Poster: Renzis
Trance is lang niet dood, als je ziet wat er tegenwoordig nog uit komt en feesten als sensation white enzo...
Poster: Dj-RK
Maar als je kijkt naar zoveel jaar terug ..
Toen armin begon met draaien was hous ook 'in'
Daarna kwam trance.. weer
Maar er zullen altijd mensen van elke stijl blijven houden..
Ik zal altijd trance blijven draaien
Poster: HouseArrest
Maar wat als er nou geen vraag meer is voor trance, draai jij het dan nog :P
Maar het probleem is, dat de house niet meer te vergelijken is met de house van "toen".
Maar wat als er nou geen vraag meer is voor trance, draai jij het dan nog :P
Poster: ArCee
Da's eigenlijk (zonder dat ik je wil afzeiken of beledigen) een antwoord van een NIET trancekenner?? Bij Trance word meteen aan Tiesto en Armin gedacht. Ik denk aan Marcel Woods, Thomas Bronzwear, Ronski Speed, Filo and Peri etc. Dat zijn ,voor de massa, onbekendere namen maar ze gaan er wel op los. 2 weken geleden tenminste nog wel op het besloten feestje waar ik draaide??
Da's eigenlijk (zonder dat ik je wil afzeiken of beledigen) een antwoord van een NIET trancekenner?? Bij Trance word meteen aan Tiesto en Armin gedacht. Ik denk aan Marcel Woods, Thomas Bronzwear, Ronski Speed, Filo and Peri etc. Dat zijn ,voor de massa, onbekendere namen maar ze gaan er wel op los. 2 weken geleden tenminste nog wel op het besloten feestje waar ik draaide??
Rustig aan joh, je hoeft je niet aangevallen te voelen. Je muzieksmaak kan veranderen, niks mis mee hoor. Jij vond het te soft worden, okay maar er zijn een hele hoop Niet softe tranceplaten hoor waarvan ik gok dat het zogenaamde "hardstyle jump" goed naar geluisterd heeft. Ik wens je alle goeds in jouw stijl muziek dus take it easy.
Poster: LuXx
voel me niet aangevallen,ik voelde de tijd rijp om me standpunt te verdedigen
...kreeg een platencontract en nokte ermee toen het een hype was. was het niet meer leuk voor mij. nu ben ik helemaal met house bezig...
Maar het probleem is, dat de house niet meer te vergelijken is met de house van "toen".
Poster: Jorrit
Platencontract + 16 jaar oud + al zoveel wijsheid en principes hebben dat je een stijl 'verlaat' wanneer het te groot wordt?
Is dat een probleem? Zonder vernieuwing is er na een tijdje geen zak meer aan...
ja ik vond het stijltje niet meer zo leuk. toen begon ik met house en toen ik stopte begon jump enzo net groot te worden.
ik zat toen bij MaXxed Records voor de geïntresseerden