Poster: Cyspoz
Ik gebruik Vinyl erbij voor de fun thuis en uit nieuwsgierigheid.
Poster: Basz-Line
vinyl rulezz!!!!!!!!
ok, vinyl is duur(der), dat is waar, maarja. wat is er mooier dan vinyl?
vinyl rulezz!!!!!!!!
Poster: Basz-Lineheb je al es met vinyl gedraait dan. ik zag nergens vinyl staan in jouw DJbooth
vinyl rulezz!!!!!!!!
Poster: Renzis
Niet om het even hoor, maar wat weet jij van vinyl dan??
ik zelf heb platendraaier die ik nie voor mixen gebruik maar voor het luisteren van mn vinyl.. ik zie bij jouw geen tt en je bent 13 dus lijkt me ergens sterk dat jij al jaren met je binyl bezig bent
Poster: stevew
hehe, zal wel zijn renzis en luxx...hij zal wel van mening veranderen als hij eens een vinylstore zal binnenwandelen en vooral de prijskaartjes eens bekijken die op die vinyls staan. Het zal dan wel MP3 rulez!!!!!!! worden.haha
Poster: KeviiN
MP3 is misschien ook goedkoper, boeien: als je een hobby waar je helemaal voor gaat ben je ook bereid om er wat meer geld in te stoppen.
Poster: KeviiN
MP3 is misschien ook goedkoper, boeien: als je een hobby waar je helemaal voor gaat ben je ook bereid om er wat meer geld in te stoppen.
Poster: Lightzone
idd , er zullen weinig mensen zijn die nog beginnen met vinyl en ze zullen ook minder snel overstappen.
ik vind vinyl wel mooi , maar ik zou er nooit aan beginnen.
Poster: Lightzone
ik vind vinyl wel mooi , maar ik zou er nooit aan beginnen.
quote: |
Poster: Renzis Mee eens! maar veel mensen zijn hier beginners hea, toen ik begon, had ik ook niet gelijk alles over voor iets waar ik mee begon.... nu ik een tijdje bezig ben ik zeker bereid om er wat meer geld in te stoppen, eerst in me gear daarna in vinyl. ik wil meer met vinyl gaan draaien, dus moet het aangeschaft worden, sjah dat kost geld, en dat heb als je een tijd bezig ben, naar mijn mening, er gewoon voor over.. |
Ik had ook gedacht nooit vinyls te kopen omdat het zo duur was. Tot ik er ook aan verslingerd was en er 500 gekocht had op een jaartje tijd. Vinyl is veel verslavender dan cd's merk ik wel, en ook het draaien met vinyl is gewoon op en top! Ik ben een trance en retrolover en heb meer dan de helft van mijn platen 2dehands gekocht, dit is de manier om toch goedkoop met vinyl te kunnen werken!!!!! Enkel de nieuwe releases die je goed vindt moet je dan nog nieuw kopen.
Je bent nu 14, maar ik denk dat misschien over een paar jaar wel anders denkt. Ik was in het begin overtuigd dat ik met cd zal draaien. Lekker goedkoop, en erg makkelijk.
Alleen maar om de feeling, en omdat het gewoon de oldskool mixing style is.
vinyl rulezz!!!!!!!!
Poster: Jorrit
Maar gaat het nou om of het oldskool is ja of nee, of gaat het om het resultaat wat je als DJ neerzet?
Ik ben van mening dat het resultaat het belangrijkst is, en ik weet van mezelf dat ik een veel leukere set neerzet met 3 CDJ's dan met 3 TT's.