Christelijke DJ muziek, trance, dance, tech,  (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Code-Y    posted on 11-06-2007 18:35
hey!

ik zit me toch met een probleempje hier zeg!
ik wil eigenlijk als christelijke DJ verder, of in ieder geval. een beetje.
nu is het probleem dat ik bijna nergens, goed christelijke muziek kan vinden, met goede beats+downloadbaar+gratis enzo.... iemand een idee waar ik die ga vinden?

en dan geen standaard rommel als Andy hunter (oke dat is geen rommel) of tony foxx....(ja dat dus wel...). maar echt dance, en house, of electro. een beetje undeground.

als je iets weet? plz let me know!

alvast bedankt

DJ-Code Y

What do you think about Christelijke DJ muziek, trance, dance, tech, ??

Vote :   
Sandr    posted on 11-06-2007 21:58
Dr. Alban - sing hallelulja
Play that funky music white boy....
Code-Y    posted on 11-06-2007 22:04
whahahaha miswijn =P

lol nee het is geen discotheek ofzo :P er zijn wel vele movingheads scanners, pars
hazers, een heeeeele hoop herrie.... maar meestal gewoon een band, met muziek die jongeren gewoon wel vet vinden de hardere stijlen dna gewoonlijk in de kerk:
rock, rap(kots!), anything else?=P pop enzo... maar dan christelijke teksten die je mee kunt zingen enzo....

en drinken.... mja achteraf drinkt meestal iedereen nog wat
en tijden die diensten kun je ook gewoon fris halen, cola, fanta, enzo.... maar alles non-alcoholic =P
diggersfan    posted on 11-06-2007 22:55
Weet niet of je zo iets bedoelt, maar moest er gelijk aan denken.
Deze intro werd vroeger vaak gebruikt om een set te open. De lyrics vind ik wel hilarisch icm die donkere priester die het inspreekt.

Heb nog een linkje (met geluid) van "In the beginning" gevonden.

http://www.noctis.com/nightmagazine/jack.htm
Cyspoz    posted on 12-06-2007 07:42
Ik vind dit wel een mooie discussie en denk dat ik ook nog wel een liedje kan toevoegen. Moeten jullie maar even laten weten of het ook echt Christelijke House is:
Mary Mary - Shackles (Praise You) zeker als je hier een remix van pakt heb je dikke house track.
weet zo snel niet de artiest - Church lady
Army Of Lovers - I give my life deze ben ik niet zeker van.

MaD    posted on 12-06-2007 08:53
Op www.christiandance.nl staan zo nu en dan links naar producties, vooral de JOC - Dead man remixen zijn lekker en dan met name die van roger du lacHappy, laughing
noadja.com /// aboveall.nl
Cyspoz    posted on 12-06-2007 09:52
Jammer dat die website alleen sinds 2006 geen activiteiten meer vertoont.
Code-Y    posted on 12-06-2007 10:12
die church lady heb ik ja Happy, laughing die is wel fun =)

maar best soft enzo, t mag harder van mij =)

[Edit]
omg, die shackles.... is toch gewoon van destineys childConfused? en k vind dat zoooown rotnummer. die mensne vind ik zo verschrikkelik zingen (zei ik zingen? krijsen... pfff)

nvm.... thanx anyway! de remix ervan is wel goed!
User edit by Code-Y on 12-06-2007 @ 10:21:31 (100%)
Code-Y    posted on 12-06-2007 10:23
Poster: MaD
de JOC - Dead man remixen zijn lekker en dan met name die van roger du lacHappy, laughing

die remixen zijn echt super!

ik heb er een van gerald dubois (die is zo goed!!! hij staat ook nog niet op de site.... we denken dat ze hem achter houden omdat hij zo goed is...
Renzis    posted on 12-06-2007 11:06
hey
kzie dit topic nu pas
ben zelf ook christelijk, en wat cody in zn eerste post al zei, is dat christelijke house, dance of nog liever hardstyle:P bijna niet te vinden is

die site christiandance.nl is een goede
kheb al het een en ander aan muziek gehoord hier nu, maar nr's als god is a dj(faithless) en the house of god, zijn nog nie echt christelijk:P

maar als je  nog wat weet, cker postenHappy, laughing
ik ben er erg naar op zoek
LauW    posted on 12-06-2007 11:11
Dr. Kucho - Hallelujah
Code-Y    posted on 12-06-2007 11:14
geweldig! ik wist niet dat er nog zoveel meer dj's op zoek waren naar christian music! =D

echt vet man!

en inderdaad, de hardere stijlen mogen ook best christelijk zijn van mij,,,, wie gaat er ff christelijk speedterror maken? (ik draai het niet, maar toch voor de lol =P)

t liefst wil ik trance, en dance...... dat zijn mijn hoofd genres die ik het liefste draai... =)

dj-phase is ook christelijk, maar vanm hem kan ik alles krijgen. ik draai een radioshow met hem...dus..... =P

maar voor de mensen die nog niet van hem weten of andere die ik ken:
DJ-Phase (hij is christelijk.... en heeft ook een aantal christelijke tracks gemaakt (promised land bijv.))

Funkytraxx (ook wel gerald dubois heeft ene remix van opwekking 420 gemaakt verder weet ik het niet.)

Joe Içi (weet niet of hij serieus speciaal christelijk tracksa maakt.... hij is in ieder geval christelijk)

en ik binnenkort (DJ-Code Y) (maar ik maak nog geen zinnige, boeiende tracks =P ik moet alles nog leren =D)

[Edit]

Ik stel voor (door de goede reacties....) dat de mensen die net als ik hard op zoek zijn naar christelijke DJ muziek, mij even een PM sturen met email enzo. dan houden we contact... we can help eachother...... en dat we samen gaan kijkenw at we kunnen doen om makkelijk aan goede muziek te komen!
User edit by Code-Y on 12-06-2007 @ 11:25:30 (31%)
Renzis    posted on 12-06-2007 11:24
dan maar zelf producere hea die DJ-phase ben ik nu ook paar keer tegen gekomen, klinkt wel aardig
die gerald dubois nog nie..
kijk op beatport anders ff onder het label "Demulcent" ook christelijke dance, ik vind het niet heel spetterend, maar er zitten een paar leuke tusse .... faith of a child bijv.
RenéKuppens    posted on 12-06-2007 14:55
Chuckie - B the change
Code-Y    posted on 12-06-2007 15:05
Poster: Dj-RK
Chuckie - B the change

Got that one on original single, dom genoeg toen ik die in de kerk draaide gingen ze moeilijk doen (hoe zielig zijn ze af en toe....)

ik bedoel B the change is tegen racisme, verloedering van de wereld.... enzovoorts..... whats the point....
MaD    posted on 12-06-2007 15:38
check even de site van Lowroof, een platenlabel voor o.a. Chr. dance, de laatste osmotic cd zal de meeste wel bevallen als je ook van wat harder houd.

noadja.com /// aboveall.nl
Code-Y    posted on 12-06-2007 15:55
yeah.!

ik vind het best goed enzo... maar waarom moet je er nou altijd voor betalen!!!!

=(

ik heb geen geldplantjes in de tuin.......
DJ_Sintec    posted on 12-06-2007 16:08
Poster: Luxx

hoe weet jij dat zo zeker? laat mensen gewoon in hun waarde en wat ze geloven. heb jij bewijs dat god niet bestaat? nee, er is ook geen bewijs dat Hij wel bestaat dus laten we gewoon compromis sluiten

Hold your horse :D:D over deze questie worden er hopen argumenten en bewijzen geleverd (of ze degelijk onderbouwd zijn is een andere kwestie) als je wilt kan ik er wel wat geven maar this een dj forum dus ...

on topic:

Bob sinclar - love generation (I believe in the all mighty god)
Double Nation - Reach for the light
The Discoboys - Hey St Peter
Jesus loves the acid (de maker ontbreekt mij even)
.
.
.

off topic:

God hates America is inderdaad ziek:
DNR    posted on 12-06-2007 16:49
Hmm.. doet me denken aan gister avond

De een promoter van Numark die vroeger op een hardcore feest moest filmen en toen ie buiten was kwamen er gelijk eo mensen op hm af dat het slecht is en vn de duivel is...gezeur is dat dus vn die eo

maar back on topic.
Code-Y    posted on 12-06-2007 17:01
er is ook christelijke hardcore, heb ik me laten vertellen =P

ik bedoel muziek word pas ant-christelijk als de maker ervan het zo heeft bedoeld!

thats the point....
en ik ben het voor een paar procent eens met die eo-er... sommige numemrs zijn echt fout.... sommkige teksten kloppen gewoon niet enzo.... maar dat wil niet zeggen dat gelijk die HELE hardcore scene slecht is.....

DNR    posted on 12-06-2007 17:06
Poster: Code-Y
er is ook christelijke hardcore, heb ik me laten vertellen =P

ik bedoel muziek word pas ant-christelijk als de maker ervan het zo heeft bedoeld!

thats the point....
en ik ben het voor een paar procent eens met die eo-er... sommige numemrs zijn echt fout.... sommkige teksten kloppen gewoon niet enzo.... maar dat wil niet zeggen dat gelijk die HELE hardcore scene slecht is.....

Vertel dat de EO
Twello    posted on 12-06-2007 17:09
Marco V - Godd ... maar of die nou zo positief is

maar ff ontopic:

Ik denk dat je beter sampeltjes uit films enzo kunt halen waar iemand iets christelijks zegt ofzo en dat over een bestaand liedje heen mixen

wat dacht je trouwens van:

Heaven - DJ sammy & Yanou (dacht ik)

volgensmij ging die over hemel enzo...
User edit by Twello on 12-06-2007 @ 17:12:08 (51%)
bramv    posted on 12-06-2007 17:41
ik heb er zelf nooit echt van gehoord:P Maarja wel leuk om te weten dat er ook christelijke house bestaat:p
Code-Y    posted on 13-06-2007 09:48
Poster: Twello

Heaven - DJ sammy & Yanou (dacht ik)

volgensmij ging die over hemel enzo...

hmmm, ongeveer wel, maar ze zingt meer over zon leuke jongen en dan we're in heaven....... dus echt over de hemel gaat t niet =P het woord komt er alleen in voor..

marco V god..... hmz... dunnow ik zal m eens luisteren.. thnx voor je bijdrage!
Renzis    posted on 13-06-2007 11:06
Marco V - Godd is vrij anti-god   dus nie zo'n aanrader codyWinking my eye

HEaven van dj sammy komt meer in de buurt...

Illusion    posted on 13-06-2007 11:51
Poster: Code-Y
yeah dude, listen up.

het is aan jou wat je gelooft, mijn geloof is een keuze. en die moet je respecteren.

Respect voor jou!
Ik ben zelf niet christelijk, maar vind het top dat je als Christelijk Dj gaat beginnen. Dit is iets nieuws en nog weinig bekend.

Laat iedereen maar onzin kramen, niks van aantrekken. Gewoon jezelf blijven.

Alleen vind het erg irritant dat hier op het forum zulke berichten niet direct worden VERWIJDERD.

Dit zijn kwetsende berichten, en staan niet in verband met het onderwerp van het topic.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

193 Users online: 59 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 44.726
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.205.616