Poster: Illusion
Respect voor jou!
Ik ben zelf niet christelijk, maar vind het top dat je als Christelijk Dj gaat beginnen. Dit is iets nieuws en nog weinig bekend.
Laat iedereen maar onzin kramen, niks van aantrekken. Gewoon jezelf blijven.
Alleen vind het erg irritant dat hier op het forum zulke berichten niet direct worden VERWIJDERD.
Dit zijn kwetsende berichten, en staan niet in verband met het onderwerp van het topic.
Poster: Code-Y
dj-phase is ook christelijk, maar vanm hem kan ik alles krijgen. ik draai een radioshow met hem...dus..... =P
Poster: djdinaio
Beetje offtopic nog, maar zo weer on!
En welke twist geef jij het aan het programma? Presenteer jij? Of draai jezelf?
Anyways, als je nog meer tracks wil hebben richting het house-genre, kan het je het ook misschien eens aan Merv en/of Joost Dekker vragen! Zij zitten ook bij het management van Connect 'n Progress.
Cut and Paste - Son Of A Preacher Man (2-4 Grooves Remix)
Poster: JellSation
heb je em geluisterd?
zo ja, hij is goed he? :D
Even een opmerking over de website. Maak wel een andere layout want zo'n standaard layout/template is wel een beetje fake he. :P
Misschien wat van Angerfist of Carl Cox-Last Night a DJ Saved my life, klinkt wel een beetje heilig :P
Nee, ik zou het niet weten,
Maar kan je het ff wat beter uitleggen want ik snap niet echt wat je bedoelt met christelijke DJ :S
Poster: Jasper777Misschien wat van Angerfist
of Carl Cox-Last Night a DJ Saved my life, klinkt wel een beetje heilig :P
Nee, ik zou het niet weten,
Maar kan je het ff wat beter uitleggen want ik snap niet echt wat je bedoelt met christelijke DJ :S
Poster: Jasper777Maar kan je het ff wat beter uitleggen want ik snap niet echt wat je bedoelt met christelijke DJ :S
dj adolf ? neh , srry...
maar ik ben niet echt een christelijk type.
wat is presies het nut van een christelijke dj te worden ?
dan word je muziek aanbod lijkt mij toch al redelijk beperkt niet <?