Poster: W.i.M
Er zijn nog mensen die normaal willen dansen
Poster: TheSupercrab
ik denk idd zo als de anderen zeggen dat trance meer uit de mainstream verdwijnt. Maar dat kan allen maar goed zijn voor trance als een genre. Maakt het allen maar meer boeiend voor het 'underground' talent die zich niet willen verdiepen in de 'commercial' (mainstream) spul.
Ik ben zelf ook trance fan.. en zal het blijven draaien, dood of niet. Trance rules
Poster: DNR
Liever jumpstyle dood!
sorry moest er even uit
Liever jumpstyle dood!
sorry moest er even uit
Poster: Twello
ik ben het helemaal eens met je mening over die breaks... als ik alleen maar breaks wil ga ik wel naar klassieke muziek luisteren30 sec tot 1 minuut is wel goed maar dan moet het ook klaar zijn...
ik vind wel dat ze trance wat ruiger kunnen maken, soms vind ik het te zachtgelukkig is trance heel breed en is er voor ieder wat wils!
maar dood? Nope
Poster: Renzis
Trance is lang niet dood, als je ziet wat er tegenwoordig nog uit komt en feesten als sensation white enzo het grootste dance-muziek feest is ter wereld, is dit absoluut niet dood.
en als trancefan zal ik het altijd blijven draaien
TRANCE WILL NEVER DIE
Liever jumpstyle dood!
sorry moest er even uit
Poster: Twello
ik ben het helemaal eens met je mening over die breaks... als ik alleen maar breaks wil ga ik wel naar klassieke muziek luisteren30 sec tot 1 minuut is wel goed maar dan moet het ook klaar zijn...
ik vind wel dat ze trance wat ruiger kunnen maken, soms vind ik het te zachtgelukkig is trance heel breed en is er voor ieder wat wils!
maar dood? Nope
Poster: DJ-Emotion
Geeft niks, ik sluit mij hier volledig bij aan
Maar ja, laten we het nu over Muziek hebben, Trance dus.
Is natuurlijk niet dood.
En zal voorlopig ook niet dood zijn.
Hooguit zullen er nieuwe trance stromen ontstaan
zoals bijvoorbeeld door electro invloeden.