flink gehyped. Maar hier in NL schat ik de kans nog zeer klein in.

181 Users online: 64 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 11.321
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.485.094